Mi-au trimis o fotografie ce
corespunde unei ceremonii din piața Sfântul Petru din această săptămână
trecută, Săptămâna Sfântă. Și într-adevăr, văd fotografia destul de
impresionantă. Este fotografia pe care o vedem pe copertă, pe ea o comentez.
Din toți anii de când m-am
dedicat fotografiei, rezultă acest instinct de a conserva această artă. În
această artă fotografică de obicei captez conținutul simbolist pe care îl au
imaginile.
Adevărul este că această fotografie
despre care am spus că corespunde acestei Săptămâni Sfinte din 2020, este cea
mai impactantă pe care mi-o amintesc că am văzut-o în mult timp. Și adevărul
este că am simțit anumite frisoane văzând-o, pentru conținutul ei, nu numai
imaginea, dar conținutul profetic, nu?
În toate astea mi-ați cerut să vă
explic, și voi da o explicație al conținutului simbolic pe care îl are această
fotografie; pentru că acest conținut simbolic îl consider destul de deranjant.
De exemplu, vedem fotografia pe copertă, nu?
Cine ocupă centrul imaginii este
Cristos crucificat, după cum vedem. Totuși, fiind situat într-un loc
neiluminat, ci condiționat de o lumină
slabă, în penumbră, asta face ca centrul imaginii să se deplaseze către
Francisc. Pe care, în imagine, îl vedem peste Cristos crucificat.
Este totuși partea cea mai
deranjantă a acestei imagini. Se bazează pe faptul că Francisc rămâne așezat în
fața Lui Cristos într-o atitudine a unui judecător ce dicteză sentința
inculpatului pe care îl are în față.
Dacă ne uităm bine, Cristos
rămâne total la marginea scenei care rămâne întunecată, fără viață. Cufundată
într-un traseu de umbre ce sunt adevărate penumbre. Cel mai deranjant din
această fotografie este că lumina îl luminează numai pe Francisc, nu-L luminează
pe Cristos. Pe care Îl vedem acolo crucificat, o operă de artă care cred că
este de acum câteva secole. Asumând cu ei un protagonism care nu le corespunde.
Adică, în această fotografie centrul nu este Cristos. Deși Cristos crucificat
este în primul plan, El nu este centrul fotografiei, dar centrul fotografiei se
deplasează spre fund, la intrarea Bazilicii Sfântul Petru, și toată atenția
este focusată pe Francisc, nu pe Cristos. De aceea, această scenă îl luminează
numai pe Francisc, asumând cu ei un protagonism, care, repet, în opinia mea nu corespunde cu Săptămâna Sfântă.
Atunci conținutul simbolic al
acestei imagini este foarte clar. Adică, Francisc a reușit să se transforme în
centrul Bisericii, deplasându-L pe Cristos spre întuneric, adică, să-L
expulseze pe Cristos din propria Biserică. Smulgându-l prin intermediul
manipulării doctrinei și a magisteriului, și despre asta am vorbit în multe
lecții pe care le-am dat anterior, în cursurile pe care le-am împărtășit, unde
am vorbit cum Francisc manipulează doctrina, magisteriul, manipulează
Evanghelia, a manipulat tot.
De exemplu, tema din „Amoris
Letitiae”, tema „binecuvântării” cu pachamama din grădinile Vaticanului, o
sumedenie de barbarități doctrinale. De aceea eu insist în această scenă,
conținutul simbolic al acestei imagini este foarte clar. Cât despre Francisc
care devine centrul, inclusiv în fotografie, îl vedem. Nu e Cristos, e Francisc
în fond, care devine centrul Bisericii. Și Îl deplasează pe Cristos unde? Spre
întuneric. Adică, Îl expulsează pe Cristos din propria Biserică.
Și repet din nou, Îl smulge prin
intermediul manipulării doctrinei și a magisteriului Bisericii. Atunci, această
fotografie este foarte deranjantă, pentru că Francisc nu numai că l-a îndepărtat pe adevăratul pontif care e Benedict XVI-lea către uitare, ci l-a încolțit,
este pus acolo, într-un ungher a Vaticanului. Dar de asemenea, această imagine
este peste Însuși Cristos.
De exemplu, acele lumânări pe
care le vedem, aprinse la sol, observăm solul de o culoare gri plumburiu, este
un semnal profetic ce ne indică că drumul spre Calvarul Bisericii deja a
început. Este profetizat în textele biblice, știm, că aceeași Pătimire pe care
a trăit-o Cristos, o va trăi și Biserica Catolică. Și în acea Pătimire pe care
Biserica Catolică trebuie să o trăiască, va ajunge să dispară. Acest
comentariul nu îl face acest profesor care vorbește, asta este scris. Atunci
toate acele persoane care spun „auziți, dumneavoastră sunteți un exagerat”, ei
bine, nu, nu, nu. Lucrurile sunt cum sunt. Ceea ce se întâmplă este că cea mai
mare parte dintre persoanele care comentează nu știu că există o carte care se
numește „Biblia”. Unii vor gândi că „Biblia” este numele unui jucător de fotbal
pentru că ignoranța în aceste momente este impresionantă.
Tot ceea ce vorbesc, totul este
documentat în textele biblice. Atunci acele lumânări aprinse, repet, care se
observă la sol,reprezintă un semn profetic ce ne indică că drumul spre Calvarul
Bisericii deja este în desfășurare. Biserica este în Calvar, trece pătimirea din
Vinerea Sfântă. Bine. Atunci multă atenție pentru că această imagine este
profeția a ceea ce vine. Biserica deja este în deșert unde trebuie să se
retragă. Deșertul spiritual este deja descris în Cartea Apocalipsei. Insist că,
comentez această fotografie pe care o vedem pe copertă.
Francisc deci primește lumina falsă
a celui care-și asumă protagonismul care nu îi corespunde. O repet pentru a treia oară; din acest motiv,
că pe Cristos L-a lăsat izolat, abandonat
în penumbra Vinerei Sfinte, cum vedem în poză.
Această imagine, unde iese în
evidență pontiful fals, este prevestirea teribilă a abominațiunii devastatoare
profețită de Daniel, capitolul 9, versetul 27, pentru cei care voiți să-l
căutați. Bun, acum ceea ce lipsește e numai ca misterul nedrept, „misterio iniquitatis” (misterul fărădelegii, n.trad) cum îl
numește sfântul Paul, să traverseze porțile care sunt în spatele lui Francisc,
pentru ca prințul acestei lumi, satana, „prințul lumii” e un titlu pe care îl
dă Cristos, nu e un titlu pe care îl dau eu. Cristos recunoaște că satana e
prințul acestei lumi. În toate, lipsește numai ca misterul fărădelegii să traverseze porțile care sunt
în spatele lui Francisc pentru ca acest prinț al lumii, satana, să-și asume
toată puterea bisericii catolice false.
Dar, dar ca să se așeze la catedra lui Petru, încă nu poate să o facă. Din ce motiv? Pentru că Împiedicătorul continuă să împiedice cu prezența lui întronarea în Templu a urâciunii pustiirii. Și cine este Împiedicătorul? Împiedicătorul este Benedict. Cât Benedict este în Roma, acest mister al fărădelegii, nu-și poate asuma puterea acestei biserici catolice false.
Dar, dar ca să se așeze la catedra lui Petru, încă nu poate să o facă. Din ce motiv? Pentru că Împiedicătorul continuă să împiedice cu prezența lui întronarea în Templu a urâciunii pustiirii. Și cine este Împiedicătorul? Împiedicătorul este Benedict. Cât Benedict este în Roma, acest mister al fărădelegii, nu-și poate asuma puterea acestei biserici catolice false.
Acesta este comentariul pe care
îl fac fotografiei pe care o aveți pe copertă. Pe curând!
Sursa: https://www.youtube.com/watch?v=B42Qdc40OFs&list=PLQnsAqxpBzG3Xnm4USWnNkUSCbUbQM1vR
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu