miercuri, 27 ianuarie 2021

DOVADA CĂ TRĂIM TIMPURILE APOCALIPTICE PREVESTITE DE PAPI ȘI SFINȚI

... căci Isus Cristos, Capul nevăzut al Bisericii Sale, ne-a lăsat semne extrem de clare; trebuie doar „să citim semnele timpului”...

DOVADA CĂ TRĂIM TIMPURILE APOCALIPTICE PREVESTITE DE PAPI ȘI SFINȚI:

Partea întâi : PAPA BENEDICT XVI

Potrivit art. 748 pct. 1 din Codul de Drept Canonic al Bisericii Catolice: „toți oamenii sunt ținuți să caute adevărul cu privire la Dumnezeu și Biserica Sa și, cunoscându-l, au, în virtutea legii divine, obligația și dreptul de a-l îmbrățișa și de a-l păstra”.

Extrem de îngrijorat fiind pentru situația actuală în care se găsește Biserica Catolică, când se aud de la cele mai înalte niveluri ale Ierarhiei Bisericii precum și de la altare LUCRURI CONDAMNATE DE-A LUNGUL SECOLELOR DE PAPII CARE AU CONDUS BISERICA ÎN TRECUT, de-a dreptul EREZII, când ni se prezintă O CU TOTUL ALTĂ ÎNVĂȚĂTURĂ decât cea cuprinsă în Magisteriul Bisericii și în Viețile Sfinților și ale Martirilor pentru Credință, când vedem cu stupoare existența concomitentă a DOI EPISCOPI ÎMBRĂCAȚI ÎN ALB, din dorința de a cunoaște Adevărul, de a face ceea ce e DREPT în ochii Domnului și de a apăra, atât cât pot eu, SFÂNTA MAMĂ BISERICĂ, am cercetat cu atenție împrejurările prezente și am ajuns la o concluzie pe care nu o puteam ocoli.

Dacă ne uităm chiar și doar la imaginile cu Papa Benedict XVI, pe care le avem din anii de după așa-zisa sa „renunțare”, nu se poate să nu ne întrebăm: „dar acest om, îmbrăcat până în ziua de azi în haina Pontificală, nu ni se prezintă în continuare ca fiind PAPĂ”? Aprofundând această problemă, am început să realizez că de ani și ani există episcopi, preoți și canoniști care, unii încă din anul 2013, „strigă în pustiu”, pentru că aproape nimeni nu-i ascultă și care susțin că Papa Benedict XVI este în continuare Suveranul Legitim al Bisericii Catolice.

Iată în esență situația :

CANONUL 332 § 2 DIN CODUL DE DREPT CANONIC, care se referă la „renunțarea la pontificat”, spune astfel în textul oficial (adică textul în limba latină, traducerile în limbile naționale nu sunt considerate „text oficial”): „Si contingat ut Romanus Pontifex MUNERI suo renuntiet, ad validitatem requiritur ut renuntiatio libere fiat et rite manifestetur, non vero ut a quopiam acceptetur”. (acest text este tradus în limba română astfel : „Dacă se întamplă ca Pontiful Roman să renunțe la funcția sa, pentru validitate este necesar ca renunțarea să fie făcută în mod liber și manifestată în mod regulamentar, fără însă să fie acceptată de cineva”).

Din analiza textului oficial, cel în limba latină, rezultă că trebuie îndeplinite trei condiții pentru ca renunțarea unui Suveran Pontif să fie valabilă:

1. Să existe o renunțare la MUNUS-ul Petrin;

2. Renunțarea să fie făcută ÎN MOD LIBER și

3. Renunțarea să fie manifestată ÎN MOD REGULAMENTAR .

1. Înainte de toate, trebuie înțeles că Oficiul Petrin are două componente : cea Spirituală exprimată prin cuvântul latinesc MUNUS și cea materială, exprimată prin cuvântul latinesc MINISTERIUM. MUNUS-ul reprezintă acele cuvinte ale lui Isus: „Și Eu îți zic: tu ești Petru și pe această piatră voi zidi Biserica Mea și porțile iadului nu o vor birui” (Matei cap. 16, verset 18). Cu alte cuvinte, Papa are două funcții: cea de conducător SPIRITUAL al întregii Biserici (în virtutea MUNUSULUI PETRIN, acordat nu de oameni, ci de Însuși Isus Cristos, în momentul în care cel ales de oameni ACCEPTĂ alegerea) și cea de conducător ADMINISTRATIV al Bisericii (adică MINISTERIUL PETRIN).

Această distincție între „munus” și „ministerium” nu se regăsește în traducerile codului canonic în limbile naționale, care de obicei folosesc un cuvânt comun cum e spre exemplu acela de „oficiu” sau „funcție”. Dar, repet, textul oficial al Codului Canonic este cel în limba latină, aceasta fiind limba oficială a Bisericii Catolice.

Textul oficial al Codului de Drept Canonic (în limba latină), la canonul 332 § 2, citat mai sus, cere ca Suveranul Pontif să renunțe, în caz de demisie, la MUNUS ( a se vedea și canoanele 331, 333, 334, 749, care toate folosesc noțiunea de „munus” cu declinările sale „muneri”, „muneris”, „munere”).

În Declarația sa din 11 februarie 2013, Papa Benedict XVI nu spune că renunță la „Munus”-ul Petrin, ci la „ministeriul încredințat lui prin mâinile Cardinalilor”, adică susține că „renunță” doar la administrarea Bisericii, NU LA CALITATEA LUI DE CONDUCĂTOR SPIRITUAL AL ACESTEIA. (textul latin : ... „declaro me MINISTERIO Episcopi Romae, Successoris Sancti Petri, mihi per manus Cardinalium die 19 aprilis MMV commisso renuntiare” ...)

Consecința vizibilă a acestui fapt rezultă din atitudinea ulterioară așa zisei „renunțări” și anume:

• Și-a păstrat numele de Suveran Pontif - Papa (Emerit) Benedict XVI;

• Și-a păstrat Sutana Complet Albă, pe care numai Papa are dreptul să o poarte;

• Locuiește până în ziua de azi în interiorul Vaticanului.

În istoria Bisericii s-a mai întâmplat de câteva ori ca papi să renunțe la pontificatul lor, dar toți aceștia au revenit la numele anterior și s-au dezbrăcat de haina papală, cum era și firesc.

Dacă ar fi renunțat LA PAPALITATE, Papa Benedict ar fi trebuit să-și reia IMEDIAT numele anterior, acela de Joseph Ratzinger, să redevină Cardinal și să îmbrace sutana neagră cu brâul roșu ...

În ce privește termenul de „emerit”, este necesar să înțelegem că FUNCȚIA DE „PAPA EMERIT” NU A EXISTAT NICIODATĂ ȘI NU EXISTĂ NICI ACUM ÎN LEGISLAȚIA BISERICII CATOLICE!

Există „Episcopi Emeriți”, adică Episcopi care au renunțat la administrarea Diecezei lor, dar rămân în continuare desigur episcopi, fiind numiți în locul lor alți episcopi care să preia funcția administrativă. Dar aceasta este posibil întrucât în Biserică există mai mulți Episcopi, unii au funcție administrativă, alții nu. PAPI NU POT FI MAI MULȚI! Biserica are UN SINGUR PAPĂ, în lume poate exista UN SINGUR VICAR AL LUI ISUS CRISTOS! Așadar, dacă Papa Benedict XVI și-a păstrat titlul de Papă, înseamnă ca EL ESTE PAPĂ și nu putea fi ales un altul, căci SCAUNUL NU ESTE VACANT. Așadar, Conclavul din 2013 este NUL, iar cel ales în aceste condiții nu este legitim, fiind un ANTI-PAPĂ.

2. A doua condiție pentru validitatea renunțării era ca aceasta să fie făcută ÎN MOD LIBER, ori, cum putem vorbi de „libertatea Papei Benedict XVI”, în condițiile în care este arhicunoscută existența așa numitei „Mafii din St. Gallen”, adică un grup de cardinali extrem de puternici și influenți, prieteni ai Masoneriei, care încă din anul 2005, pe când mai trăia Papa Ioan Paul al II-lea, s-au întâlnit în repetate rânduri în orașul elvețian St. Gallen, PREGĂTIND UN PLAN PRIN CARE SĂ I SE ÎMPOTRIVEASCĂ LUI JOSEPH RATZINGER – PAPA BENEDICT XVI și PUNÂND LA CALE ALEGEREA ÎNTR-UN VIITOR CONCLAV A CARDINALULUI DE BUENOS AIRES, JORGE MARIO BERGOGLIO? (cred că „sună cunoscut” acest nume). De unde o știm? Tocmai de la unul din membrii grupului, Cardinalul de Bruxelles, Godfried Danneels, care, îmbolnăvindu-se grav, în fața morții apropiate, probabil cu gândul la judecata de apoi (a și decedat între timp), a mărturisit aceste lucruri, cuprinse într-o carte intitulată: „Godfried Danneels. Biographie”, tipărită în limba franceză în anul 2015, carte la care s-au referit de-a lungul timpului mulți autori, dar și Înalți Prelați, cum este Arhiepiscopul Carlo Maria Vigano, om de mare încredere al Papei Benedict XVI.

Cardinalul Godfried Danneels a fost și el în balcon în 13 martie, anul 2013, alături de Jorge Mario Bergoglio, la prima apariție a celui „nou-ales”...

Nu ne putem îndoi de presiunile exercitate de acest Grup din St. Gallen asupra Papei Benedict XVI încă de la momentul alegerii lui, în 2005, în condițiile în care, în chiar prima sa omilie de început de pontificat, ținută în Piața Sf. Petru la 24 aprilie 2005, el pronunța cuvintele: „RUGAȚI-VĂ PENTRU MINE, CA SĂ NU FUG, DE FRICĂ, DINAINTEA LUPILOR”... (pag. 4 alin. 1 din documentele în limba italiană sau engleză, ce pot fi descărcate de pe site-ul www.vatican.va).

3. Canonul 332 § 2 impune pentru validitatea renunțării și condiția ca aceasta SĂ FIE MANIFESTATĂ ÎN MOD REGULAMENTAR. Și aici avem o problemă uriașă: textul citit de Papa Benedict XVI la 11 februarie 2013 se intitulează „Declaratio”, ori „Declarația” nu este cuprinsă în Codul de Drept Canonic printre actele administrative particulare, prevăzute la canoanele 35-93 (Decret, Precept, Rescript, Privilegiu, Dispensă).

S-a făcut așadar doar o „declarație de renunțare”, nu s-a semnat și un „act juridic de renunțare”, avem deci de a face cu un „act” fără consecințe juridico-canonice legale. Pentru a avea un act legal de renunțare (ACT DE ABDICARE LA TRONUL LUI PETRU), cu consecințe juridico-canonice, Papa Benedict XVI, care este și Șeful Statului Vatican, trebuia :

• Să dea și un DECRET particular (canonul 48, canonul 51) de renunțare/abdicare, așa cum o fac monarhii care renunță la tronul lor, care după ce anunță/declară că vor abdica, emit un ACT JURIDIC DE ABDICARE (a se vedea spre exemplu Actul de abdicare al Regelui Mihai, Decretul nr. 2301/1947).

• De asemenea, în actul juridic de renunțare ar fi trebuit să facă trimitere la textul legal în baza căruia lasă tronul, căci în cod există UN CANON ANUME care reglementează această posibilitate a renunțării, CU CONDIȚII STRICTE (adică tocmai la Canonul 332 § 2). Nu doar că nu există actul oficial de renunțare, dar nici măcar în Declarația sa din 11 aprilie, care este un simplu anunț, nu invocă textul legal special care se referă la renunțarea la pontificat (la munus-ul petrin).

Concluziile neîndeplinirii cerințelor obligatorii ale Codului De Drept Canonic al Bisericii Catolice privind renunțarea unui Suveran Pontif sunt următoarele :

• RENUNȚAREA NU ESTE VALIDĂ - și asta indiferent dacă Papa Benedict XVI a făcut totul intenționat, tocmai pentru a-i demasca pe „lupii răpitori” din Biserică sau pur și simplu „nu și-a dat seama”;

• SCAUNUL PAPAL NU A DEVENIT VACANT ÎN FEBRUARIE 2013 și deci

• CONCLAVUL DIN 2013 NU ESTE CANONIC, iar CEL ALES ESTE UN ANTI-PAPĂ.

Consecințele groaznice ale acestui fapt le vom vedea în partea a doua ... căci Isus Cristos, Capul nevăzut al Bisericii Sale, ne-a lăsat semne extrem de clare; trebuie doar „să citim semnele timpului”...

Dacă credeți cumva că toate aceste aspecte „pe noi nu ne interesează”, atunci să știți că vă înșelați amarnic, căci „UBI PETRUS IBI ECCLESIA” – adică „UNDE E PETRU, ACOLO E BISERICA” (Sfântul Ambroziu).

Totul pentru Isus, Maria și Iosif.

Traiască Cristos Rege !

F.A., ianuarie 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu