duminică, 17 martie 2024

SPUNEȚI-MI "TATĂ"! IATĂ, EU VIN! – Carbonia, 10.03.2024

Preasfânta Maria este cu tine, floare mică. Fii în pace. Cuvântul este cu tine, totul este așa cum dorește El căci El este Cel care conduce Lucrarea Sa!

Isus: Iubită fiică, timpul a trecut, zgomotul războiului va întoarce totul cu susul în jos. Această Omenire rea va fi catapultată în lacrimi și durere, va trebui să înțeleagă că Eu sunt Dumnezeul Unic și Adevărat, Cel care poate face toate lucrurile!

Lucrurile vechi vor dispărea pentru a face loc celor noi. Doresc să-Mi recapăt copiii, îi voi salva, îi voi smulge din ghearele Satanei, vor fi instruiți în Mine, inimile lor vor fi înflăcărate de Mine și... se vor întoarce la Mine, prin propria lor alegere liberă se vor întoarce la Mine, vor implora mila Mea și nu-și vor mai pierde niciodată credința.

Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă! Agățați-vă de pieptul Meu, implorați Mila Mea.

Tot ceea ce nu-Mi aparține va sucomba... în timp ce ceea ce Îmi aparține va ieși la lumină.

Vigilia pascală va fi simțită în inimile aleșilor Mei într-un mod extraordinar, vor avea conștiința începutului unei noi vieți.

Isus Cristos va apărea în frumusețea Sa orbitoare și Își va binecuvânta copiii.

Dați-Mi inimile voastre, copiii Mei, sunteți chemați la perfecțiune. Nu renunțați!

Iubiți ai Dumnezeului vostru, Regele, pecetluiți-vă inimile în Mine... și... numiți-Mă "Tată"!

Iată, Eu vin!

https://colledelbuonpastore.eu/2024/03/16/chiamatemi-padre-ecco-che-io-vengo/

Un comentariu:

  1. Vino Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii Amin Sfânta Maria Maica Domnului ajuta Amin ai mila de noi păcătoșii Amin

    RăspundețiȘtergere