vineri, 25 ianuarie 2019

”După Papa Benedict veți fi conduși de Mine din Ceruri.”

Fotografia postată de Odi Odi.”Iubitul Meu Papă Benedict XVI este ultimul Papă adevărat pe acest pământ.
Petru Romanul este Petru al Meu, apostolul cel dintâi ce va conduce Biserica Mea din Rai sub comanda Tatălui Meu Veșnic. ... cel ce vine după iubitul Meu Vicar Papa Benedict... chiar dacă va fi ales de membrii Bisericii Catolice, va fi Falsul Profet.
Alegătorii lui sunt lupi în blănuri de oaie și sunt membri secreți ale sectei masonice, condusă de satana.
În acest fel va încerca satana să distrugă Biserica Mea.
Din păcate, acest Fals Profet va atrage la el mulți credincioși. Cei ce i se opun, vor fi persecutați.
Îndepărtați-vă, copii, cât mai puteți. Denunțați minciunile ce vă vor fi prezentate de cei ce vor încerca să vă convingă de autenticitatea Falsului Profet.
Satana a câștigat de partea sa atâtea suflete, inclusiv lideri din propria Mea Biserică”
”Unii slujitori sfințiți ai Mei s-au îndepărtat așa de mult, încât mulți nu cred în A Doua Mea Venire.
Acei preoți, episcopi și cardinali care cred însă, sunt dați deoparte și obligați să păstreze tăcerea.”
”Credincioșii sunt speriați de abuzul verbal și batjocura malițioasă pe care ar trebui să le îndure dacă ar vorbi deschis despre Cuvântul Meu Sfânt.
Nici credincioșii devotați nu au curajul să se ridice și să lupte împotriva legilor introduse în țările lor, legi care sfidează Cuvântul Tatălui Meu.
Preoților le este rușine să apere Adevărul cuprins în învățăturile Mele, de frică să nu fie ostracizați.
Când anumiți slujitori sfințiți, curajoși, decid să se ridice și să apere Adevărul învățăturilor Mele, ei suferă teribil. Ei sunt acuzați de intoleranță, lipsă de compasiune, lipsă de dragoste și de respect față de drepturile omului.”
”Falsul Profet nu va prelua doar conducerea Bisericii Catolice, ci și a tuturor Bisericilor Creștine care se vor uni într-una.”
”Un număr foarte mare de suflete sărmane vor intra sub vraja Falsului Papă – Profetul Mincinos prezis cu atât de mult timp în urmă – căci el vă va face chiar să credeți că are putere dumnezeiască.
Copii, timpul schismei în Biserică aproape că a sosit, iar acum voi trebuie să fiți pregătiți. Uniți-vă. Sprijiniți-vă unul pe celălalt. Protejați-vă reciproc și rugați-vă pentru cei care vor urma calea greșită și vor aduce omagiu Profetului Fals.
Este nevoie de multă rugăciune, dar dacă faceți ceea ce vă spun, veți putea salva suflete.
Dragii Mei discipoli prețioși, voi veți forma rămășițele bisericii de pe pământ și veți fi conduși de acei slujitori curajoși sfințiți, care îl vor recunoaște pe Profetul Fals drept ceea ce este el.
Nu vă temeți, pentru că voi da harurile de înțelepciune, calm și discernământ tuturor celor care Mi le cer prin această rugăciune:
“O, Isuse, ajută-mă să văd adevărul Cuvântului Tău cel Sfânt, în orice moment și să rămân fidel învățăturilor Tale, oricât de mult voi fi obligat să te resping.”
Rugăciunea (44) a Cruciadei de Rugăciune:
Pentru puterea de a apăra credința împotriva Profetului Fals
"Isuse drag, dă-mi puterea să mă concentrez asupra învățăturilor Tale, pentru a proclama Sfântul Tău Cuvânt în toate timpurile. Nu mă lăsa în ispita de a-l idolatriza pe Falsul Profet. care va încerca să se prezinte ca fiind Tu. Păstrează-mi puternică iubirea pentru Tine, dă-mi harul discernământului pentru ca niciodată să nu reneg Adevărul cuprins în Sfânta Biblie, indiferent câte minciuni îmi vor fi prezentate pentru a mă încuraja să întorc spatele Adevărului Cuvântului Tău. Amin."
Citate din mesajele date MDM în: 
20 martie, 12 aprilie, 07 mai, 10 iunie 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu