sâmbătă, 26 mai 2018

AM VENIT CA SĂ-ŢI CER A TE RUGA PENTRU EUROPA ŞI A PROFEŢI PENTRU OASELE USCATE DIN VALE


Mesaj primit de Barnaba în 20 august 2016

Dormeam, după o lungă călătorie şi o experineţă dificilă în misiunea din Europa, şi am simţit o atingere pe frunte, iar o voce mi-a spus: „ Barnaba, scoală-te şi roagă-te pentru misiunea ta. Isus are un mesaj pentru tine.” M-am trezit imediat şi am început să mă rog. În rugăciunea mea am văzut Sfânta Faţă ce Agoniza a lui Isus Cristos, în viziune, scăldată în Sânge. El m-a luat de umeri şi mi-a spus cu blândeţe:

Barnabas, roagă-te penru acest continent. Barnaba, roagă-te pentru Europa. Odinioară, Europa a fost un continent sănătos dar, acum vezi cu profetul Ezechiel, că aceste oase sunt poporul Meu. Odinioară erau vii, dar acum sunt oase uscate. Întunericul de eroare şi modernitate le-a orbit minţile şi ochii. Pe acest tărâm, tinerii nu cunosc adevărul. Raţionamentul şi lumina adevărului se ascund. Roagă-te şi profeţeşte pentru aceste oase uscate din vale! Profeţeşte acestor oase, iar Eu le voi da viaţă. Din aceste văi şi tărâmuri joase, voi reînvia poporul Meu şi le voi reînnoi puterea. Dintre ei voi ridica mai mulţi profeţi ca să restaurez restul oaselor în tărâmurile înalte şi să le păstrez. Da, poporul Meu se va întoarce la Mine şi Mă va iubi din nou.
Barnaba, roagă-te pentru poporul Meu, roagă-te pentru profetul Meu. Fii sigur că profeţii Mei vor suferi respingere din partea alor lor. Voi împărtăşi cu ei agonia şi crucea Mea, de dragul poporului lor. Ei vor bea potirul iubirii şi al suferinţei de dragul Meu. Barnaba, roagă-te pentru instrumentele reînnoirii în lume. Mare este suferinţa şi persecuţia lor.
Apoi am întrebat:
„Doamne, de ce îmi ceri să mă rog pentru oasele uscate din vale şi din tărâmurile joase?” Apoi, Domnul nostru a spus:
Barnaba, viaţa începe într-un mod simplu. În acelaşi mod, Împărăţia Mea a început deja să se răspândească într-un mod simplu şi umil cu micuţii Mei. Valea va fi înălţată şi tărâmul de jos vor deveni munţi în ziua în care voi reinstaura poporul Meu în gloria sa. Voi reinstaura gloria în Europa prin meritul Preţiosului Meu Sânge. Voi reînvia oasele uscate al poporului Meu prin devoţiunea Preţiosului Sânge şi a pătimirii Sfinte începând din valea tărâmului de jos. Răspândeşte această devoţiune micuţilor Mei! Dă viaţă şi speranţă micuţilor Mei! Consacră-i Preţiosului Meu Sânge. Îi voi face pe ei profeţii Mei. Prin ei voi reînvia gloria poporului Meu. Barnaba, promit să reinstaurez gloria Europei prin devoţiunea Preţiosului Meu Sânge. O voi face prin răspunsul micuţilor Mei! Voi cuceri puterea Islamului ce se ridică împotriva poporului Meu şi îi voi salva pe tineri de falsele idei şi de corupţie. Eu sunt Isus Cristos ce agonizează, cel care te-a chemat. Acest mesaj este pentru tine şi pentru cei mici. Nu-l răspândiţi până ce nu se întâmplă. Am venit să-ţi cer să te rogi pentru Europa şi să profeţeşti oaselor uscate din vale. Ţi-am vorbit prin biserică, când intrasei pe tărâm, dar nu ai acordat atenţie. Acum, am venit din nou ca să fac cuvântul Meu clar. Barnaba profeţeşte oaselor uscate din vale şi încurajează sufletele umile. Voi reinstaura gloria Europei prin devoţiunea Preţiosului Meu Sânge şi prin Pătimirea mea sfântă. Aşadar binecuvântez misiunea ta + binecuvântez pe micuţii Mei. Binecuvântez tot poporul Meu, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh. Amin.
 
Viziunea s-a sfârşit imediat. Apoi mi-am continuat rugăciunile, după ce am înregistrat mesajul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu