luni, 23 martie 2020

John Leary, 17 martie 2020

Alternate text goes here
Marți, 17 martie 2020: (Ziua Sf. Patrick)

Isus a spus: „Fiul meu, vă arăt această fereastră mică rotundă, ca semn că veți avea o fereastră de oportunitate ca să vă pregătiți pentru un virus mai rău care va reveni în toamnă. Fereastra rotundă este, de asemenea, un semn al Avertismentului Meu viitor care va veni într-un timp de haos. Chiar dacă Avertismentul nu vine toamna, îi voi chema pe credincioșii Mei la refugiile Mele dacă veți vedea că mulți oameni mor în toamnă. Auziți deja despre o posibilă lege marțială sau o carantină obligatorie în casele voastre. Dacă zborurile avioanelor voastre sunt anulate și dacă frontierele voastre de stat sunt închise, acest lucru nu vă va permite să vă deplasați la alte discuții. Încă puteți pune mesaje despre virusul din toamnă pe internet. Este important să îi avertizați pe oameni că fereastra oportunității voastre din vară este timpul să vă aprovizionați cu alimente și, eventual, să ajungeți la Spovedanie înainte de versiunea din toamnă a unui virus mai rău. Acest virus este o creație de laborator pe care cei răi o folosesc pentru a încerca să-l înlăture pe Președintele vostru și să preia guvernarea voastră. Orice control al legii marțiale ar putea fi cu ușurință metoda pentru o preluare  care ar putea fi cu siguranță un moment pentru a veni la refugiile Mele. Voi da o locuție interioară tuturor când va veni timpul să vină la refugiile Mele. 
Dați-Mi laude și mulțumiri Mie  pentru că sunt mai puternic decât demonii și decât orice virus pe care l-aș putea vindeca atât de ușor. ”
http://www.johnleary.com/index.php/2020/03/17/tuesday-march-17-2020/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu