luni, 20 martie 2017

Adorați-L prosternați - Mesajul Mariei Magdalena din 9 ianuarie 2016


Isus: ” Dragii Mei copii, sunt aici printre voi în Euharistie. Cu ochii sufletului priviți împrejur pentru că în jurul Meu sunt îngerii și sfinții care Mă adoră plecați cu fața la pământ. Am o rugăminte la voi. Dacă Mă iubiți cu adevărat și doriți ca să-Mi găsesc plăcerea în voi, atunci veniți la Mine și prosternați-vă în fața Mea! Să nu vă deranjeze că poate covorul este un pic prăfuit! Amintiți-vă că din țărână sunteți și în țătână vă întoarceți. Știți, nu-i așa, că și în Paradis așa veți adora Sfânta Treime un singur Dumnezeu? Exersați încă de pe pământ această formă de adorare desăvârșită deoarece este spre folosul sufletului vostru și prin asta avansați cu pași mai mari pe calea sfințeniei vieții. Adorarea este cea mai înaltă treaptă a rugăciunii.” La rugămintea Domnului cu toții ne-am prosternat ca să adorăm Sfântul Sacrament expus, pentru a cinsti cu întreaga noastră ființă pe Domnul.
După un scurt timp Domnul Isus a continuat: ” Copiii Mei, v-am pregătit haruri mari. Însă înainte de a vă oferi darul meu, vă spun că am fost mișcat până la lacrimi, de bucurie.Acum, în ora îndurării, cu Inima Mea Dumnezeiască plină de milotivire am să trec printre voi și am să vă stropesc cu Sfântul Meu Sânge și Apă ce curg de acolo.”
După aceea Domnul s-a dus la Tatăl Ceresc ținând în mână țara noastră ca și pe o inimă vie ce bate. Această inimă era rănită în mai multe locuri, dar s-a putut observa că în urma rugăciunilor noastre aceste răni au început să se vindece. Isus i-a spus Tatălui: ” Tată privește spre aceste câteva suflete care s-au prosternat cu fața la pământ în fața Mea.” La care Tatăl Ceresc a răspuns: ” Fiul Meu, Îmi sunt dragi aceste suflete. Așează în Inima Mea Părintească inima ce o ai în mână, ce simbolizează Ungaria. Am să o purific și am să o transform potrivit plăcerii Mele.” După ce s-a petrecut aceasta, Tatăl Ceresc a venit la noi și ne-a spus: ” Întrucât ați îndeplinit dorința Fiului Meu vă dau un mare dar. Nici nu vă puteți închipui ce mare har ați obținut de la Mine prin adorarea voastră făcută prosternat. Dacă în 10 orașe din lume aș găsi 10 suflete drepte, care să se prosterneze în fața Mea și așa să se roage din toată inima, din tot cugetul și sufletul și cu toată puterea, adevăr vă spun că viața umanității s-ar schimba într-o direcție bună. Începând de azi și voi să practicați cea mai înaltă formă de adorare întrucât și voi înșivă aveți nevoie de îndurarea și harul Meu. Iar pe deasupra, trebuie să învingeți în voi înșivă orgoliul și mândria voastră, ca să fiți smeriți și să învățați a vă încrede în Mine în toate, adică să spuneți da voinței Mele.”
Am văzut-o pe Sfânta Fecioară, ca Regină Triumfătoare a Lumii, care dându-ne exemplu, ea însăși s-a prosternat în fața Sfintei Treimi, iar apoi a spus: ” Copiii mei, fiți recunoscători Sfintei Treimi, deoarece totul se datorează celor trei persoane dumnezeiești. Cu toate că eu sunt regina cerului și a pământului și eu mă prosternez în fața lui Dumnezeu, fiindcă El este Domnul creației și al istoriei. Pe cei mândri îi doboară de pe tronul lor fiindcă nu sunt în stare să se rupă de seducția trecătoare a lumii și să recunoască împărăția unică, veșnică atotouternică a lui Dumnezeu, pe care nimeni și nimic nu o poate frânge. Pe pământ, puterea de a domni poate fi rodnică doar în cazul în care conlucrează cu Dumnezeu, așadar prin intermediul creștinismului. Nu este întâmplător faptul că am acceptat consacrarea țării voastre prin intermediul regelui vostru Ștefan, deoarece această consacrare a fost unică în istorie. Ungaria va avea parte de o slavă fără de pereche. Tot mai mulți preoți, credincioși, persoane carismatice vor vizita țara voastră pentru ca să ispășească în unitate cu voi. Da, așa va fi deoarece asupra țării voastre se află o pecete care simbolizează alianța cu Dumnezeu.”
Tatăl Ceresc s-a dus la preoții maghiari ca să reverese harul Lui asupra lor și între timp a spus: ” Voi purifica Biserica voastră maghiară și o ridic la Inima Mea Părintească în măsura în care îndepliniți condițiile Mele și rămâneți loiali menirii voastre. Răspândiți peste tot în țară cererea Mea de a-L adora pe Dumnezeu în mod prosternat, pentru ca viața poporului maghiar să înflorească cât mai curând, încă înainte de pedeapsă.” Atunci când ne-am rugat prosternat am văzut că acele consacrări făcute până acum cu îngerii și sfinții au prins viață din nou în fața Tatălui Ceresc care, prin harul lui Cristos și cu adorarea noastră, L-au îndestulat. Am văzut o faptă simbolică interesantă: în fața noastră au stat conducătorii țării noastre și a Bisericii noastre Catolice, a căror mâini au fost unite și petrecute cu o stolă de către Dumnezeu, iar apoi Duhul Sfânt ridicându-și mâinile deasupra lor a format un fel de acoperiș în formă de triunghi. Sfântul Duh a explicat: ” Atunci când statul și biserica vor fi în uniune și se va construi capela ispășirii, țara voastră va fi ridicată și ocrotită de Sfânta Treime spre a fi pildă lumii.
Dumnezeu ne-a mai cerut ca prima poruncă să fie în viața noastră mai mai presus de orice și să ispășim pentru că în țara noastră este mare închinarea la idoli, pe care eu am văzut-o ca pe vițelul de aur și astfel atrăgea mânia lui Dumnezeu asupra poporului maghiar.
După adorația făcută prosternat am văzut că Dumnezeu a început să reverse haruri asupra patriei noastre. A trimis câțiva îngeri în parlament că să înlănțuie câțiva demoni spre nu putea dăuna unității țării noastre. Satana urla și se zbătea fiindcă planurile lui începeau să se năruie.
Maria Magdalena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu