sâmbătă, 4 martie 2017

Mesajul Reginei Rozariului şi a Păcii din 12 Februarie 2017


Pace, copilaşii mei iubiţi, pace!
Copiii mei, Eu, Mama voastră, am venit din cer, prin porunca Fiului meu, pentru a vă binecuvânta familiile voastre şi a vă dărui mari haruri spirituale şi trupeşti.
Aveţi încredere în iubirea Fiului meu. Iubirea Sa este puternică şi sfântă, şi vindecă sufletele voastre de foarte multe rele. Rugaţi-vă pentru a-i aparţine lui Dumnezeu. Rugaţi-vă pentru a învăţa să faceţi Voinţa lui Dumnezeu şi să o îndepliniţi.
Mulţi nu vor să cunoască lucrurile din cer şi rămân surzi la apelurile pe care Dumnezeu le face prin mine, dar vă spun că va veni timpul când Dumnezeu va acţiona şi mulţi vor fi cei care vor căuta iertarea şi îndurarea, dar timpul va fi trecut.
Nu dispreţuiţi chemările sfinte ale lui Dumnezeu. Schimbaţi-vă vieţile acum, pentru că Dumnezeu vă revelează iubirea Sa în profunzime.
Fie ca familiile voastre să devină un sfânt şi binecuvântat loc unde prezenţa lui Dumnezeu să fie onorată şi amintită, prin rugăciunea şi lauda care îi sunt datorate.
Multe familii nu realizează prezenţa Sfântă a lui Dumnezeu şi aceasta îl întristează pe Dumnezeu. Rugaţi-vă, copiii mei, rugaţi-vă cu dragoste şi credinţă şi faceţi din casele voastre un lăcaş sfânt unde Dumnezeu să vină, şi să vă îmbogăţească cu harurile Sale.
Faceţi tot ce e posibil pentru ca familiile voastre să îi aparţină lui Dumnezeu şi rămâneţi întotdeauna în Inima Sa Divină.

Aveţi grijă de casele voastre. Familiile care nu se roagă, nu pot avea lumina sau harul lui Dumnezeu. Rugaţi-vă, rugaţi-vă, rugaţi-vă. Întoarceţi-vă la casele voastre cu pacea lui Dumnezeu. Vă binecuvântez pe toţi: în numele Tatălui, al Fiului şi al Duhului Sfânt. Amin.

Sursa: http://www.afterthewarning.com/messages-from-heaven/edson-glauber/2017/02/msgs-feb-11th-12th.aspx

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu