duminică, 12 martie 2017

APELUL URGENT AL LUI ISUS BLÂNDUL PĂSTOR CĂTRE PĂRINŢI


Imagini pentru isus blandul pastor

Pacea Mea să fie cu voi, turma Mea.
 
Părinţilor, ce aşteptaţi pentru a îndrepta direcţia pe care casele voastre o iau? Ca şi Păstorul cel Bun, Eu nu vreau ca familiile voastre să fie pierdute; Eu v-am pus ca şi păstori ai casei voastre, dar simt o mare tristeţe văzând cum vasta majoritate a familiilor merg mult prea departe. Exemplul rău al multor părinţi, şi permisivitatea lor, fac ca multe  case astăzi să se îndrepte în voia sorţii.  
Multe familii sunt lipsite de control şi se îndreaptă spre abis; tehnologia luciferică a intrat în case iar abuzul său distruge multe familii. Demonul tehnologiei fură sufletele micuţilor Mei.
 
Tehnologia îi îndepărtează de rugăciune şi de valorile morale şi spirituale inspirate în casă. Simt o mare durere în Inima Mea văzând atât de mulţi copii şi tineri pierzându-se din lipsă de iubire, dialog, înţelegere şi peste toate acestea, din cauza lipsei de Dumnezeu şi a conducerii părinţilor în case.
Părinţilor, ascultaţi chemarea Mea şi daţi mai multă atenţie copiilor voştri, pentru că turma pe care v-am dat-o în grija voastră se împrăştie şi se prăbuşeşte! Părăsiţi-vă grijile şi interesele lumeşti, şi daţi atenţie la ceea ce merită mai mult decât banii: familiile voastre!
Părinţilor, controlaţi utilizarea tehnologiei în casele voastre şi petreceţi-vă timpul în dialog şi rugăciune de familie. Pentru că adevăr vă spun, dacă veţi continua să fiţi interesaţi mai mult de lucrurile acestei lumi, şi continuaţi să întoarceţi spatele  copiilor voştri, vă asigur că îi veţi pierde, şi odată cu ei, vă veţi pierde şi pe voi.
 
A fi părinte nu înseamnă doar furnizarea lucrurilor materiale pentru casă şi copii.A fi părinte înseamnă mult mai mult decât a dărui mâncare şi îmbrăcăminte copiilor voştri.A fi părinte înseamnă a fi: călăuze, profesori, prieteni, fraţi, confidenţi şi peste toate, preoţi ai copiiilor voştri şi ai caselor voastre. A fi părinte înseamnă să fii semănătorul seminţei iubirii şi al fricii de Dumnezeu în familiile voastre.
Aţi devenit părinţi care sunt furnizori ai lucrurilor materiale şi neglijaţi comorile sufletului, care sunt în fiecare dintre copiii voştri. Este sufletul copiiilor voştri care se pierde prin aprobarea şi permisivitatea voastră; este sufletul copiiilor voştri care se pierde datorită alungării lui Dumnezeu din casele voastre şi înlocuirea Lui cu telefonul mobil, computerul, televizorul şi alţi dumnezei ai tehnologiei lumeşti. Este sufletul copiilor voştri care se pierde din lipsă de dragoste, dialog, înţelegere, rugăciune, conducere, şi peste toate, prin lipsa de frică de Dumnezeu în multe case.
Sunt foarte puţine case astăzi unde uşa este deschisă pentru Mine, unde Eu trăiesc.Vasta majoritate a familiilor sunt distante de Mine, şi atât de multe altele sunt căldicele; ei Mă caută doar atunci când vin problemele peste ei; ei se comportă ca şi fariseii; predică dar nu pun în practică. Adevăr vă spun, nici o casă a căldiceilor nu va intra în Noua Creaţie.
 
Părinţilor, timpul Marelui Necaz se apropie. Daca voi şi familia voastră rămâneţi distanţi de Mine, vă asigur că Adversarul Meu va fi încărcat prin demonul tehnologiei pentru a vă conduce la moartea veşnică. Am nevoie de păstori ai casei care să aducă mai multă dragoste, dialog, înţelegere, rugăciune şi împlinirea celor 10 Porunci în casele voastre.
Faceţi-le fortăreţe de rugăciune, pentru că duşmanul Meu e pe cale să atace inima caselor, şi dacă nu este nici o unitate sau frică de Dumnezeu în ele, vor fi pierdute pe veci.
 
În trecerea prin eternitate, Eu voi conduce toate familiile căldicele şi pe cei distanţi faţă de Mine în Iad, astfel ei să vadă starea familiilor care au fost deja condamnate, şi care, la fel ca şi ei, doar s-au plimbat prin această lume, îngrijoraţi de lucrurile materiale, şi trăind departe de Dumnezeu.
Prin aceasta, Eu doresc să îi fac pe ei să se reconsidere, astfel încât, atunci când se vor întoarce în conştiinţă, să se întoarcă la Dumnezeu şi să obţină salvarea. Sunt întristat să văd atât de multe familii căzând în abis! Ca şi Păstorul cel Bun, voi face tot ce îmi stă  în putinţă să îi salvez, atâta timp cât ei îşi deschid inimile la dragostea şi frica de Dumnezeu. 
 
Din nou vă spun: fiţi pregătiţi pentru că timpul se apropie când veţi trece prin eternitate. Staţi treji, pentru că reîntoarcerea triumfătoare a Fiului Omului este aproape.
Pacea Mea v-o las vouă, Pacea Mea v-o dau vouă. Pocaiţi-vă şi convertiţi-vă pentru că Împărăţia lui Dumnezeu este aproape.
Învăţătorul vostru Isus Blândul Păstor
 

Faceti cunoscute Mesajele Mele, oitele turmei mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu