vineri, 3 martie 2017

Mesajul Reginei Rozariului şi a Păcii, din 11 Februarie 2017

Pace, copilaşii mei iubiti, pace!
Copiii mei, Eu, Mama voastră, am venit din cer pentru a vă cere să vă rugaţi zilnic: în fiecare zi, în familiile voastre - taţi, mame şi copii, toţi împreună, rugându-vă şi cerând binecuvântarea lui Dumnezeu.
Dumnezeu vă cheamă prin mine la rugăciune, convertire şi sfinţenie. Nu vă îndepărtaţi de Domnul. Calea pe care El a pregătit-o pentru fiecare dintre voi, e o cale sfântă care aduce pace şi viaţa sufletelor.
Fiţi ascultători faţă de Dumnezeu. Schimbaţi-vă inimile, purificaţi-le şi eliberaţi-le de păcat.
Faceţi penitenţă, penitenţă, penitenţă, cerând în fiecare zi convertirea voastră şi convertirea întregii umanităţi.Nu fiţi surzi şi indiferenţi la chemarea mea.
Un val de violenţă cum nu a mai fost e pe cale să-i atingă pe mulţi dintre copiii mei şi Inima Mea Neprihănită suferă atât de mult.
Biserica va fi persecutată ca niciodată până acum şi mult sânge va fi vărsat în locurile sfinte. Mijlociţi copiii mei, mijlociţi pentru ca tot răul să fie îndepărtat cât de repede posibil din Biserică şi din întreaga lume.
Rugaţi-vă pentru iertarea şi milostivirea Fiului meu, astfel încât El să aibă încă compasiune pentru voi şi pentru această lume păcătoasă.

Rugaţi-vă Rozariul zilnic pentru pace în întreaga lume. Rugaţi-vă, rugaţi-vă, rugaţi-vă. Întoarceţi-vă la casele voastre cu pacea lui Dumnezeu. Vă binecuvântez pe toţi: în numele Tatălui, al Fiului şi al Duhului Sfânt. Amin!


Sursa: http://www.afterthewarning.com/messages-from-heaven/edson-glauber/2017/02/msgs-feb-11th-12th.aspx 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu