vineri, 28 iunie 2019

14 iunie 2019, Sărbătoarea Maicii Domnului din Arras, Franța - Mesajul Refugiului Sfânt al Familiilor

Eliminate case pe hill.png,,Aici e Dumnezeu, Tatăl Cerului şi al Pământului.
Fiul Meu, am venit să îţi spun că sunt foarte fericit de rezultatul Marşului Ierihonului şi al Exilului din Babilon cu care am dat jos o mulţime de conducători diabolici.
Eu voi continua sa înconjor Pământul începând cu această dată: vineri, 14 iunie, până la sfârşitul acestui an, să distrug şi să dobor tot răul(demonii) ce îi distrug pe copiii Mei.
Dumnezeul a tot, Tatăl a tot şi Puterea a tot, peste tot Pământul şi Universul.
Cu Iubire, Dumnezeu Tatăl!

Sustineţi-vă preşedintele în America, el ESTE ordonat de Mine şi tot cerul!

Ziua taţilor este dedicată tuturor taţilor (în iunie se sărbătoreşte în vest ziua taţilor n.tr):
Taţilor, începeţi să conduceţi familiile voastre spre Cer. Timpul este scurt înaintea Marii Treziri (Avertisment)!
Amen.
https://www.childrenoftherenewal.com/holyfamilyrefuge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu