joi, 10 septembrie 2020

AMERICA, AMERICA, ȊŢI TRIMIT ULTIMUL MEU APEL! - Carbonia, 24.07.2020

Dumnezeu vede și se îngrijeşte, nu vă pierdeți timpul în lucruri inutile, ci căutaţi-L pe Dumnezeu și Împărăția Cerurilor.

Voi arăta tuturor celor care vor veni la Mine dragostea Mea infinită și măreția pe care o deţin.

Fii ai Ierusalimului, o, voi, cei care Mă urmați cu sinceritate și ardoare în iubire, vă spun în adevăr: Vine vremea la voi, indulgent în Mine, pe măsură ce vine în blestemul Satanei pentru cel care este cu el, în urmarea lui.

Relația dintre Cer și Pământ este în desfășurare, Dumnezeul Iubirii Veșnice vine să ridice cu Sine fiecare creatură a Sa pentru a-i reda viața în El.

PLOI TORENȚIALE, INUNDAŢII MARI, CUTREMURE ȘI FOC VOR ȊNVĂLUI TOT PĂMÂNTUL,... E TIMPUL RECOLTEI, E TIMPUL SĂ FACEM NOI TOATE LUCRURILE.

Pământul și-a pierdut splendoarea în Mine, agonia sa este blestemul omului în Satana, dar a venit timpul să purificăm fiecare blestem și să punem binecuvântări nesfârșite. Dumnezeu așteaptă pasul adversarului ca să intervină, mânia Lui va fi mare și mare va fi durerea pentru cei care s-au întors împotriva Lui, Creatorul.

America, America, unde ţi-ai pus sufletul? Unde este credința ta în Mine?

Ai uitat cântecul Meu de iubire, te-ai agăţat de dușman și lui i-ai dat inima ta.

Mi-ai întors spatele, te-ai făcut slabă, acum vei deveni sclava dușmanilor tăi. Nu ți-ai protejat inima în Mine, ai deschis-o vremii, te-ai lăsat pradă uşoară Satanei.

Te-am chemat înapoi în toate felurile, Mi-am strigat Dreptatea, am încercat să opresc ascensiunea ta infernală, dar tu M-ai ignorat preferând să asculți seducțiile blestemate ale dușmanului infernal, Diavolul!

Nu Mă mai vrei, văzul tău este în lucrurile acestei lumi, te bucuri în păcat... Îți vei pierde puterea și te vei târî ca șerpii, te vei umple de praf și vei scuipa sudoare.

Ți-am trimis un om ca să te poți ridica, dar nimic din ce e bun nu îți place, acum ești îmbibată în otrava lui Lucifer.

Săracă America! Săracii oameni, o, voi toţi care aţi scos stânca de sub picioare ca să stați pe nisip... veți fi înghiţiţi de răutatea voastră.

ÎȚI TRIMIT ULTIMUL MEU APEL, O, AMERICA, ÎNTOARCE-TE REPEDE LA MINE!

Convertirea ta și implorarea ta la milostivirea Mea sunt urgente; ridică-te acum, nu mai este timp să cazi la înțelegere, dușmanul este deja în spatele tău.

Vor veni zile groaznice pentru voi dacă nu vă întoarceţi la Mine.

DUMNEZEU, SINGURUL REGE AL UNIVERSULUI!

https://www.facebook.com/photo?fbid=4084901234885315&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu