duminică, 14 iulie 2024

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU LISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 10, 11 și 12 iulie 2024

MIERCURI, 10 IULIE 2024 - Nicio cale de ieșire

"Rugați-vă pentru cei pierduți, copiii Mei, pentru că multe suflete neștiutoare care s-au distrat în lume prea mult timp și au amânat mântuirea vor fi luate atunci când va începe războiul care vine. Ei vor intra într-o eternitate de chin în care nu au crezut niciodată și nu va exista nicio cale de ieșire.

Rugați-vă pentru cei pierduți, pentru că pentru ei Fiul Meu și-a dat viața pe cruce. A fost pentru voi toți. Eu am arătat milă față de voi, acum doresc ca voi să arătați milă față de ei."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=781909884105373&set=a.403808015248897

JOI, 11 IULIE 2024 - Acorduri care au luat-o razna

"Războiul care va urma va veni pe neașteptate și neanunțat. Negocierile și acordurile care au loc în spatele ușilor închise au mers prost. Acesta va fi catalizatorul războiului care va veni la voi.

Cei care sunt la putere au devenit din ce în ce mai mândri și sunt acum hotărâți să dețină controlul. Nu puteți face nimic pentru a opri acest război, doar să vă rugați pentru protecția și salvarea celor pe care îi iubiți. Pe măsură ce vă apropiați tot mai mult de Mine, Eu vă voi proteja."

https://www.facebook.com/photo?fbid=783099873986374&set=a.403808015248897

VINERI, 12 IULIE 2024 - O realitate dură

"Lumea din jurul vostru se schimbă, copii, și se va transforma în curând în ceva ce nu veți recunoaște. Bucurați-vă de frumusețea din jurul vostru în fiecare zi, în timp ce vă vedeți de viețile voastre, pentru că ea va dispărea în curând. Lumea pe care Eu am creat-o s-a îndepărtat de Mine, Dumnezeul cel viu, și Eu Îmi retrag binecuvântările de la toți oamenii care Mă resping. Lumea pe care o vedeți acum începe încet să se transforme în ceea ce va deveni o realitate dură pentru cei care în curând vor fi lăsați în urmă în ea. Rugați-vă pentru cei dragi ai voștri, copii, să nu fie găsiți printre cei care Mă resping, pentru că dacă vor fi, viețile lor vor deveni îngrozitoare."

https://www.facebook.com/photo?fbid=783265463969815&set=a.403808015248897

Un comentariu: