marți, 10 aprilie 2018

MESAJ DE LA DOMNUL NOSTRU ISUS HRISTOS CĂTRE WILLIAM COSTELLIA DUMINICA ÎNDURĂRII DIVINE 8 APRILIE 2018


SĂRBĂTOAREA ÎNDURĂRII DIVINE 

WILLIAM COSTELLIA : După Sfânta Litughie, Isus  s-a arătat ca Divina Îndurare – cu raze albe si roșii ce ieșeau din Pieptul Său . M-a salutat cu : 
 ISUS: “Pacea să fie cu tine fiul Meu. Pace. Azi toate păcatele voastre au fost spălate și  ispășirea pentru ele a fost făcută pentru sufletele celor care au terminat Novena  pe care am dat-o sorei Faustina, cu promisiunile ei. ”
" Îndurarea Mea va fi acum extinsă, deoarece Îmi doresc ca acele suflete care oferă această Novena - în orice timp al anului - să obțină Îndurare pentru Sufletele Sfinte din Purgatoriu. Voi elibera un milion (1.000.000) de suflete de fiecare dată când se va face această Novenă. De asemenea, dacă numiți vreun membru al familiei voastre, voi spăla păcatele lor și ispășirea care va fi datorată va fi ștearsă după ce vor avea remușcări pentru păcatele lor ".
"Îndurarea Mea este inepuizabilă. Te binecuvântez fiul Meu și pe toți copiii Mei din întreaga Lume.
WILLIAM COSTELLIA: Apoi Isus mi-a vorbit apoi despre lucruri personale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu