vineri, 13 aprilie 2018

Mesajul din Joia Sfanta dat de Domnul Isus, fiicei Sale Luz de Maria, 29 MARTIE 2018

JOIA SFÂNTĂ
Mult iubiții Mei copii:

ÎN FIECARE CUVÂNT AL MEU SE GĂSEŞTE IMPLICIT ȘI ESENȚA IUBIRII MELE.
MIRUL BINECUVÂNTĂRII MELE ÎNSOŢEŞTE PE FIECARE DINTRE COPIII MEI, ÎN SPECIAL PE CEI CE SUFERĂ DIN CAUZA CREDINȚEI LOR ÎN MINE.
Poporul Meu este testat constant (supus încercării –n tr.) cu scopul de a pierde Flacăra Iubirii Mele.
Copiii Mei permit dușmanului sufletului să îi copleșească cu o singură insinuare …
POPORUL MEU ASCULTĂ GLASUL PĂSTORULUI LOR ȘI ACEST PĂSTOR ESTE IUBIREA ( Ioan 10 : 4, 11 ).
Umanitatea duce lipsă de Dragoste.  Azi trebuie să luați o decizie fermă de îndreptare spre Iubirea Mea Dumnezeiască și să reparați toate faptele și lucrările făcute din lipsă de dragoste, săvârşite în  casele voastre, la locurile de muncă și în fiecare loc şi moment în care ați stat, fapte care M-au ofensat pe Mine şi pe semenul vostru care au fost onfense aduse Mie și aproapelui vostru….Voi trebuie să fiți mesagerii Iubirii Mele.
Mult iubitul Meu Popor:
NU RĂTĂCIŢI CALEA ! …
FĂRĂ DRAGOSTEA MEA PREZENTĂ ÎN VOI,  NU VEȚI ATINGE ȚELUL PE CARE VI L-AM PREGĂTIT.
Răul lucrează continuu pentru a insufla lipsa dragoste în Poporul Meu.  Știți foarte bine că unde Dragostea Mea lipsește , răul profită și cauzează prăpăd .
Răul atacă cu înverșunare familiile … Să știți că fără Dragostea Mea prezentă în familii, răul destabilizează pe deplin toată Umanitatea.
Vă rog să practicați Caritatea cu cei pe care îi iubiți …
Vă rog să fiți umili în fața celor pe care îi iubiți și deasemenea cu semenii  voştri …
Nu doresc să vă uitați la fețe umane, ci mai degrabă vă îndemn să vă uitați la Mine în aproapele vostru,  şi astfel veți fi capabili să păstrați tot timpul Pacea Mea în voi ( Ioan 14:27 ).
Arătați Dragostea Mea – Iubiți cu generozitate – și restul vi se va da pe deasupra.
ÎN ACEASTĂ NOAPTE DUREROASĂ ÎMI DORESC CA TOȚI SĂ SE TRANSFORME PE SINE PENTRU A CREȘTE CONTINUU ÎN IUBIREA PENTRU SEMEN.
ÎN ACEASTĂ NOAPTE DUREROASĂ,  CÂND M-AM SIMȚIT CU ADEVĂRAT SINGUR, ÎMI DORESC SĂ VĂ TRANSFORMAȚI PE VOI ÎNȘIVĂ CA SĂ CREŞTEŢI CONTINUU ÎN IERTARE, UNITATE ȘI FRATERNITATE .
Sufăr pentru Poporul Meu, sufăr din Dragoste.
Fiți fermi și să nu scădeți în credinţă.
Rugați-vă pentru lumea întreagă .
Vă binecuvântez .
Al vostru Iisus.
BUCURĂ-TE PREACURATĂ MARIE, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PRIHANĂ
BUCURĂ-TE PREACURATĂ MARIE, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PRIHANĂ
BUCURĂ-TE PREACURATĂ MARIE, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PRIHANĂ


MANIFESTARE: JOIA SFÂNTĂ

În ceastă zi sublimă, Domnul nostru Isus Cristos, nu ne-a biecuvântat doar cu al Său Cuvânt, ci Îşi arată Iubirea printr-o manifestare visibilă cu scopul de a ne reafirma Jertfa Sa pentru Omenire.  [un Crucifix, s-a umplut de mir –  a se vedea în videoul de pe site-ul din lb. engleza – n.tr.]


sau pe siteul original in limba spaniola:


ESENŢA IUBIRII MELE SE GĂSEŞTE IMPLICIT ÎN FIECARE CUVÂNT AL MEU.
ULEIUL BINECUVÂNTĂRII MELE ÎNOŢEŞTE PE FIECARE DINTRE COPIII MEI, ÎN SPECIAL PE CEI CARE SUFERĂ DIN CAUZA CREDINŢEI LOR ÎN MINE.

Domnul nostru Isus Critos, 29 martie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu