luni, 16 aprilie 2018

Novena de ispășire cerută de Sf Fecioară prin Luz de Maria în a treia zi de luni a fiecărei luni


VĂ INVIT SĂ ÎNCEPEȚI O ISPĂȘIRE, ÎN A TREIA ZI DE LUNI A FIECĂREI LUNI, TIMP DE 9 LUNI DE-ALUNGUL ANULUI, OFERIND ACEASTĂ ISPĂȘIRE LA INTENȚIA INIMILOR NOASTRE ÎNDURERATE:
• din cauza ereziilor
• din cauza păgânismului
• din cauza morții celor inocenți
• din cauza lipsei de împlinire a promisiunilor făcute în consacrarea de către unii dintre copiii mei iubiți
• din cauza lipsei de iubire a omului pentru aproapele
Această ispășire pentru intențiile mele menționate mai sus trebuie să o începeți cu rugăciunea  Crezului, urmată de rugăciunea Sfântului Rozariu și primindu-l pe Fiul Meu în Euharistie, fiind pregătiți în mod conștient cu inima, cu sufletul, cu putere și trăire, astfel încât această jertfă să  ajungă la cei care o oferă cu următoarele haruri:
• Voi mijloci pentru Pace pentru cei care vor împlini această ofertă în fiecare clipă avieții lor.
• Voi fi mângâiere în momentele de durere.
• Voi mijloci ca ei să nu-și ascundă păcatele și să nu fie instrumentele celui rău.
• Voi fi atentă și voi îndepărta orice indiciu de mândrie.
• Vă voi ajuta să dobândiți Darul umilinței.
• Voi continua să binecuvântez casele voastre.
• Copiilor Mei preaiubiți, le voi acorda, prin porunca Preasfintei Treimi, virtutea slujirii Fiului Meu cu toată puterea și astfel ei se vor încredința Fiului Meu, fiind păstori adevărați, predicatori, liturghieri și învățători ai Iubirii Fiului Meu pentru Popor.

https://lumina-pentru-suflet.blogspot.ro/2018/01/mesajul-sfintei-fecioare-maria-catre.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu