luni, 9 aprilie 2018

Nu am mințit și nici nu mint, luni, 2.04.2018, ora 21:45 Anton Ciobanu


Vă vorbește Isus Mântuitorul,
Prin Anton ce este mesagerul.
Nu-l ascultați, nu-l luați în seamă,
Dar nu el, Isus vă îndeamnă:

Dacă vreți sufletul să-l salvați,
Mesajele acestor timpuri să le ascultați.
El se roagă și zi, și noapte,
Pentru cât mai multe suflete a fi salvate.

Voi spuneți că e plecat de acasă,
Și că ce scrie este farsă.
Cei ce credeți sau așa gândiți,
Vă rog Eu să vă răzgândiți.

Timpu-i peste voi, vremea o vedeți,
Și toate se petrec moment de moment.
Nu mai e liniște, nu mai e iubire,
Nu mai e credință și nici uniune,

Nici între voi și nici cu Dumnezeu.
Zi de zi vă va fi mai greu.
Am strigat la voi, mâna am întins,
Cu dispreț mereu voi M-ați respins.

Eu la toate cu iubire răspund,
Pentru asta Tatăl la voi M-a trimis,
Să fiu văzut, să fiu ascultat,
Ca Dumnezeu ce toate le-am creat.

Am înviat morți, am făcut minuni,
Când a fost timpul trăit pe pământ.
Am ales apostoli, vorbit prin profeți,
De la începutul lumii până în prezent.

Pe Mine M-au omorât, în cuie prins pe cruce,
Pentru păcatul strămoșesc în Rai a vă duce.
Am tăcut, răbdat și atâtea îndurări,
N-am răspuns la insultă nici când au fost provocări.

Nu e poezie, e un mesaj,
Ce nu pare, dar e interesant,
Cuvântul Meu coborând din cer,
Înainte de Marele Semn.

Sunt trei semne la lună,
Și soarele ceva o să vă spună.
Pe unde a fost eclipsă de lună totală,
Este semnul înainte de alarmă.

Despre soare ați citit, ați auzit,
Că va dispare trei zile, nopți la rând.
Alergați la sf Spovadă cât se mai poate,
Primind sf Împărtășanie cât nu e noapte.

Anticrist nerăbdător așteaptă,
Să iasă ca lumea să-l vadă,
Prin multimedia și presa toată,
Să spună că Avertismentul a fost o farsă.

Va începe minuni să facă,
Și în multe limbi să vorbească;
Nu în latină că nu i-am permis,
Dar va vorbi Falsul împreună fiind.

Unii vor da din coate, alții din cap,
Că nu-L știu pe Isus cel adevărat,
Care pe nori s-a urcat la cer, sus,
La fel va coborî din nou pe pământ.

Anticrit și Falsul vă vor spune, arăta multe,
Cu 3D făcute a vă minte.
Va fi frumos și provocator,
Mulți vor trece de partea lor.

Nu uitați: M-am ridicat pe nori,
Tot așa Mă întorc la voi,
Doar cum în sf Scriptură e scris,
Nu am mințit și nici nu mint.

Luni, 2.04.2018, ora 21:45 Anton Ciobanu

2 comentarii: