vineri, 26 aprilie 2019

MESAJUL SFINTEI FECIOARE MARIA DAT IUBITEI SALE FIICE, LUZ DE MARIA, 10 APRILIE 2019


Iubiți copii ai Inimii Mele Imaculate:
Vă binecuvântez ca fii ai Mei, vă chem să rămâneți activi permanent  pentru ca frații voștri să se pregătească cum se cuvine pentru tot ceea ce trebuie să trăiască omenirea.
Nu vă lăsați distrași, rămâneți îndreptați către scopul la care sunteți chemați de Fiul Meu. Creșteți acum căci apoi va fi dificil.
CA MAMĂ, MĂ ROG ȘI IMPLOR ÎN FAȚA PREASFINTEI TREIMI, ÎN ACESTE MOMENTE PRECEDENTE MARII TRAGEDII A PIERDERII CREDINȚEI.
Nu puteți trăi credința în felul vostru...
Nu puteți trăi iubirea  Preasfintei Treimi  în felul vostru...
Liberalismul se răspândește ca drojdia care fermentează....
Iubiți copii, rămâneți uniți pentru ca în unitate cu Fiul Meu, unul să fie sprijinul altuia.
Vă binecuvântez.
Mama Maria

BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu