luni, 29 aprilie 2019

Creator Stăpân şi Bun, mesaj primit de Anton Ciobanu 27.12.2013 ora 15:55

Copii, pregătiţi-vă
Şi la fel gândiţi-vă
Că vă spun de-atâta timp
Că toate s-au împlinit.

Lumina ce n-a ajuns,
Deasupra-i peste voi, sus.
Vă anunţ, mereu vă spun,
Ca un hoţ Eu am să vin.

Rugăciune şi spovadă
Cu mintea limpede, trează.
Poate fi-n zori sau amiază
Când totul se luminează.

Că e mintea, inima,
Totul ea va lumina!
Şi-n pământ şi Univers,
Totul o să luminez!

N-aţi văzut aşa lumină
Nici felul cum vă inundă.
O să râdeţi, să cântaţi,
Alţii morţi sau îngheţaţi.

Aşa îmi e milă de voi
Că n-aş vrea să vă văd sloi,
Nici la pământ trântiţi,
Ci la Mine să veniţi.

În întuneric aţi stat
Şi în seamă n-aţi luat
Că lumina va veni,
Va fi cea mai mare zi!

Nu e a Doua Venire,
Doar cu Mine-o întâlnire.
Cu Lumina ce-i în Cruce
Şi vestea de a aduce.

De a-mi cere doar iertare
În această sărbătoare.
Din acea zi, mai departe,
Lumea-n două voi desparte.

Va fi o luptă cumplită
Pe cea mai dură redută!
Bătălia va fi mare
Între ţări, între popoare.

Între păgâni şi creştini,
Va fi luptă ca-ntre câini.
Va fi greu şi dureros
Totul va fi întors pe dos!

Va fi groază, spaimă, frică,
De la prunc pân' la bunică.
Dacă voi mă ascultaţi,
Ca acum nu ajungeaţi.

N-am cerut mare scofală,
Doar post, rugă şi pomană.
Atât de puţin, de mic,
Nici asta nu aţi voit.

Aţi vrut mari averi şi bani
Lăsându-i pe cei sărmani.
Singuri să fie, să rabde
De boală, de milă, de foame.

Pentru toate veţi plăti,
Ca ei vă veţi chinui.
Să vedeţi, simţiţi, trăiţi
Şi la Mine să răcniţi,

Să vă iert şi să vă scap
De pedeapsă şi de iad.
Măi copii, mă doare gura
Cum tot v-am spus întruna!

Pentru voi Eu am şi plâns
Ca să fim în Paradis.
Cum turbaţii aţi fugit,
Cel rău v-a ademenit.

Acum, în ultima clipă
Ieşiţi din a lui clică!
Am răbdare şi aştept
Pe toţi să vă strâng la piept.

În Rai ce-i frumos ca-n vis,
Nu mai e alt Paradis!
Nici alt Domn sau alt Stăpân,
Creator a tot şi Bun!
ANTON CIOBANU, 27.12.2013 ora 15:55

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu