duminică, 5 august 2018

5 august 2018 - 2034 ani de la naşterea sf Fecioare şi sărbătoarea TATĂL ÎNTREGII OMENIRI

https://revelatiialecerului.wordpress.com/2018/08/05/5-august-2018-2034-de-ani-de-la-nasterea-sfintei-fecioare-maria/
https://revelatiialecerului.wordpress.com/2018/08/05/5-august-2018-tatal-intregii-omeniri/



TE DEUM
Pe Tine, Dumnezeule, Te lăudăm; pe Tine, Doamne, Te mărturisim.
Pe Tine, veşnice Părinte, tot pământul Te cinsteşte.
Toţi îngerii, cerurile şi toate puterile. Heruvimii şi serafimii Îţi cântă fără încetare.
Sfânt, sfânt, sfânt, e Domnul Dumnezeul Oştirilor.
Plin e cerul şi pământul de mărirea slavei Tale.
Pe Tine Te măreşte corul preaslăvit al apostolilor.
Pe Tine Te slăveşte numărul vrednic de laudă al prorocilor.
Pe Tine Te laudă ceata strălucită a martirilor.
Pe Tine Te mărturiseşte Sfânta Biserică pe toată suprafaţa pământului.
Pe Tine, Tatăl a cărui slavă este fără de sfârşit.
Şi pe Fiul Tău unic, adevărat şi vrednic de încredere.
Şi pe Duhul Sfânt, Mângâietorul.
Tu eşti regele măririi, Cristoase, Tu eşti Fiul veşnic al Tatălui.
Pentru mântuirea noastră, Tu nu Te-ai sfiit să Te cobori în sânul Fecioarei.
Tu ai biruit ghimpele morţii şi ai deschis celor ce cred împărăţia cerurilor.
Tu şezi de-a dreapta lui Dumnezeu întru mărirea Tatălui.
Noi credem că vei veni ca judecător.
Deci pe Tine Te rugăm să vii într-ajutorul slugilor Tale pe care le-ai răscumpărat cu sângele Tău scump. Învredniceşte-ne să fim număraţi printre sfinţii Tăi în slava Ta cerească.
Mântuieşte, Doamne, poporul Tău şi binecuvântează moştenirea Ta.
Călăuzeşte-i şi înalţă-i pe ei în veac.
În toate zilele Te binecuvântăm şi lăudăm numele Tău în veci şi în vecii vecilor.
Învredniceşte-ne, Doamne, în ziua aceasta să ne păzim fără de păcat.
Miluieşte-ne, Doamne, miluieşte-ne.
Fie, Doamne, mila Ta asupra noastră, precum am nădăjduit şi noi în Tine.
În Tine, Doamne, am nădăjduit şi nu voi regreta în veci.
+Să-L binecuvântăm pe Tatăl şi pe Fiul şi pe Duhul Sfânt+
Să-L lăudăm şi să-L preaînălţăm în veci.
Binecuvântat eşti, Doamne, în tăria cerului.
Şi lăudat, şi preamărit şi preaînălţat în veci.
Doamne, ascultă rugăciunea mea.
Şi strigarea mea să vină la Tine.
Să ne rugăm: Dumnezeule, ale cărui îndurări nu au număr şi a cărui comoară de bunătate este nemărginită, mulţumim Maiestăţii Tale preamilostive pentru darurile primite, rugând pururea bunătatea Ta, ca să dea celor ce Te roagă cele cerute, nepărăsindu-i, să-i pregăteşti pentru răsplata viitoare. Prin Cristos Domnul nostru. Amin.                                                                                                             

Rugăciunea Sorei Eugenia  către Tatăl - Dumnezeu este Tatăl meu

     Tatăl meu care eşti în ceruri, cât de dulce şi de mângâietor este să ştiu că Tu eşti Tatăl meu şi că eu sunt fiul Tău.
Cu cât este mai întunecat sufletul meu şi crucea mea mai grea, cu atât mai mult simt nevoia să-ţi repet: Tată, cred în dragostea Ta pentru mine!
Da, cred că Tu eşti pentru mine Tată în orice clipă a vieţii mele şi că eu sunt fiul Tău!
Cred că Tu mă iubeşti cu o iubire nesfârşită!
Cred că Tu veghezi asupra mea zi şi noapte şi că nici un fir de păr nu cade din capul meu fără permisiunea Ta!
Cred că Atotştiutor fiind, ştii mai bine decît mine ceea ce-mi este folositor.
Cred că Atotputernic fiind, Tu poţi scoate binele din rău.
Cred că nesfîrşit de Bun fiind, faci să se întoarcă totul în folosul celor care Te iubesc; şi sub mîinile care lovesc eu sărut mîna Ta care vindecă!
Cred… dar sporeşte în mine Credinţa, Speranţa şi Caritatea!
Învaţă-mă să văd întotdeauna Iubirea Ta care mă călăuzeşte în toate momentele vieţii mele.
Învaţă-mă să mă abandonez Ţie, asemenea unui copil în braţele mamei.
Tată, Tu ştii totul, Tu vezi totul, Tu mă cunoşti mai bine decît mă cunosc eu: Tu poţi totul şi Tu mă iubeşti!
Tatăl meu, pentru că Tu vrei să apelăm întotdeauna la Tine, iată că eu, cu încredere Îţi cer, împreună cu Isus şi Maria, ca în curînd să se realizeze toate dorinţele Tale!
Pentru această intenţie, unindu-mă cu Preasfintele Lor Inimi Îţi ofer toate rugăciunile, sacrificiile şi mortificările mele, toate acţiunile şi o mai mare dăruire în îndeplinirea obligaţiilor mele.
Dă-mi Lumina, Harul şi Forţa Spiritului Sfînt.
Întăreşte-mă în acest Spirit astfel încît să nu-L mai pierd niciodată, să nu-L întristez, să nu-L alung de la mine.
Tatăl meu Îţi cer aceasta în numele lui Isus Fiul Tău! Şi Tu, o Isuse, deschide-ţi Inima Ta şi pune inima mea în ea şi cu Inima Mariei, oferă-le Divinului nostru Părinte!
( se cere harul dorit)…Obţine-mi harul de care am nevoie!
Tată Divin, cheamă-i la Tine pe toţi oamenii. Lumea întreagă să proclame Bunătatea Ta Părintească şi Îndurarea Ta Divină!
Fii pentru mine Tată blînd şi ocroteşte-mă pretutindeni ca pe pupila ochiului Tău. Fă să fiu mereu un fiu demn de Tine: ai milă de mine!
Tată Divin, dulcea speranţă a sufletelor noastre,
Fii cunoscut, onorat şi iubit de toţi oamenii!
Tată Divin, bunătatea infinită care se coboară asupra tuturor popoarelor,
Fii cunoscut, onorat şi iubit de toţi oamenii!
Tată Divin, roua binefăcătoare a omenirii,
Fii cunoscut, onorat şi iubit de toţi oamenii!

ROZARIUL ÎN CINSTEA TATĂLUI CERESC

 Această frumoasă devoţiune se poate rosti pe boabele rozariului, în cinstea Triumfului Tatălui. Este bine de recitat acest Rozariu duminica - ziua Domnului.
Crezul, Tatăl Nostru, Bucură-Te, Marie
 O, Dumnezeule, vino să ne salvezi! Doamne, vino acum în ajutorul nostru!
  Mărire Tatîlui..."

PRIMA DECADĂ:
    - "Tatăl meu, Tată bun, Ţie mă ofer, Ţie mă dăruiesc."
    - Îngerul Lui Dumnezeu care eşti păzitorul meu, luminează-mă, ocroteşte-mă, povăţuieşte-mă şi călăuzeşte-mă pe min, care-ţi sunt încredinţat  ţie prin mila Lui Dumnezeu. AMIN.
   Misterul întâi: Se contemplă Triumful Tatălui în Grădina Edenului când, după păcatul lui Adam şi al Evei, promite venirea salvatorului.
"Zis-a Domnul către şarpe: Pentru că ai făcut aceasta, blestemat să fii între toate animalele şi fiarele  pământului. Pe pântecele tău să te târăşti şi ţărână să mănânci în toate zilele vieţii tale. Duşmănie voi pune între tine şi Femeie, între seminţia ta şi seminiţia Ei. Aceasta îţi va zdrobi capul, iar tu îi vei înţepa călcâiul."
    - Bucură-Te, Marie pe boaba mare.
    - Tatal Nostru x10 pe cele zece boabe ale primei decade.

                                                              A DOUA DECADĂ:
    - Tatăl meu, Tată bun, Ţie mă ofer, Ţie mă dăruiesc!
    - Îngerul Lui Dumnezeu care eşti păzitorul meu, luminează-mă, ocroteşte-mă, povăţuieşte-mă şi călăuzeşte-mă pe min, care-ţi sunt încredinţat  ţie prin mila Lui Dumnezeu. AMIN.
    Misterul al doilea: Se contemplă triumful Tatălui în momentul da-ului  Mariei, în timpul Bunei-Vestiri.
  "Şi îngerul i-a zis: Nu te teme, Marie, căci ai aflat har de la Dumnezeu şi iată, vei lua în pantece, vei naşte Fiu şi vei chema Numele Lui, Isus. Acesta va fi mare şi Fiul Celui Preaînalt se va chema, iar Domnul Dumnezeu Îi va da Lui tronul lui David, va împărăţi peste casa lui Iacov şi în veci Împărăţia Lui nu se va sfârşi."
       - Bucură-Te, Marie pe boaba mare.
    - Tatal Nostru x10 pe cele zece boabe ale primei decade.

                                                             A TREIA DECADĂ:
    - Tatăl meu, Tată bun, Ţie mă ofer, Ţie mă dăruiesc!
    - Îngerul Lui Dumnezeu care eşti păzitorul meu, luminează-mă, ocroteşte-mă, povăţuieşte-mă şi călăuzeşte-mă pe min, care-ţi sunt încredinţat  ţie prin mila Lui Dumnezeu. AMIN.
   Misterul al treilea: Se contemplă Triumful Tatălui în Grădina Getsimani când I s-a dat întreaga Sa putere, Fiului.
    "Isus se ruga: Părinte, de voieşti, treacă de la Mine  acest pahar. Dar nu voia Mea, ci voia Ta să se facă. Iar un înger s-a arătat Lui să-L întărească, iar El fiind în chin de moarte, mai stăruitor se ruga. Şi sudoarea Lui s-a făcut ca picăturile de sânge care picurau pe pământ."
   - Bucură-Te, Marie pe boaba mare.
    - Tatal Nostru x10 pe cele zece boabe ale primei decade.

                                                          A PATRA DECADĂ:
    - Tatăl meu, Tată bun, Ţie mă ofer, Ţie mă dăruiesc!
    - Îngerul Lui Dumnezeu care eşti păzitorul meu, luminează-mă, ocroteşte-mă, povăţuieşte-mă şi călăuzeşte-mă pe min, care-ţi sunt încredinţat  ţie prin mila Lui Dumnezeu. AMIN.
  Misterul al patrulea: Se contemplă Triumful Tatălui în momentul fiecărei judecăţi particulare.
   "Şi sculându-se, a venit la tatăl său şi, încă departe fiind el, l-a văzut tatăl său şi i s-a făcut milă. Şi alergând, a căzut pe grumazul lui şi l-a sărutat. Şi a zis fiul către tata: Am greşit la Cer şi înaintea ta şi nu sunt vrednic să mă mai numesc fiul tău.
    Si a zis tatăl către slugile sale: Aduceţi degrabă haina lui cea dintâi şi-l îmbrăcaţi. Şi daţi inel în mâna lui şi încălţăminte în picioarele lui. Şi aduceţi viţelul cel îngrăşat şi-l junghiaţi şi mâncând să ne veselim. Căci acest fiul al meu mort era şi a înviat; pierdut era şi s-a aflat."
   - Bucură-Te, Marie pe boaba mare.
    - Tatal Nostru x10 pe cele zece boabe ale primei decade.

                                                         A CINCEA DECADĂ:
    - Tatăl meu, Tată bun, Ţie mă ofer, Ţie mă dăruiesc!
    - Îngerul Lui Dumnezeu care eşti păzitorul meu, luminează-mă, ocroteşte-mă, povăţuieşte-mă şi călăuzeşte-mă pe min, care-ţi sunt încredinţat  ţie prin mila Lui Dumnezeu. AMIN.
    Misterul al cincilea: Se contemplă Triumful Tatălui în momentul Judecăţii universale. 
"Şi am văzut cer nou şi pământ nou căci cerul cel dintâi şi pământul cel dintâi au trecut şi mare nu mai este. Şi am văzut Cetatea Lui Dumnezeu - Noul Ierusalim, coborându-se din Cer de la Dumnezeu, gătită ca o mireasă, împodobită pentru Mirele ei. Şi am văzut tronul Lui Dumnezeu şi am auzit din tron un glas puternic care zicea: Iată, Cortul Lui Dumnezeu este cu oamenii. Şi El va sălăşlui cu ei şi ei vor fi poporul Lui şi Însuşi Dumnezeu va fi cu ei. Şi va şterge orice lacrimă din ochii lor; moarte nu va mai fi şi nici plângere, nici strigăt, nici durere. Nu vor mai fi căci cele dintâi au trecut."
   - Bucură-Te, Marie pe boaba mare.
    - Tatal Nostru x10 pe cele zece boabe ale primei decade.

   RUGĂCIUNI DE ÎNCHEIERE:
 - "Preasfântă Treime, îndură-Te de noi. Doamne, curăţeşte păcatele noastre; Stăpâne, iartă fărădelegile noastre; Sfinte, cercetează şi vindecă neputinţele noastre pentru Numele Tău."
 - "Mărire Tatălui..."

Imagini pentru nasterea sf fecioare

Sub ocrotirea ta alergăm, sfântă Născătoare de Dumnezeu, nu ne dispreţui rugăciunile în nevoile noastre, ci ne mântuieşte oricând de toate primejdiile, Fecioară slăvită şi binecuvântată. AMIN. 

Toată frumoasă eşti, Marie,
Şi prihană strămoşească nu este în tine!
Tu eşti slava Ierusalimului;
Tu eşti bucuria lui Israel;
Tu eşti cinstea neamului nostru;
Tu eşti mijlocitoarea păcătoşilor.
O, Marie, o, Marie!
Fecioară preaînţeleaptă, Maică preaîndurată,
Roagă-te pentru noi,
Mijloceşte pentru noi,
La Domnul Isus Cristos! Amin.

Adu-ţi aminte o preablândă Fecioară Marie, că nu s-a auzit niciodată să fi fost părăsit, cel ce a alergat sub ocrotirea ta, cel ce a cerut ajutorul şi mijlocirea ta. Însufleţit de o astfel de încredere, alerg la tine, o Maică Fecioară a fecioarelor. La tine vin şi stau gemând înaintea ta ca un păcătos: Maica Cuvântului, nu dispreţui cuvintele mele, dar auzi-mă cu milă şi ascultă-mă. Amin.

Rugăciunea Regina Cerului
Augustă Regină a cerului, Suverană, Stăpână a îngerilor, Ţie care de la Început ai primit de la Dumnezeu Puterea şi Misiunea de a zdrobi capul satanei, Îţi cerem, cu umilinţă să trimiţi Legiunile Tale sfinte pentru ca, sub ordinele Tale şi prin Puterea Ta, ele să-i urmărească pe demoni, să se lupte cu ei peste tot, să le înnăbuşe îndrăzneala şi să-i trimită înapoi in Abis. Preasfânta mea Mamă, trimite-Ţi îngerii să ne apere şi să-l alunge pe vrăjmaşul cel crud de la noi. Toţi Îngerii şi Arhanghelii Tăi Sfinţi să ne ajute şi să ne ocrotească. Amin .O, bună şi duioasă Mamă! Tu vei fi pururea Iubirea şi Speranţa noastră. Sfinţi ,Îngeri şi Arhangheli, păziţi-ne şi apăraţi-ne. Amin.    

ROZARIUL NEPRIHĂNITEI ZĂMISLIRI
(pentru purificarea noastră interioară)
Crezul, Tatăl nostru, Bucură-Te Marie, Slavă Tatălui

Bobiţa Mare:
 Marie, Neprihănită Zămislire, Tu, care ai primit de la Dumnezeu-Tatăl toate Harurile, ai milă de noi, sărmanii păcătoşi şi mijloceşte pentru ca să obţinem pe acest pământ, purificarea trupurilor, inimilor şi sufletelor noastre ca nimic să nu ne poată împiedica să fim primiţi în împărăţie! Amin!

Bobiţa mică:
 Marie, prin Puritatea Ta Feciorelnică, ajută-ne să ne îndepărtăm de păcat! Amin!

La sfârşit: Dumnezeule, Tatăl nostru, pentru că eşti infinit de bun şi pentru că Iubirea Ta pentru noi nu are limite, Te implorăm, cu umilinţă, prin Inima Neprihănită a Mariei: Vino şi atinge inimile noastre cu puterea Duhului Sfânt pentru ca să dorim, tot timpul, aici, pe pământ să creştem în sfinţenie. Punem în mâinile Tale, prin Isus, fiul Tău, povara păcatelor noastre, pentru ca eliberaţi de orice întinăciune, să ne putem odihni în Braţele Tale, Tată Ceresc Bun şi Îndurător! Amin!

Mesajul Preasfintei Fecioare “Dragi copii, la cererea unora dintre voi, vă dau acum Rozariul Neprihănitei Zămisliri. Inimile acestora vor tresălta de bucurie, văzând că le-am ascultat rugăciunile. Vin să iau pe fiecare copil de pe Pământ la Sânul Meu Matern, pentru ca acest Rozariu să fie pentru toţi un moment privilegiat de întâlnire cu Mine, o împărtăşire tandră, de neuitat, un izvor de vindecare, de purificare profundă de tot ceea ce a putut să murdăreascăvtrupul, inima sau sufletul.”
Sper acuma sa fie cunoscut de toata lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu