joi, 16 august 2018

NOVENĂ CĂTRE REGINA ȘI MAMA ULTIMELOR TIMPURI



https://www.revelacionesmarianas.com/ro/reina_y_madre_de_los_ultimos_tiempos.html

https://www.youtube.com/watch?time_continue=358&v=oNqIsfO8pbM














NOVENĂ CĂTRE REGINA ȘI MAMA ULTIMELOR TIMPURI
În pregătire pentru Sărbătoarea din 28 august
Dată de început: 20 august
Dată de terminare: 28 august

Următoarea Novenă i-a fost dictată de către Sfânta noastră Mamă, Luz de Maria. În fiecare zi a Novenei, Mama noastră Sfântă dorește ca uniți cu Ea, să facem rugăciunea inițială, rugăciunea zilei și să punem în practică cu iubire cererea pe care Ea ne-o indică. De asemenea, ne amintește:
”Cum toți copiii Mei știu, pe parcursul unei Novene este necesar să participăm la Sfânta Liturghie și să primim Sfânta Euharistie”

Notă: această novenă se poate face cu iubire și devoțiune oricând în timpul anului.
Rugăciune către Regina Și Mama Ultimelor Timpuri
Iubiți copii, vă invit să vă rugați:
Tată Ceresc, Veșnic și Atotputernic, Fiu Preasfânt, Cuvânt Întrupat, Duhule Sfinte, Spirit Dumnezeiesc, Trei Persoane într-un singur Dumnezeu Adevărat.
Revarsă Binecuvântarea Ta Preasfântă peste această creatură care imploră înaintea Maiestății Voastre Divine.
Prinde-mi mâna pentru ca să nu mă despart de Protecția Ta,
Dă-mi speranța neclintită de a ajunge Gloria Ta.
Fie sufletul meu modelat de Duhul Tău Sfânt
Și eu voi găsi discernământul
Care să mă conducă către Adevărul Cuvântului Tău
Și nu mă voi abate de la Calea Sfântă.
Preasfântă Treime, a ajuns la Poporul Tău binecuvântarea
De a o avea pe Regina și Mama Ultimelor Timpuri,
Pentru că Ea mijlocește și apără Poporul Tău.
O accept pe această atât de sublimă Regină și Mamă,
Iau Mâna Ei binecuvântată și mă predau Învățăturii Ei Materne
Pentru ca, împreună cu Ea, să îndeplinesc Voința Ta.
Mamă care ne îndrumi, Mamă care mijlocești,
Mamă care protejezi acestă Omenire fără direcție,
Fii cârma mea în acest moment, pentru ca în fața ghearelor răului,
Sufletul meu să nu cedeze din cauza slăbiciunii.
Dă-mi puterea de a nu mă teme în fața așteptării,
Ci să mă tem de a nu cădea în cursele răului
Și nu permite ca sufletul meu să se piardă în tenebrele răului.
Regină și Mamă a Ultimelor Timpuri,
Vino, primește-mă și învață-mă să aștept momentul întâlnirii cu Sfânta Treime.
Nu vreau să fiu eu cel care grăbește timpul,
Ci să fiu credincios fidelității Tale, să fiu reflexia Ta
Și să nu mă sperie nici un moment în care
va părea că cedez.
Regină și Mamă a Ultimelor Timpuri,
Fă să crească în mine Iubirea, Credința, Speranța
Și curajul de a trăi ca Tine,
Hrănindu-mă din Voința Sfintei Treimi
Și să continui cu o credința fierbinte care să mă conducă
Către întâlnirea după care tânjesc cu Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt,
Renăscând la o nouă viață împreună cu Preasfânta Treime.
Amin.

ZIUA ÎNTÂI
Rugăciune pentru convertirea Omenirii
Regină și Mamă, privește-mă, trăiesc în singurătate.
Vino spre mine, am nevoie de Iubirea Ta.
Ia în Inima Ta aceste cereri ale mele, 
pe care te implor, primește-le: (se cer cele dorite).
Luminează-mă cu razele Ascultării Tale, ale Credinței, ale Speranței și ale Carității.
Doresc să-i ajut pe frații mei cu aceeași Ascultare, a Ta,
Pentru ca uniți, să-L cunoaștem pe Fiul Tău iubit. Amin.
Rugăciunea către Regina și Mama Ultimelor Timpuri...
Cerere: Vă chem să oferiți Fiului Meu ascultarea.

ZIUA A II-A
Rugăciune pentru cei care nu cunosc Preasfânta Treime
Inima Ta să fie comoara în care eu
Să reușesc să descopăr dimensiunea infinită a Iubirii Sfintei Treimi,
Să nu fiu un copil nerecunoscător care-și neagă Creatorul,
Să nu fiu o creatură oarbă care să nege Răscumpărarea,
Să nu fiu atât de înșelat încât să mă gândesc că fără Duhul Sfânt,
Conștiința mea poate fi luminată pentru a discerne
Ceea ce este de la Dumnezeu și ceea ce nu este.
Regină și Mamă, te rog ca eu să fiu
Un instrument pentru binele fraților mei. Amin.
Rugăciunea către Regina și Mama Ultimelor Timpuri......
Cerere: În această zi vă cer să faceți fapte de caritate pentru cei nevoiași.

ZIUA A III-A
Rugăciune pentru a se risipi persecutorii și dușmanii Poporului Fiului Meu
Regină și Mamă a celor împovărați,
Ascultă-mă căci Te chem cu toată puterea mea.
Nu permite ca rațiunea mea să fie mai mare decât inima mea,
Aprinde în mine curajul
Pentru a căuta drumul convertirii.
Deși sunt persecutat pe Pământ pentru că Îl iubesc pe Fiul Tău,
Vino cu Îngerii Tăi și însoțește-mă,
Vino și învață-mă să rezist, să privesc,
În orișice moment, Chipul Tău Matern.
Privirea Ta să pătrundă în gândurile mele
Și eu mă voi îndepărta de lume indiferent de cât de mult îmi va oferi ea,
De fructele ei care mă vor duce la păcat.
Primește, Regină și Mamă, dorințele mele,
Și în Tine fă-le să fie o realitate. Amin.
Rugăciunea către Regina și Mama Ultimelor Timpuri...
Cerere: Vă chem să-L adorați pe Fiul Meu.

ZIUA A IV-A
Oferiți acestă zi pentru convertirea personală
Rugăciune: Bucuria de a Te privi mă face să continui
Să ofer ceea ce este mai bun din mine, în fiecare zi.
Mă ofer pentru a fi șlefuit, nu vreau să mă pierd.
Cel rău mă confuzează și cele lumești mă copleșesc.
Trăiesc clipe grele, umanitatea mea slăbește.....
Regină și Mamă, umple inima mea cu Puterea Ta,
Și mintea mea cu Ascultarea și Fermitatea Ta.
Doresc să avansez către Viața Veșnică.
Doresc cu ardoare ca egoul meu uman să fie instrumentul
Pentru a crește spiritual.
Regină și Mamă, umple-mă cu Darurile Tale.
Ajută-mă să depășesc nevoia
De a vrea să fiu mereu cel mai bun și cel mai apreciat.
Vino, Regina Cerului și Mama Poporului Fiului Tău,
Fă-mă acel om nou,
Pentru ca la Picioarele Tale să se dăruiască ca un copil,
Pentru ca a crește sub protecția Purității Tale. Amin.
Rugăciunea către Regina și Mama Ultimelor Timpuri.....
Cerere: Împărțiți alimentele cu cei nevoiași.

ZIUA A V-A
În această zi vă chem să-i iubiți pe frații voștri și să nu-i disprețuiți.
Rugăciune: Isus al meu, învață-mă să văd Chipul Tău în semenii mei,
Am nevoie ca ochii mei să nu fie atât de umani,
Am nevoie să fie mai spirituali
Pentru ca să privească cu aceeași Iubire, a Ta.
Regină și Mamă, din Privirea Ta împarte-mi lumina
Pe care de la Duhul Sfânt o ai.
Vino, te rog, pentru ca mintea mea, gândurile mele
Și inima mea să fie mai mult conforme cu Voința Divină.
Depărtează de mine orgoliul, prejudecățile,
Sentimentul de a fi salvat și de a fi mai mare decât frații mei.
Isuse al meu, doresc să am conștiința deplină
A ceea ce înseamnă a fi copilul Tău și membru în Poporul Tău,
Conștiința de a nu mă simți salvat numai pentru că spun
Că te iubesc, ci conștiința că cel care te iubește
Iubește pe aproapele fără diferențe. Amin.
Rugăciunea către Regina și Mama Ultimelor Timpuri....
Cerere: Vă cer să oferiți Sfânta Împărtășanie pentru frații voștri, pentru aceia pe care voi nu îi iubiți așa cum ar trebui.

ZIUA A VI-A
În această zi binecuvântați pe toți frați voștri pe care îi vedeți, binecuvântații cu mintea, cu gândul și cu inima: pe toți.
Rugăciune: Regina și Mama Ultimelor Timpuri,
Vino, ia mintea mea, gândurile mele și inima mea,
Pentru ca Tu să fii cea care îi binecuvântează în mine pe frații mei.
Sunt incapabil să-i binecuvântez fără a face diferențe și,
Pentru că nu am îndeplinit Prima Poruncă,
Îți cer ajutorul Tău Matern,
Pentru a fi supus Poruncii Iubirii.
Regină și Mamă, vino și reînnoiește inima mea,
Pentru a-i iubi pe frații mei așa cum Fiul Tău îi iubește: fără diferențe.
Dă-mi o minte și gânduri reînnoite
Pentru a nu ridica în inima mea obstacole,
Și eu să mă lepăd de Mântuirea Veșnică. Amin.
Rugăciunea către Regina și Mama Ultimelor Timpuri.....
Cerere: În această zi să vă propuneți a fi iubitori cu semenii voștri pentru a dispare geloziile, invidiile, vanitățile, dorințele de a poseda, lipsa de iubire și materialismul.

ZIUA A VII-A
Oferiți această zi pentru ca fidelitatea voastră să crească și să nu cădeți în momentele critice.
Rugăciune: Tată iubitor, Fiu Milostiv, Duh Sfânt consolator,
Adorată să fie Sfânta Treime în tot locul.
Atotputernicule și Veșnice Dumnezeu,
Trimite pe Duhul Sfânt asupra mea! 
Mă protesnez înaintea Maiestății Tale,
Implorând cu cea mai mare umilință Darul Întăririi,
Pentru a nu cădea oricât de grele ar fi încercările.
Preasfântă Treime, mă abandonez Ție
Pentru ca să mă trezești în acest moment,
Și viața mea să nu fie umbrită de modernisme.
Dă-mi putere pentru a rămâne fidel Cuvântului Tău
Și să îndeplinesc Poruncile Tale,
Convins că acesta este binele pentru
Salvarea mea și a semenilor mei.
Dă-mi Sfânta Înțelepciune pentru a înțelege că 
Pentru a Te iubi trebuie să aprofundez Cuvântul Tău.
Regină și Mamă a Ultimelor Timpuri,
Vin în refugiul Tău pentru ca Tu să fii farul
Care luminează drumul meu. Amin.
Rugăciunea către Regina și Mama Ultimelor Timpuri....
Cerere: Copii, în această zi să meditați cât de departe este omul de Dumnezeu.

ZIUA A VIII-A
Aduceți reparare pentru îndepărtarea omului de Creatorul său și pentru necredința față de Cuvântul Său
Rugăciune: Regina vieții mele, vino, ia-mi simțurile fizice
Și fă-le să recunoască prezența răului pe măsură ce ne înconjoară.
Ajută-mă ca simțurile mele să nu mă ducă către cele nepotrivite.
Îți ofer voința mea umană,
Ia-o în Mâinile Tale și păstreaz-o ca să nu fiu indiferent
Față de Iubirea Divină sau față de aproapele.
Mă predau Călăuzirii Tale Materne,
Ca fiu al Tău care nu vrea să greșească drumul și să piardă Salvarea. Amin.
Rugăciunea către Regina și Mama Ultimelor Timpuri.....
Cerere: În această zi veți face un act de milostenie.

ZIUA A IX-A - Vă chem să vă consacrați.
Consacrare:
Mama și Regina Ultimelor Timpuri,
Sunt fiul Tău, primește-mă, îți predau viața mea
Și pun în Mâinile Tale voința mea,
Tot ceea ce am și tot ceea ce sunt,
Aspirațiile mele, dorințele și proiectele mele.
Îndepărtează de la mine atașamentul pentru cele materiale,
Pentru ca să caut posesiunile
Care nu se văd pentru că sunt spirituale.
Îți consacru azi viața mea, Regină și Mamă!
Mă abandonez în deplină libertate Protecției Tale.
În aceste momente atât de grele în care trăiesc,
Fii tu Arca care mă face să rămân
Fără a naufragia în mijlocul purificării.
Razele Mâinilor Tale să lumineze mintea mea,
Gândurile mele și amintirile mele
Pentru a fi vindecate,
Durerile mele pentru a le oferi și
Căderile mele pentru ca Tu să mă ridici.
Luminează conștiința mea pentru a nu concura cu credința mea,
Ci una să fie lumină pentru alta.
Mă consacru Ție și mă predau Ție
În libertatea copiilor lui Dumnezeu. Amin.

FĂCÂND ACEASTĂ NOVENĂ VEȚI PRIMI DE LA MINE:
† Virtutea Speranței, pentru ca să nu renunțați în momentele în care veți simți că drumul pare îndepărtat și fericirea de a fi copil al lui Dumnezeu să nu se îndepărteaze.
† Nu voi permite ca disperarea să vă facă să-i cădeți pradă, nici să vă credeți abandonați de Fiul Meu. Cel care solicită îndurare din inimă, cu o propunere fermă de îndreptare, o va primi.
† Vă voi oferi Darul Înțelepciunii pentru ca să fiți copii atașați de Cuvântul Divin și să nu faceți confuzie, să fiți copiii care privesc la Misiunea pe care Dumnezeu v-a încredințat-o. Astfel nu veți prejudicia Planurile Divine.
† Veți primi Darul Întăririi pentru a avea o credință fermă și puternică, perseverenți și totodată să faceți totul cu iubire.
† Familiile vor fi mai unite și fraternitatea dintre frați va fi deznădăjduirea răului.
† Voi da dragostea între soți astfel încât ea să crească.
BINECUVÂNTAREA MEA VA FI CU VOI MEREU ATUNCI CÂND ACȚIONAȚI ÎN CONFORMITATE CU BINELE.
Vă iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu