joi, 9 august 2018

Mesajul Domnului nostru Isus Cristos dat iubitei Sale fiice, Luz de Maria în 5 august 2018

Iubitul Meu Popor:
INIMA MEA SE DESCHIDE PENTRU TOȚI COPIII MEI, PENTRU TOȚI CEI CARE DORESC SĂ RĂMÂNĂ ÎN VOINȚA TRINITARĂ.
Poporul Meu, întunericul ca o ceaţă densă  se răspândeşte tot mai mult, ajungând în cele patru puncte cardinale ale Pământului pentru ca Omenirea să nu vadă și să nu dorească binele.
Copiii Mei s-au transformat în creaturi umane care nu doresc să depășească, ci să se conformeze cu proastele lor obiceiuri fără a face vreo schimbare pentru binele personal și al fraților lor.
Ascult atâtea implorări în ocaziile de dezolare ale Poporului Meu; oamenii sunt dornici să îndeplinească ceea ce Mama Mea și Eu am anunțat pentru toată Omenirea prin intermediul Revelațiilor. DAR EU VĂ SPUN CĂ ÎNAINTE DE DURITATEA PURIFICĂRII, CHIAR ȘI CEI CARE SUNT MAI APROPIAȚI DE TRINITATEA NOASTRĂ ȘI MAI ÎNCREZĂTORI ÎN PROTECȚIA MAMEI MELE, SE VOR SIMȚI ABĂTUȚI ȘI VOR AVEA NEVOIE DE AJUTORUL SPIRITULUI SFÂNT PENTRU A CONTINUA.
Iubiți copii, fiecare dintre voi are libertatea de a acționa și a înfăptui și, în această libertate, fiecare are responsabilitatea de a aspira spre perfecționarea relației cu Trinitatea Noastră; dacă veți acționa astfel veți ajunge la o mai mare unitate cu Legea Divină și îndeplinirea Acesteia. Prin disocierea de Treimea Noastră și urmărirea gustului pentru cele lumești pentru a-şi satisface simțurile  necontrolate au cedat atracţiei răului, care va reuși cu cei care nu i se opun, să-i  atragă către el.
Poporul Meu, de aceea vă chem să rămâneți vigilenți pentru a nu vă rătăci de la adevărata Cale și să nu fiți seduși de voci care nu Îmi aparţin. Fiecare copil al Meu trebuie să Mă cunoască și să Mă recunoască pentru ca în această constantă mișcare care îl înconjoară să nu apuce pe căi greșite şi, confuzat, să nu recunoască Semnele Timpurilor.
PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU AVERTISMENT (1) SĂ NU VĂ GĂSEASCĂ CU LAMPA GOALĂ, FĂRĂ ULEI...(Cf Lc 12, 35-37).
Îndepărtați-vă de cele lumești, nu vă mai zbateţi atât cu problemele lumii, trebuie să vă rugați cu inima, la timp, și atunci când întârziați.
TATĂL MEU ESTE LA UN PAS DE A LĂSA MÂNA LUI SĂ CADĂ PESTE OMENIRE ÎN FAŢA  PERVERSIUNII, DEPRAVĂRII, INDIFERENȚEI, EREZIILOR ȘI PERMANENTELOR ACTE DE SACRILEGIU CU CARE OMUL JIGNEȘTE TRINITATEA NOASTRĂ.
ATÂTA LIPSĂ DE RESPECT UNITĂ CU DISPREȚUL VIEȚII AU FĂCUT CA PAHARUL PE CARE TATĂL MEU ÎL ARE ÎN MÂINILE SALE SĂ SE VERSE PUȚIN CÂTE PUȚIN PESTE PĂMÂNT ȘI DURERILE NAȘTERII SĂ FIE TRĂITE DE MARE PARTE DE OMENIRE CU MAI MARE FRECVENȚĂ ȘI FORȚĂ, ARĂTÂND ASTA PRIN NATURĂ CARE ÎȘI ACCENTUEAZĂ ACȚIUNEA ASUPRA OMULUI CARE RESPINGE SUVERANITATEA NOASTRĂ.
Iubitul Meu Popor:
Oferiți această zi pentru a-L sărbători și așa Îl veți onora pe Tatăl Meu; doriți să fiți copii ascultători?
OFERIȚI VOINȚA UMANĂ TREIMII NOASTRE ȘI ÎNCEPEȚI AȘA SCHIMBAREA DATORITĂ CĂREIA DRUMUL PE CARE ÎL TRANZITAȚI SĂ FIE CEL CORECT ȘI NU MAI CONTINUAȚI SĂ RĂTĂCIȚI.
Poporul Meu, Mama Mea, această copilă Binecuvântată, vă roagă pe fiecare dintre voi să fiți în orice moment temple vii ale Duhul Meu Sfânt ȘI CA  FIUL AL EI (CF I COR 3, 16-17), DORESC CA POPORUL MEU SĂ O ONOREZE PE MAMA MEA ÎNTRÂND ÎN INIMA EI IMACULATĂ CERÂNDU-I PROTECȚIA ÎN ZIUA NAȘTERII EI. Cerul sărbătorește pe această Copilă Sublimă, voi copii îmbrățisați Harurile pe care le obțineți în acestă mare sărbătoare din cer.
Poporul Meu, nu vă rătăciți în aceste momente de purificare.
Vă binecuvântez, Poporul Meu.
Al vostru Isus
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT

COMENTARIUL INSTRUMENTULUI

Fraților:
Domnul nostru Isus Cristos ne cere să ne predăm Voinței Divine în această primă duminică a lunii August în care celebrăm, ca în toți anii, Sărbătoarea lui Dumnezeu Tatăl.
Această sărbătoare a coincis în acest an cu fericita celebrare a zilei de naștere a Mamei Noastre Preasfinte; celebrăm Nașterea Sa cu veselie, aducând reparare pentru durerea cauzată Inimii Sale Imaculate.
MULȚUMESC SFÂNTĂ FECIOARĂ COPILĂ!
INUNDĂ CU INOCENȚA TA OMENIREA PENTRU CA, SUB PROTECȚIA SFINȚENIEI TALE, SĂ REUȘIM SĂ AJUNGEM SĂ TRĂIM ÎN VOINȚA DIVINĂ.
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu