miercuri, 12 septembrie 2018

Lume, de-l vedeai pe Iona! - Mesaj primit de Anton Ciobanu în 18.04.2018


Având hârtia în față,
Și creionul ce-i pe masă,
Ceva mai lasă scris,
Ca să fie de citit.

Este Sfânta Treime
Care vorbește la lume,
Prin profeții de acum,
Ca la cei de la-nceput.

Copii, ceasul a bătut
Pentru război de început,
Cel de-al treilea mondial,
Chimic, dar și nuclear.

Va fi dezastru, urgie, prăpăd,
Pentru pământ, natură, norod.
Gazul sarin e nimica toată,
Față de acum ce o să scoată.

Sunt atâtea noutăți,
Că vor să vă omoare pe toți.
Pentru ei să se salveze,
Au buncăre cu mari rezerve,

Cu tot ce este necesar,
Dar s-au pregătit în zadar,
Pentru că totul se blochează,
Vor rămâne înăuntru sau pe afară.

Cum cred că s-au pregătit,
Așa sunt nepregătiți...
Pentru toate este un timp,
Și pentru război de început.

Sentința singuri v-ați semnat,
De cuvântul Meu n-ați ascultat.
Tatăl vă vorbește din cer,
Prin Anton ce-i mesager.

A scris de Noe, Moise, Lot,
Și de potopul ce vine cu foc.
Nu-i credință, nici ascultare,
Veți primi răspunsul fiecare.

Nu vă spun la întâmplare,
De necaz cât va fi de mare.
Va fi un vânt și o furtună mare,
Că nu va rămâne nimic în picioare.

Tot se va îndoi, rupe, distruge,
Evenimentele vor fi sinistre.
Va fi un iz urât mirositor,
Cum este numai la cremator.

Lume, de-l vedeai pe Iona,
Poate că Îmi ascultai vorba.
Profeții care vorbesc,
Sunt ca Iona care a fost.

Lume, rău te mai înșeli!
Te-ai lăsat prinsă-n momeli,
În corupție, minciuni,
Făcând legi să fiți imuni.

Eu văd totul și cunosc,
Și știu totul pe de rost.
Mă uit la voi și Mi-e milă,
Cum ați căzut în mocirlă,

În ce iz și cât de mare...
Că nu mai aveți scăpare.
Vine vântul, vine focul,
Vă va curăța potopul,

Cu boli, foame și război.
Asta ați cerut-o voi!
Pedeapsa spre voi ce vine,
Că n-ați ascultat de Mine.

Nu mai am ce să vă spun,
V-am spus tot până acum.
Lume puțină va rămâne,
Doar cea aleasă de Mine.
  Miercuri, 18.04.2018, ora 19:16 Anton Ciobanu

Scris atunci pentru publicat acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu