vineri, 14 septembrie 2018

Rugăciune prin care respingem atacurile celui viclean


”Oferiţi-mi de zece ori această rugăciune (asemenea unei decade de Rozariu) în vremurile acestea când cel viclean este foate activ, reuşind să seducă pe unii, să tulbure pe alţii şi să producă mari suferinţe în inimile celor care mă slujesc.” (din Mesajul Sfintei Fecioare din 6 iunie 2006, dat în Franţa)  
O, Preasfântă Treime, a Cărei Putere nu a fost şi nu va fi niciodată egalată, Te implorăm, revarsă asupra României, asupra lumii întregi forţa Iubirii Tale ca să îndepărteze de la copiii lui Dumnezeu toată lucrarea malefică, toată puterea răului care încearcă să-i atragă în vâltoarea morţii, a fricii şi a distrugerii!
O, Preasfântă Treime, Tu, Care veghezi asupra fiecăruia cu o Iubire atât de tandră, dar în acelaşi timp cu Atotputernicia cu care ai creat lumea, revarsă Forţele Tale Atotputernice asupra lumii întregi, asupra Pământului, asupra României, asupra fiecăruia dintre noi în parte!  Oferă-ne Pacea, păzeşte în noi Iubirea! Amin.
”Copii mei, alergaţi la Atotputernicia Preasfintei Treimi ca să puteţi lupta împortiva forţelor răului !” ”Daţi ce este mai bun în voi ... pentru a îndeplini ceea ce v-am cerut şi în deplină concordanţă cu planul de Iubire al Inimii Mele Neprihănite, în care voi toţi sunteţi înscrişi şi incluşi - pentru a salva lumea şi a o pregăti pentru întoarcerea Fiului Meu Isus ...
Continuaţi să vă rugaţi pentru că numai sufletele care perseverează vor avea puterea de a depăşi perioada de mare strâmtoare şi să stea în faţa Fiului Mau care se va întoarce în Glorie”.
(Jacarei – Brazilia 3 iunie 2012)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu