vineri, 26 iulie 2019

9 și 18 iulie 2019, mesaje de Refugiul Sfânt al Familiei

9 iulie 2019, Sărbătoarea Maicii Domnului a ispășirii
Eliminated houses on hill.png
Fiul Meu iubit, acesta este Dumnezeu, Tatăl întregului Cer și al Pământului. Este de asemenea Sfânta Treime și Binecuvântata Mamă, pentru că toți suntem uniți împreună / într-unul. Acesta este Dumnezeu Tatăl care îți spune, fiul Meu, că lucrurile din lumea voastră sunt critice. După cum v-am spus, totul va continua să se înrăutățească. Da, uraganele vor fi severe în acest an din cauza temperaturilor ridicate din ocean. Cutremurele vor fi severe și  în acest an. Lipsa alimentelor este reală și se va înrăutăți pentru că oamenii Guvernului Unic Mondial cumpără și controlează produsele alimentare.

Continuă să le spui copiilor Mei să se pregătească. În primul rând, mergând la spovedanie dacă sunt catolici. Dacă nu, mergeți la un predicator sfânt sau mergeți direct la Dumnezeul vostru. V-am spus că orice Catolic care nu poate ajunge la un preot poate veni direct la Tatăl din Cer și să ceară iertare din inima lor cât mai curând posibil, apoi să ajungă la un preot dacă este posibil. De aceea le spun tuturor copiilor Mei Catolici să ajungă la Spovedanie  acum, pentru a nu trece prin vremurile când va fi foarte greu să ajungi la un preot într-un confesional.

Da, fiul Meu, cutremurele vor continua să crească în intensitate în California și în întreaga lume. Planeta X este acum în măsură să afecteze foarte mult pământul, la fel și soarele cu atracția magnetică va afecta vremea de pe pământ și de pe mare. Temperaturile înalte din mările voastre vor provoca  multe daune la țărm, iar multe dintre alimentele voastre din țările și statele calde vor fi distruse.

Pregătiți-vă cât mai mult posibil sufletul și depozitați mâncare și orice altceva de care aveți nevoie pentru atunci când rafturile magazinelor vor fi goale. Vă spun că rafturile din magazinele voastre  ar putea fi goale mai devreme decât credeți. De asemenea, va exista o lipsă de apă, deci depozitați puțină apă. Nu aveți nicio idee despre ce veți gândi atunci când veți avea nevoie de lucruri din magazin și nu puteți obține nimic.

Vă spun să nu primiți cipul în corp pentru niciun motiv, nici dacă muriți. Cipul vă va controla și vă veți vinde sufletul lui satan. Copiii Mei, vă voi lua pe fiecare dintre voi în parte la Mine dacă veniți și vă cereți iertare. Nu-l urmați niciodată pe Satan, chiar dacă el face să arate totul foarte bine și vă oferă tot ce vă doriți. Satana doar vă va duce în iad pentru toată eternitatea. Urmați-Mă pe Mine, Tatăl vostru din Cer, pentru că scopul vostru final este de a merge în Rai pentru veșnicie.

Mergeți într-un refugiu când sunteți chemați dacă asta vă cer, dar dacă menirea voastră este să vă ridicați în credință și să deveniți martiri, faceți acest lucru pentru Mine și mergeți direct în Rai. 
Cu Iubire, Dumnezeul tuturor. 
Eu sunt cu voi dacă Îmi cereți și promit că voi avea grijă de fiecare dintre copiii Mei în modul cel mai bun pentru ca ei să ajungă în Ceruri. Nu vă încredeți  în nimeni  de la putere (guvernare), ci veniți la Tatăl vostru și vă voi proteja pentru că voi sunteți  copiii Mei. Vă iubesc pe fiecare dintre voi. 
Cu Iubire, Tatăl tuturor.

https://www.childrenoftherenewal.com/holyfamilyrefuge

18 iulie 2019, Sărbătoarea Maicii Domnului a Victoriei, Toledo, Spania

Fiul Meu iubit, acesta este Dumnezeu, Tatăl întregului Cer și al Pământului. Datorită rugăciunii Împrejmuirii Ierihonului (mulți se roagă și se confundă cu poporul Meu ca în Exilul Babilonian), Eu îi dau jos pe cei răi din lume. Fiul Meu, v-am spus că este timpul Meu în istorie să distrug tot răul din lume. Eu și tot Cerul vom continua să ne mișcăm peste lume și în lume pentru a distruge tot răul de pe planeta Pământ.
Continuă să spui copiilor Mei că trebuie să-și dea seama că toate bolile și tulburările sunt din păcatele carnale, în special avortul și homosexualitatea. Copiii Mei TREBUIE să înțeleagă că nu a existat nicio boală în Grădina Edenului, până când Adam și Eva au păcătuit. Apoi au fost aruncați, astfel încât să nu rămână niciun rău în grădină. Acesta este momentul în care toți oamenii din lume au trebuit să înceapă să trăiască în boală din cauza păcatelor lor.

La fel este și astăzi. Dacă fiecare dintre copiii Mei ar renunța la păcat, ar cădea în genunchi și ar urma cele Zece Porunci ale Dumnezeului lor, toată bolile, dezastrele și păcatele carnale din lume s-ar sfârși. Așa va fi în Noua Eră a Păcii, Noul Ierusalim. Copiii Mei par să fie orbi și incapabili să vadă că fiecare păcat din lume provoacă mai multă boală. Până când se va opri orice păcat, veți continua să vedeți furtuni, probleme de sănătate, abuzuri sexuale, dezastre naturale și alte tipuri de suferință în lume.

Treziți-vă, copiii Mei, și recunoașteți că păcatele voastre sunt chiar motivul suferinței și abuzului atât de mare din lumea voastră. Acesta este Dumnezeu Tatăl care încearcă să vă bage în capul vostru încăpățânat că boala este DOAR de la păcat, nu de la Dumnezeu, ci ca urmare a bolii și păcatul lui Satan. Cu Iubire, Tatăl întregului Cer și al Pământului. Amin.

https://www.childrenoftherenewal.com/holyfamilyrefuge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu