duminică, 14 mai 2017

Mesaj primit de Maria Julianna în 7 martie 2017

 Acasă, în ora îndurării Domnul Isus spune...

Dragii Meic copii, aleşi dragi ai Inimii Mele! Vă aşteaptă vremuri foarte grele. Timpul de har se sfârşeşte. Vă vor prigoni şi va trebui să fugiţi dintr-un loc în altul. Timpul este scurt. În curând cuvintele Mele se vor împlini. Acest timp, priviţi-l ca pe o ultimă ocazie când încă voi fi prezent printre voi în Preasfântul Sacrament al Altarului, când încă în bisericile voastre vor putea celebra nestingheriţi Sfânta Liturghie, deoarece vă spun că planul prin care să modifice cuvintele din liturghier prin care Mă vor fura din Altar este gata. Atunci nu va mai fi Sfânta Ostie, doar pâine, un lucru profan în care Eu nu voi mai fi prezent. Voi să nu mergeţi acolo, fiindcă cel care a deţinut odată deplinătatea, acela nu poate fi îndestulat cu nimic.
Copilaşii Mei! Conştientizaţi în voi ca Eu niciodată nu vă voi părăsi. Vă iubesc atât de mult, încât cu preţul Sângelui Meu am plătit răscumpărarea. Vă binecuvântez, micuţii Mei, cu iubirea Mea nemărginită, izvorâtă din Inima Mea şi care întrece orice închipuire omenească , în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.

Întărire din Sfânta Scriptură: 1 Pet1, 25: „ cuvântul lui Dumnezeu”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu