marți, 9 mai 2017

Mesajul dat de Domnul Isus Mariei Julianna in 4 martie 2017

 Dragii Mei copii! Aveţi grijă! Nu priviţi la lumea care vă înconjoară şi la prezent, ci priviţi către Mine, către Răstignitul de pe cruce, Cel care am înviat şi care trăiesc veşnic. Vă voi învia şi pe voi şi vă voi duce în casa Tatălui Meu. Eu, Cel care sunt cu voi, în fiecare zi, până la sfârşitul lumii, vă ţin de mână, vă ţin în braţe, trăiesc în inimile voastre, iar voi sunteţi înscrişi în Inima Mea. Dacă trăiţi astfel, atunci vă veţi cufunda în furnalul îndurării Inimii Mele, voi arde orice imperfecţiune a voastră, tot păcatul, chiar şi umbra lui. Atunci inima voastră se va umple de seninătate, de pace şi de iubire nemărginită pentru Dumnezeu. Atunci veţi privi spre suferinţa care vă aşteaptă, ca la o stare pasageră ce trece repede şi care este aducătoare de slavă pentru Mine, întrucât prin ascultarea voastră, preamăriţi Numele Meu şi astfel salvaţi milioane de suflete.
Micuţii Mei dragi! Aşa să priviţi la evenimente! Nu vă înficoşaţi! Doar Eu să fiu nădejdea voastră şi atunci niciodată nu veţi fi dezamăgiţi. Primiţi binecuvântarea Mea întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”


Întărire din Sfânta Scriptură: Lc 1, 45: „Fericită este cea care a crezut cele spuse ei de Domnul”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu