joi, 13 iulie 2017

Mesajul din 12 mai dat de Domnul Isus Mariei Julianna

IX     Acasă, Domnul Isus spune...
“Dragii Mei copii! Pregătiţi-vă, a sosit ceasul! Aşa cum şi Eu M-am întors în slava Tatălui prin Golgota şi cruce, aşa şi pentru Biserica Mea aceasta este calea care o duce la înviere şi viaţa veşnică. Voi, creştinii trebuie să treceţi prin acea probă de foc, pe care o permit şi prin intermediul căreia puteţi să vă dovediţi iubirea şi loialiatea faţă de Mine. Nu murmuraţi (cârtiţi )din această cauză atunci când aceste zile grele vor veni asupra voastră. Atunci să îmbrăţişaţi crucea Mea, ridicaţi-vă privirile către Mine şi luaţi putere din răbdarea Mea, din iubirea Mea nemărginită şi din pătimirea Mea. Dacă faceţi aşa, atunci veţi rezista cu loialitate lângă Mine până la moarte. Dar dacă vă răzvrătiţi, atunci veţi cădea la primul pas.
Aşa cum, în grădina Ghetsemani M-au prins ca să Mă învinovăţească pe nedrept şi să Mă răstignească, tot aşa va fi şi cu voi. Pregătiţi-vă, fiindcă toate acestea se vor petrece în curând. Semnele sunt deja vizibile. Şi până atunci, rămâneţi în iubirea Mea, în pacea Mea. Penru aceasta vă binecuvântez cu iubirea ce se revarsă din Inima Mea, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întăriri din Sfânta Scriptură: zicând: Lc 9,22: „Fiul Omului trebuie să sufere multe, să fie respins de bătrâni, de arhierei şi de cărturari, să fie ucis şi a treia zi să învie”. 23-26:
Urmarea lui Cristos.  “Apoi le spunea tuturor: „Dacă cineva vrea să vină după Mine, să renunţe la sine, să-şi ia crucea în fiecare zi şi să mă urmeze! Căci cine vrea să-şi salveze viaţa o va pierde, cine însă îşi va pierde viaţa pentru Mine, acela o va salva. Aşadar, ce-i foloseşte omului dacă a câştigat lumea întreagă, dar se pierde sau se ruinează pe sine? Căci, dacă cineva se ruşinează de Mine şi de cuvintele Mele, şi Fiul Omului se va ruşina de el când va veni în gloria sa şi a Tatălui şi a sfinţilor îngeri. “

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu