marți, 25 iulie 2017

Ziua e aproape

Începând din acest timp de acum,
Mesaje şi haruri nu mai sunt.
Acum se opreşte de la cer totul,
Că imediat începe potopul.

Au fost date haruri pentru lume,
Să primească şi să asculte.
Se închide poarta, lacătul se pune,
Cu ce-a primit fiecare să se descurce.

Mereu v-am spus să fiţi atenţi,
La tot ce auziţi şi vedeţi.
Prin profeţi, vizionari v-am vorbit,
Despre timp că nu mai este mult.

A trecut timpul şi este momentul,
Ca la voi să coboare Semnul.
În 2012 când v-am anunţat,
Trebuia să fie, dar l-am amânat.

Cinci ani nu sunt cinci zile,
Am mai salvat multe suflete.
Atunci când Anton a scris,
Au fost mulţi ce de el au râs.

Nu a fost farsă, nici minciună,
Eu i-am spus lumii să spună.
A trecut şi peste acel hop,
El pleacă, voi rămâneţi jos.

Nu i-a fost uşor ca să îndure,
Acele reproşuri de la multă lume.
Eu i-am vorbit, Tatăl Ceresc,
Şi acum tot Eu îi vorbesc.

Cereţi iertare cei care l-aţi umilit,
Ca să nu plângeţi cum el a plâns.
Purgatorul  cu voi l-a trăit,
Cei care l-aţi înţepat şi respins,

Cu dispreţ şi multă ură,
Dar veţi vedea şi trăi la urmă,
Că veţi primi răspuns la toate,
Cum la vorbe, aşa şi la fapte.

Zile au mai rămas puţine,
De a mai fi cu voi în lume.
O să vreţi să mai citiţi,
Ce v-am transmis Eu şi el a scris.

Într-o zi la cer se va ridica,
Ochii voştri atunci vor lăcrima.
A răbdat de la voi toate,
De au fost amare sau aspre.

A tăcut ca mielul cel blând,
Aşa cum a tăcut Isus.
Pentru voi mereu s-a rugat,
Şi ca răspuns v-a binecuvântat.

Aşa au trăit sfinţii pe pământ,
Binecuvântând şi mereu rugând,
Pentru lume a se converti,
Şi pentru suflete a se mântui.

Ziua e aproape, ceasul încă bate,
Până când lumina la voi o să coboare.
Nu e vorba de luni, ci câteva zile,
Când scânteia pe cer se va aprinde.
     luni, 24.07.2017, ora 20:56 Anton Ciobanu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu