marți, 21 mai 2019

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS DAT IUBITEI SALE FIICE, LUZ DE MARIA, 11 MAI 2019


Iubitul Meu Popor,
Inima Mea rămâne atentă la fiecare bătaie a inimilor copiilor Mei și când într-una variază ritmul  ei, imediat trimit ajutoarele din Casa Mea pentru ca ceea ce se întâmplă să se amelioreze, să rămână în armonia Iubirii Mele și bătăile inimii Creației să fie conforme cu a Mea, dacă așa dorește creatura umană.
IUBITUL MEU POPOR, ACEST TIMP ESTE UN TIMP AL MILOSTIVIRII MELE PENTRU OM ȘI TOTODATĂ AL ALEGERII LIBERE A OMULUI PENTRU MÂNTUIRE SAU PENTRU A RĂMÂNE CU CEL RĂU. (vezi Dt 30, 15-16).
Este un singur și unic timp; în el există două căi total determinate: binele sau răul. De aceea nu trebuie să faceți pași înapoi. Trebuie să înțelegeți că acest timp este foarte prețios pentru Poporul Meu și nu trebuie să-l pierdeți. Trebuie să fiți căutători neobosiți ai binelui și unde veți găsi răul, faceți binele ca să nu se separe sufletele de Mine. Fiecare să fie un lucrător în Via Mea care lucrează fără odihnă în fața timpului care se scurtează din cauza evenimentelor externe și interne ale Pământului, care îl fac să se învârtă cu mai multă viteză și îi deviază axa, exercitând în om boli care provoacă instabilitate emoțională, amețeli, boli cardiace, pierderea echilibrului corpului, anxietate inexplicabilă. Toate acestea le subliniez, copii, ca să fiți conștienți că schimbările Pământului îl influențează direct pe om. 
AM INSISTAT SĂ VĂ PĂSTRAȚI CREDINȚA ÎN CIUDA POTICNELILOR, ÎN CIUDA ”EGOULUI„ RĂNIT, A ÎNCERCĂRILOR CARE NU AU EXPLICAȚIE PENTRU VOI, A BOLILOR DE TOATE FELURILE. PĂSTRAȚI-VĂ CREDINȚA NECLINTITĂ.
Știți, copii, răul profită de însăși deviația Pământului care îl influențează pe om pentru a vă devia de la Treburile Mele, a vă devia de la îndeplinirea Legii Dumnezeiești, a vă devia de la Legea Iubirii față de aproapele, de la caritate, de la speranță, pentru a vă scufunda în descurajare și în găsirea soluțiilor imediate. Cel răul îl face pe om să-și accelereze deciziile. De aceea mulți  își iau viața, de aceea atâtea familii distruse, de aceea incapacitatea umană pentru a înfrunta viața și evenimentele ei, de aceea slăbiciunea îl posedă pe om. Cuvântul Meu nu este respectat, ci disprețuit și i se dă alt sens decât cel ce se găsește în Scriptură. De aceea deformați Poruncile, Legea Naturală corespondentă bărbatului și femeii, de aceea unele femei se încăpățânează cu libertinajul și-și avortează copiii, de aceea incapacitatea luării de responsabilități necunoscând că există Preasfânta Noastră Treime și Mama Mea. Lipsa de preocupare a părinților, lipsa de respect față de cei mai mari și ușurința cu care tinerii obțin ceea ce doresc, v-au făcut să fiți incapabili.
NU-L SCUTESC DE RESPONSABILITATE PE OM. CEL SLAB ESTE SLAB PENTRU CĂ NU CAUTĂ SĂ FIE ÎNTĂRIT DE MINE ȘI GĂSEȘTE PLĂCERE ÎN A FI SLAB; NU LUPTĂ PENTRU A CERE DUHULUI MEU SFÂNT DISCERNĂMÂNTUL.
De aceea proliferează cei ce spun că știu viitorul, cei care lucrează cu diavolul, cei care vă privesc și vă descriu viața, de aceea omenirea atrage răul, de aceea diavolul dă putere vrăjitoriei, pentru lipsa de credință a omului în Mine.
Eu v-am chemat pe fiecare după numele său, v-am chemat să rămâneți pe drumul convertirii și fiecare pas pe care îl faceți să fie dirijat spre Mine, oricât de grele ar fi circumstanțele. Voi cunoașteți foarte bine Căile Mele. Dacă în ele nu găsiți dificultăți, întrebați-vă ce drum parcurgeți.
Omenirea trăiește fiind automata capriciilor răului, nu puteți distinge binele de rău, găsiți că totul e bine, deși acționați pentru rău.
Întunericul dens coboară peste Pământ, întuneric care va avansa provocat de gazele marilor vulcani ce vor intra în acțiune. Va scădea temperatura de pe Pământ cum a mai fost înainte, doar că acum va fi un timp mai prelungit.
POPORUL MEU, NU VĂ ZBATEȚI ÎN PROBLEMELE MOMENTULUI, TOTUL ESTE PASAGER. CEEA CE TREBUIE SĂ ÎMBOGĂȚIȚI ESTE SUFLETUL. PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU MARILE SCHIMBĂRI PE CARE LE VA ÎNFRUNTA OMENIREA ÎN GENERAL.
Omenirea va continua să se îmbolnăvească în spirit, scufundându-se în duhoarea păcatului, în ciuda Revelațiilor pe care vi le fac cunoscute. Ele nu formează un cumul de preziceri, ci îndeplinirea evenimentelor adevărate care se vor petrece pe tot Pământul.
Omul respinge ceea ce este autoritate, ereziile sunt difuzate cu rapiditate și primite cu bucurie. Poporul Meu este confuz. Copiii Mei Preoți trebuie să trăiască în modestie, trebuie să ducă o viață exemplară și să fie precauți la vorbă, să se îmbrace demn pentru a se distinge de comunul omenirii. Omiliile trebuie să fie catedre de învățătură despre Mine, catedre de practică pentru Poporul Meu, catedre pentru a trezi sufletele și a le contagia cu setea de a Mă căuta.
Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă pentru sfințenia tuturora și creșterea credinței Poporului Meu.
Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă, foametea se extinde pe tot Pământul în urma schimbărilor climatice și a dăunătorilor.
Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă pentru Statele Unite, natura le flagelează.
Rugați-vă, copiii Mei, rugați-vă pentru Spania, agitația socială sosește.
SUNTEȚI PÂNDIȚI DE RĂU. CEA MAI PUTERNICĂ APĂRARE ESTE MENȚINEREA CREDINȚEI ȘI A STĂRII DE HAR. CÂND RĂUL VĂ PÂNDEȘTE, RUGAȚI-VĂ CREZUL CU UN CRUCIFIX ÎN MÂNA RIDICATĂ, ÎNSĂ TREBUIE SĂ FIȚI ÎN STARE DE HAR.
POPORUL MEU, CONSACRAȚI-VĂ MAMEI MELE. EA, FEMEIA ÎMVEȘMÂNTATĂ ÎN SOARE (vezi Apoc 12,1), ESTE CEA CARE ÎL ECLIPSEAZĂ PE DIAVOL CU PURITATEA EI ȘI ÎL FACE SĂ SE RETRAGĂ CÂND PARE CĂ DEJA L-A ÎNVINS PE OM.
Iubiți-O pe Mama Mea, Cea pe care le-am dat-O copiilor Mei pentru a-i conduce către Preasfânta Noastră Treime. Iubiți-O și fiți adevărați copii ai Mamei Mele Preasfinte.
Vă binecuvântez.
Al vostru Isus

BUCURĂ-TE, MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!
BUCURĂ-TE, MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!
BUCURĂ-TE, MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!

COMENTARIUL LUZ DE MARIEI
Fraților, Domnul nostru cu CLARITATEA CUVÂNTULUI SĂU ne alertează pentru ca să ne îndepărtăm de rău.
Totodată ne dă o viziune totală a momentului în care ne găsim și ne alertează să vedem cum răul îl înșeală pe omul care trăiește în ignoranță spirituală, care caută în ceea ce este interzis și rău, remediul a ceea ce i se întâmplă în viață.
Cuvântul Dumnezeiesc se repetă pentru ca omul să nu piardă credința în acest timp în care omenirea trăiește mari evenimente. Trebuie să ne forțăm în spirit ca să reușim o mai mare comuniune cu Domnul nostru Isus Cristos și cu Mama noastră Preasfântă căci numai în Ei vom găsi puterea necesară pentru a nu pierde credința. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu