joi, 9 mai 2019

MESAJUL SFINTEI FECIOARE MARIA DAT IUBITEI SALE FIICE, LUZ DE MARIA, 17 APRILIE 2019


Iubiți copii ai Inimii Mele Imaculate,
BINECUVÂNTAREA MEA ESTE CU VOI PENTRU CĂ, LA FIECARE RESPIRAȚIE, FIECARE BĂTAIE A INIMII, FIECARE PRIVIRE ȘI LA FIECARE PAS PE CARE ÎL FACEȚI, SUNTEȚI PROTEJAȚI DE MINE.
Cât pericol spiritual există în lume, deși nu lipsește Mijlocirea Mea în fața Preasfintei Treimi pentru fiecare dintre voi, copiii Mei! AM VENIT SĂ VĂ CHEM PENTRU A FI UMILI CÂND PĂTRUNDEȚI ÎN LUCRURILE FIULUI MEU.
V-am cerut să-L iubiți pe Fiul Meu și, pentru a-L iubi trebuie să-L cunoașteți, dar tocmai în cunoaștere există un pericol, atunci când în creatura umană intră mândria și omul crede că posedă prea multă cunoaștere în cele ale Cerului. Astfel apare pericolul spiritual.
CA ȘI CREATURI ALE LUI DUMNEZEU, SUNTEM COPII DIN VOINȚĂ DUMNEZEIASCĂ. DE ACEEA NU PRETINDEM SĂ AVEM MAI MULT DECÂT HARUL DE A VOI CEEA CE DUMNEZEU DOREȘTE DE LA FIECARE DINTRE VOI.
Răul privește la dorința voastră de cunoaștere și șarpele infernal atacă omul cu viclenie mai puternic atunci când simte perseverența cu care fiii Mei continuă să lupte pentru a rămâne aproape de Fiul Meu. Atunci vă atacă pe fronturi diferite și unul dintre ele și foarte delicat este intelectul unde încep bătăliile prin speculații și orgoliu care se umflă sprijinit de demonii care bântuie pe Pământ pentru a alege prada lor.
Nu vă neglijați copii! Biserica Fiului Meu trebuie să rămână atentă căci acum vă găsiți la mare răscruce: calea calvarului, calea purificării bisericii universale. În acest timp, omul a acumulat relele anterioare și cu cele actuale perversiunea este inexplicabilă. Cu durere trebuie să vă recunoașteți nevrednici de harurile Cerului și, prosternați, să vă recunoașteți nemerituoși față de Milostivirea Lui Dumnezeu (vezi Evrei 4,16).
Iubiți copii, credința slăbește în atâtea creaturi cu atâta rapiditate că puținii care perseverează ar trebui să se întoarcă în catacombe ca urmare a persecuției din cauza marii tragedii spirituale în care trăiește mare parte din omenire (vezi Mc 6,34).
NU RĂMÂNEȚI NECLINTIȚI FAȚĂ DE AUTORITATEA SATANEI. REPARAȚI ACEASTĂ CRIZĂ DE CREDINȚĂ A OMENIRII. OFERIȚI SUFERINȚELE VOASTRE PENTRU INIMILE INFECTATE DE PESTA IMORALITĂȚII. RUGAȚI-VĂ ȘI POSTIȚI PENTRU LIPSA DE IUBIRE PENTRU FIUL MEU.
Apostazia proliferează, nebunia v-a dus în această stare (I Tim 4,1). Fiul Meu suferă pentru copiii Lui și voi Îl ignorați.
CURÂND, FIUL MEU ÎȘI VA LUA RĂMAS BUN DE LA MINE PENTRU A SE ORIENTA SPRE CENACOLUL DE UNDE VA ÎMPĂRȚI PÂINEA ȘI VINUL, TRUPUL ȘI SÂNGELE LUI CU DISCIPOLII SĂI CA EI SĂ FACĂ FAȚĂ PEDEPSELOR DIN IUBIRE PENTRU CEI PE CARE-I IUBEȘTE.
Și... ce fac copiii Lui?
Cum se pregătesc pentru a-L însoți pe Fiul Meu în oferirea Lui de Iubire pentru toată omenirea?
Sunt conștienți de acest moment atât de delicat și decisiv în credință?...
Cât trebuie să ispășească omenirea?...
Cât trebuie să sufere omenirea?...
Cât trebuie să se întărească Poporul Fiului Meu pentru a persevera în credință?...
OFERIȚI-I FIULUI MEU IUBIREA. NU PRETINDEȚI MAI MULT, CELELALTE VI SE VOR ADĂUGA PE DEASUPRA.
FIȚI ÎNDRUMĂTORII FRAȚILOR VOȘTRI, UNIȚI-VĂ PENTRU CA CEL RĂU SĂ NU VĂ IA PE NEPREGĂTITE.
Rugați-vă unii pentru alții, rugați-vă pentru Argentina, va suferi enorm.
Rugați-vă pentru Statele Unite.
Rugați-vă pentru Venezuela, se întunecă.
Rugați-vă pentru Italia, suferința vine. 
Rămâneți uniți cu Fiul Meu. Primiți ajutorul Camarazilor voștri de drum, nu uitați de Îngerii voștri Păzitori, vă vor mângâia în momentele de durere.
PREGĂTIȚI-VĂ CU FIUL MEU, TRĂIȚI CU FIUL MEU FIECARE MOMENT DIN PATIMA LUI DUREROASĂ ȘI REGĂSIȚI-VĂ CU IUBIREA ÎN SPIRIT ȘI ADEVĂR.
Veniți la Mine și reconfirmați acel ”da„ personal al Fiului Meu și într-un final acel ”da„ în favoarea Iubirii față de aproapele.
Primiți binecuvântarea Mea Maternă și Protecția Mea Maternă să fie cu voi.
Mama Maria

BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!

COMENTARIUL LUZ DE MARIEI
Fraților, Mama noastră ne cheamă să ne unim cu Dumnezeiescul Ei Fiu și pentru asta trebuie să ne recunoaștem păcătoși și apoi să cerem iertarea Dumnezeiască.
După cum ne delimitează Mama noastră, nu este nimic mai mult decât ceea ce ne spune Ea; ne previne, ca Popor al Lui Dumnezeu, că trebuie să avem conștiința căinței înainte să cadă întunericul.
Fraților, să ne rugăm, să reparăm și s-o implorăm pe Preasfânta noastră Mamă să ne protejeze  în acest timp care precede încercarea prin care Poporul Lui Dumnezeu va trece și din care nu putem fi siguri că vom ieși victorioși. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu