joi, 27 februarie 2020

Te ascult și Te respect



 La ce-mi vorbești sunt atent,
Te ascult și Te respect,
Cât mai stau și mai sunt zile,
Jos pe pământ și în lume,

Că mi-ai spus că mă răpești,
Sunt din cei de Tine aleși.
Aștept, Doamne, și mai rabd
Pân’ de jos voi fi plecat.

Ca o pană, ca un fulg,
Mă va sălta Duhul Sfânt.
-Nu e mult, mai e o clipă,
Ce spune Tatăl, ascultă.

Că ești trist și îngândurat,
De boală și apăsat
Și de una, și de alta,
Mai este puțin și-i gata.

Acum vedeți peste tot,
Cum e apă, cum e foc.
Plouă, ninge sau dezgheață
Cum nu a fost niciodată.

Deschid poarta și dau drumul
Mai tare să bată vântul,
Și să curgă mari șiroaie,
Cum n-a mai fost așa ploaie,

Și cu un foc ce nu se va stinge,
Tot să ardă și a frige.
O să fiți ca în cuptor
Când la ușă-i pui zăvor.

Mă înțelegeți ce spun?
Totul ard, totul fac scrum.
Cum în Australia a fost,
Așa va fi peste tot:

Tsunami de vâlvătaie,
Fără nori și fără ploaie.
Pământul cenușă-l fac,
Pe nimeni n-o să mai scap.

Astea după Avertisment,
Așa fac, deci nu încerc.
Cu război, cu foame, boli,
Vă spun, le îndrept spre voi,

Cu multe epidemii,
Nu zeci, sute... vor fi mii.
Lumea va fi secerată,
Cum nu a fost niciodată.

Vor rămâne în picioare
Cei ce au credința tare.
Cei au postit, s-au rugat,
Doar acei vor fi salvați.

Pecetea s-o aveți la voi,
Să scăpați de foame, boli.
La fel, medalia mântuirii
Poate fi salvarea lumii.

Copii, Tatăl v-a vorbit,
Și vă spun că sunt mâhnit
Pentru ce vă spun, arăt...
Nu luați în seamă deloc...

Aplecați genunchii, fruntea,
Și veniți cu rugămintea
De iertare, de îndurare,
Pentru vremea viitoare.

Postiți cu pâine, cu apă,
Vă pot salva de pedeapsă.
Cum am salvat la Ninive,
Pot salva întreaga lume.

Ce vă spun nu-i o gogoașă,
Nici nu vă îmbăt cu apă.
Sunt Tatăl, sunt Dumnezeu,
Și respect cuvântul Meu.

Ce am spus rămâne sfânt
Pentru lume și pământ.
Aveți șansa și momenul,
Salvând viața, sufletul.

Tatăl din cer v-a vorbit,
Prin mesager v-am transmis.
-Am transmis cum am primit,
Domnul să fie slăvit!
         marți, 4.02.2020, ora 16:26 Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu