miercuri, 20 septembrie 2017

Comorile ascunse în Euharistie

Dumincă, 30.07.2017
Am văzut că în centrul vieţii sufletelor din Paradis stă Euharistia în care sălăşluieşte Sfânta Treime. În spatele Euharistiei se găseau nenumărte comori. Ştiam în inimă că însuşi Sfântul Sacrament este adevărata comoară. Îngerii, adesea luau din acele comori cu scopul de a le dărui sufletelor care, aici pe Pământ, renunţă treptat la lucrurile lumeşti pentru mai mare slavă a lui Dumnezeu. Veşmântul sufletesc al unor asemenea suflete este împodobit cu pietre preţioase care reflectă bogăţia nesfârşită a lui Dumnezeu. În timp ce contemplam acţiunile îngerilor, a venit pe neaşteptate în faţa mea Măicuţa mea Cerească şi cu o iubire ocrotitoare a prins de veşmântul sufletului meu câteva piete preţioase, de care m-am simţit nevrednică. Sfânta Fecioară a văzut ce simţeam, de aceea mi-a vorbit aşa:
“ Fiul meu Însuşi este comoara desăvârşită. Cel care-L caută pe El şi-L slujeşte, va găsi pace sufletească şi va cunoaşte harul unei fericiri supranaturale. Pe Pământ, această fericire poate fi experimentată doar pentru un scurt timp, însă după moarte, în Rai, va înflăcăra nesfârşit  sufletul celor care în viaţa lor pământească au vrut să trăiască de partea lui Dumnzeu şi să-L slujească. Cu cât renunţaţi mai mult la cele lumeşti cu atât ajungeţi mai aproape de Dumnezeu, care vă face să gustaţi iubirea Lui într-un mod deosebit. Comoara Împărăţiei Cereşti o veţi câştiga atunci când vă abandonaţi în totalitate Voinţei Dumnezeieşti. Îmi produceţi o mare bucurie că organizaţi adoraţie perpetuuă în Ungaria. Dacă în ţara voastră ar fi adoraţie perpetuă în cel puţin 10 locuri, atunci în patria voastră s-ar reduce infracţionalitatea, iar viaţa Bisericii, formată nu doar din cler ci şi din credincioşi, ar înflori. Rugaţi-vă ca inimle oamenilor să se deschidă către iubirea Fiului meu ca să poată primi toate harurile!”
Maria Magdalena


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu