sâmbătă, 23 septembrie 2017

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU CĂTRE WILLIAM COSTELLIA DIN 20 SEPTEMBRIE 2017

Secretul prevenirii actului de a păcătui
 WILLIAM: La începutul dimineții, în timp ce mă trezeam, mi s-a arătat Isus, Maria și Îngerul meu păzitor, Sfântul Menoloutis. Ei m-au salutat cu dragostea lor. Apoi, Isus a vorbit spunând:
DOMNUL NOSTRU: "Fiul meu: Astăzi vreau să îți dezvălui secretul prevenirii actului de a păcătui."
"Când omul este tentat să păcătuiască, actul are loc rapid - în câteva secunde. Tentația în sine nu este păcat, păcatele sunt acțiunile care urmează după ce un suflet acceptă invitația. "
"Pentru a împiedica un suflet să comită un păcat, gândește-te la consecințele acestui act. Mai întâi, gândește-te, într-o clipă,  că dacă vei continua, vei produce durere Inimii Mele celei mai sacre, Mântuitorului  și inimii tandre a Maicii tale, Maria, Sfânta Mea Mamă și a Îngerului tău Păzitor care luptă pentru binele tău. Consecința unui moment de consimțire pentru un act deliberat de slăbiciune este măsurată pe voi înșivă, pe frații și surorile voastre ".
"În acel moment, întoarce-te la Noi în Ceruri, Vom veni în ajutorul tău. Adu-ți aminte de dragostea lui Dumnezeu pentru tine - Îi pasă de copiii Săi ".
WILLIAM: Apoi Isus a spus:
DOMNUL NOSTRU: "Rămâi în pace, fiul Meu; hrănește oile Mele - hrănește oile Mele. Te iubim."
WILLIAM: Isus, Maria și Îngerul meu Păzitor mi-au sărutat inima și au plecat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu