joi, 12 iulie 2018

Mesajul Domnului nostru Isus Cristos dat către preaiubita Sa fiică, Luz de Maria, 9 iulie 2018



Iubitul Meu Popor:
MERGEȚI PE URMELE PAȘILOR MEI, NU PE URMELE PAȘILOR DIN TRECUT...
FIECARE RĂSĂRIT REPREZINTĂ PENTRU FIECARE MAREA NOUTATE A IUBIRII NOASTRE TRINITARE.
Trăiți fiind creaturi ale binelui, emanând Lumina Mea, cea din interiorul vostru și pe care trebuie să o faceți cunoscută prin prisma mărturiei.
ATÂȚIA SUNT CEI CARE URĂSC LEGEA MEA, CARE O PERSECUTĂ ÎN FIECARE MOMENT ȘI O PROFANEAZĂ, CARE NU PROFANEAZĂ NUMAI PREZENȚA MEA REALĂ ȘI ADEVĂRATĂ ÎN EUHARISTIE!...ci
Profanează Templele Mele, profanează când este oferit Oficiul Divin, profanează când sunt în Templele Mele.....
O profanează pe Mama Mea și Sfinții și Sfintele care au existat...
Profanează Cuvântul Meu căruia îi dau o interpretare liberă și nejustificată....
Profanează Iubirea Mea prin prisma minții de copil, a beției păcatului și a libertăţii greșite...
Mă profanează când ghidează pe copii către practicile nejustificate și le facilitează depravarea....
HOARDELE SATANEI NU SE ODIHNESC, IAR ÎN INTERIORUL BISERICII MELE CÂȚIVA DORM și alții sprijină tentațiile perfide ale răului pentru a-i ușura satanei slăbirea puterii copiilor Mei în a combate răul, întăresc pe cel rău în ideea necontrolată a libertinajului sau a conceputului greșit că păcatul nu există.
ACEASTĂ GENERAȚIE RĂMÂNE PRADĂ RĂULUI DIN CAUZA ERORII PĂCATULUI ȘI A DESCONSIDERĂRII ÎNDURĂRII MELE PENTRU A FACILITA OMENIRII DEPRAVAREA.
CEI CARE NU RĂMÂN FIDELI RĂDĂCINILOR  ÎNVĂȚĂTURILOR MELE, DORESC  SĂ REDUCĂ LA TĂCERE PE CEI CARE ÎNCEARCĂ SĂ SEMNALEZE CEEA CE NU ESTE BINE ÎN NOUTATEA PERVERSĂ DIN BISERICA MEA.
Preoții Mei trebuie să fie slujitori ai Poporului Meu și nu mai aparţin Poporului Meu.
Preoții Mei trebuie să rămână în slujba Poporului Meu pentru ca ai Mei copii să fie ghidați și să nu îi confuzeze răul, trebuie să fie creaturi ale rugăciunii și să-i îndemne pe toți la bine, arătând păcatul ca și păcat, pentru ca al Meu Cuvânt este deranjant pentru cei care trăiesc în păcat.
Preoții Mei nu trebuie să se teamă de rău, nu trebuie să tacă, ci trebuie să fie atenți și să continue să fie purtători ai cuvântului pentru a trezi sufletele.
Iubitul Meu Popor, trebuie să urmați Doctrina cea sănătoasă, nu mergeți pe scurtătură; cel care dorește să facă cel mai mic efort, termină prin a-l dubla, pentru că drumul fără scurtături este sigur și ferm.
Iubitul Meu Popor, momentul de întunecime trebuie să fie combătut cu Lumina Mea, cu Iubirea Mea, dar cu înțelepciune și cu conștiința faptului că răul pătrunde fără a sta pe gânduri până şi în Biserica Mea.
ÎN ACEST MOMENT VĂD BISERICA MEA DIVIZATĂ, PRIVESC LA COPIII MEI CONSACRAȚI FIIND APĂRĂTORII POPORULUI MEU CARE ESTE REVOLTAT DIN CAUZA COMUNISMULUI ȘI A SECTELOR SATANEI. ACEȘTIA, COPIII MEI, POARTĂ CRUCEA ÎMPREUNĂ CU MINE, DAR PRIVESC LA UNII DINTRE PREOȚII MEI CARE SE COMPLAC ÎN RĂU, ATENUÂND PĂCATUL FRAȚILOR LOR.
Poporul Meu, care mergi alături de Mine, trebuie să fii mai spiritual!
DORESC SĂ VĂ UNIȚI ÎN RUGĂCIUNEA SFÂNTEI TREIMI, JOIA ACEASTA LA 3 DUPĂ MASA ÎN FIECARE ȚARĂ:
PENTRU BISERICA MEA FIDELĂ,
PENTRU CEI CONSACRAȚI MIE,
PENTRU CEI CARE POARTĂ CRUCEA MEA,
PENTRU POPOARELE OPRIMATE DE COMUNISM,
PENTRU ADEVĂRATELE MELE INSTRUMENTE.
Iubitul Meu Popor, nu sunteți copii părăsiți, sunteți copiii Regelui Cerului și a Pământului.
Tentaculele răului se mișcă rapid și Poporul Meu trebuie să răspundă prin practicarea rugăciunii și a unității, aprofundând Iubirea Mea în Abandonarea Mea și să fie mai constanți în uniunea cu Mine.
Organizațiile din slujba satanei pătrund în ţări pentru a le destabiliza, aceasta este strategia răului.
Rugați-vă copii Mei, rugați-vă pentru Mexic, suferă din cauze naturale.
Rugați-vă copii Mei, rugați-vă pentru Indonezia, suferă din cauze naturale.
Rugați-vă copii Mei, rugați-vă pentru Nicaragua, Poporul Meu suferă.
Rugați-vă copii Mei, rugați-vă pentru Taiwan, furia naturii o va face să sufere.
Poporul Meu, natura se revoltă împotriva omului care a distrus-o, se revoltă împotriva păcatului.
Natura acționează puternic pentru a-l trezi pe om.
Rugați-vă copii Mei, rugați-vă, cerul va da un semn și pământul îl va cutremura pe om.
Iubitul Meu Popor:
VĂ ALERTEZ: TREZIȚI-VĂ! GRĂBIȚI PASUL, ÎNMUIAȚI-VĂ INIMA, NU CONTINUAȚI SĂ VĂ AVENTURAȚI ÎN PĂCAT, ÎNĂLȚAȚI-VĂ SPIRITUL, FIȚI CREATURILE MELE, CREATURI ALE BINELUI ÎN MIJLOCUL CONTAMINĂRII MONDIALE.
Nu vă temeți, Eu rămân cu Poporul Meu. Simțiți că nu vă privesc; nu este așa, Eu vă țin în Palma Mâinilor Mele (Cf Is 49, 16). Vă binecuvântez.
*fragmentul citat 16 Iată, te-am gravat pe palmele mele, zidurile tale sunt înaintea mea pururi!”
Al vostru Isus

AVE MARIA IMACULATĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT
AVE MARIA IMACULATĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT
AVE MARIA IMACULATĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT

COMENTARIUL INSTRUMENTULUI:
Fraților:
În acest mesaj al Domnului nostru Isus Cristos simțim durerea Lui în fața nenorocirilor și abuzurilor de care suferă mai multe popoare ale fraților noștri din întreaga lume și un îndemn puternic pentru toți cei care ne simțim parte din Corpul Mistic al lui Cristos ca să  ne unim și să ne rugăm cu inima şi mintea, cu puterile și simțurile pentru a aplana capcanele răului îndreptate către acești frați ai noştri.
Nu este momentul să fim indiferenți, ci este momentul să fim conștienți căci cel rău a accelerat pasul contra Poporului lui Dumnezeu.
Să reflectăm la această Chemare și să aprofundăm în ”a fi copii ai lui Cristos”, în angajamentul, și totodată, în abandonarea Corpului Mistic al lui Cristos.
Să reflectăm asupra acestor Cerințe ale Cerului și să ne unim în rugăciune, așa cum dorește Domnul.
În acest moment, adevăratul simț spiritual al creștinului trebuie să învie cu forță pentru ca Spritiul Sfânt să ne ghideaze către această Biserică care este dovedită încă o dată și încă o data.
Sa ne amintim:
POT TOTUL ÎN CRISTOS CARE MĂ ÎNTĂREȘTE” (Cf. Filp.4,13)
Amin.
*fragmentul biblic citat:  13Toate le pot în cel care mă întăreşte”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu