duminică, 22 iulie 2018

Mesajul Sfintei Fecioare dat către iubita Sa fiică, Luz de Maria din 20 iulie 2018

Preaiubiți copiii ai Inimii Mele Imaculate:
VĂ PRIVESC CU IUBIRE MATERNĂ...
ANTICIPÂND FAPTELE OMENIRII, IMPLOR PENTRU TOȚI ÎNAINTEA PREASFINTEI TREIMI PENTRU A VĂ CĂI DE FAPTELE GREȘITE, PENTRU OFENSELE ADUSE FIULUI MEU ȘI PENTRU PĂCATELE OMISIUNII.
Vă chem la convertire înainte ca acțiunile majorității copiilor Fiului Meu să fie contra unui comportament de adevărat fiu al lui Dumnezeu, lipsit de iubire și de respect față de cele Divine.
A MERGE ÎMPOTRIVA CURENTULUI LUMII CERE UN MARE EFORT ȘI O CREDINȚĂ FERMĂ. DE ACEEA V-AM CHEMAT SĂ FACEȚI UN EFORT PENTRU CONVERTIRE ȘI SĂ IUBIȚI CU TOATĂ INIMA, CU PUTERI ȘI SIMȚURI, PE PREASFÂNTA TREIME CA SĂ VĂ AJUTE, SĂ VĂ DEA FORŢA SĂ NU-L RESPINGEȚI PE FIUL MEU.
Poporul Fiului Meu, sedentarismul spiritual nu este un bun sfătuitor, din contră, trebuie să grăbiți pasul pe drumul către Sfințenie....
ACȚIONAȚI ”IPSO FACTO” = IMEDIAT
Trăiți în lume fiind parte din omenire, dar nu sunteți obligați să acționați așa cum este contrariu cu Cererea Fiului Meu. Voi știți că cel care îndeplinește Voința Divină, va trăi etern. (Cf. 1 In 2, 17)
DORESC SĂ VĂ DEDICAȚI RUGĂCIUNII ȘI SĂ O PUNEȚI ÎN PRACTICĂ, fiind iubire cu frații voștri, să răspândiți iubire în familiile voastre și oriunde vă găsiți, alungând invidia și mândria, fiind caritate, dând speranța celor ce au pierdut-o și fiind mesagerii păcii.
Iubiți copii, trebuie să fiți pace astfel încât să vă păstrați în acțiunea și gândirea Divină; este esențial să rămâneți cumpătați pentru a nu lăsa loc unui comportament dezonorant. Cel care îl iubește pe Fiul Meu este încercat (Eclo 2,1) și trebuie să răspundă acolo unde nu se văd în mod public acțiunile și faptele lui, în sânul familiei, la locul de muncă. În sfârșit: în metrul său pătrat.
V-am chemat să rămâneți mai mult în sânul căminelor voastre, v-am chemat să profitați de viață, aventurându-vă într-o mai mare creștere și o mai mare apropiere de Fiul Meu.
Acțiunile răului mișună pretutindeni și cine rămâne în exagerarea problemelor lumești care vin şi pleacă, se expune extrem de mult atacurilor răului care dorește să destabilizeze.
Copii iubiți, în acest moment este necesară unitatea în Poporul Fiului Meu pentru ca dușmanul sufletului să nu facă prăpăd, este imposibil să mergeți fără Ajutorul Divin în acest moment atât de serios pentru fiecare dintre cei ai Mei.
ACOLO UNDE NU EXISTĂ UNITATE, RĂUL INTERVINE CAUZÂND DIVIZIUNE ȘI FĂCÂND PRAF FAPTELE COPIILOR MEI. NU PUNEȚI LA ÎNCERCARE CREDINȚA PENTRU CĂ VĂ VEȚI DA SEAMA CĂ ACEASTĂ CREDINȚĂ PE CARE O POSEDAȚI ESTE MICĂ ÎN FAȚA UNEI MARI ÎNCERCĂRI. FĂRĂ EFORTUL SPIRITUAL INDIVIDUAL ȘI COMUN ESTE FOARTE GREU SĂ CONTINUAȚI. TREBUIE SĂ FIŢI LEGAȚI DE LEGEA DIVINĂ ȘI MAI MULT, SĂ O ÎNDEPLINIȚI.
Sacrilegiile și profanările cresc, veți vedea ceea ce până acum nu ați ajuns să gândiți, înaintea cărora vă chem să fiți suflete ce aduc reparare și sunt obediente. Cel obedient primește recompensa Cerului pentru obediența sa, pentru efortul său, pentru credința și perseverența sa (Cf. In 14,23). Credința se arată în cel obedient, în momentele în care totul este bine și frații lor gândesc că este o nebunie obediența. Așa. Copiii Mei, oamenii de credință au fost încercați și apoi au fost marile salvări când toți ceilalți, care nu au crezut și i-au disprețuit, pier. (Cf Proverbelor 3, 1-8)
Iubiți copiii ai Inimii Mele Imaculate, fiți alinare pentru cei care nu au siguranța Divinei Milostiviri, care să nu le insufle frică copiilor Săi, ci să-i alerteze ca să se întoarcă către convertire, dacă au nevoie, sau să  nu se abată de la adevăratul Drum, luptând pentru a rămâne împreună cu Fiul Meu.
Rugați-vă, copii, rugați-vă pentru Statele Unite, neașteptatul ajunge la putere cauzând mare neliniște. Această țară suferă din cauza Naturii într-o mare măsură.
Rugați-vă, copii, rugați-vă pentru Mexic, pământul se cutremură din nou.
Rugați-vă, copii, rugați-vă pentru Canada, Natura o va face să sufere.
VA VENI ÎNGERUL PĂCII SĂ VĂ OCTROTEASCĂ, SĂ VĂ MENȚINĂ ÎN ADEVĂRATA IUBIRE A FIULUI MEU ȘI SĂ-I TREZEASCĂ PE CEI CARE ÎL ASCULTĂ.
Unitatea este speranța pentru Poporul Fiului Meu care suferă: vai de cei care se împotrivesc Poruncilor Legii Divine!
Ereziile sunt peste tot și Iubirea Fiului Meu pentru copiii Lui va continua fără să dispară. Iubirea Divină este de neînțeles pentru mintea omenească.
Iubiți copii ai Inimii Mele Imaculate, fiți fraterni în acest moment în care răul instigă omenirea către revoltă, către lipsă de iubire, către lipsa de respect față de Domnul vieții, către ticăloșie, către imoralitate și către martiriu spiritual.
VIZITAȚI-L PE FIUL MEU ÎN PREASFÂNTUL SACRAMENT ȘI PRELUNGIȚI ACEASTĂ ADORAȚIE PE DURATA ÎNTREGII VIEȚI: în fiecare faptă, în fiecare act pe care îl faceți pentru ca voi să fiți dătători ai binelui pentru frații voștri.
RĂMÂN ÎNAINTEA VOASTRĂ CU MÂINILE MELE DESCHISE PENTRU CA VOI SĂ LE PRINDEȚI ȘI AȘA EU VĂ VOI DUCE PE DRUMUL ADEVĂRULUI ETERN.
Vă binecuvântez. Vă iubesc.
Mama Maria
AVE MARIA IMACULATĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT
AVE MARIA IMACULATĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT
AVE MARIA IMACULATĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT

COMENTARIUL INSTRUMENTULUI:
Fraților:
Mama noastră dorește să avem în conștiință semnificația faptului de a fi copiii Ei și emite o alertă spirituală în fața multitudinii de incoerențe cu care omenirea este înșelată.
Ne cheamă să rămânem atenți la ceea ce se întâmplă și să fim iubitori ai Divinei Îndurări a lui Dumnezeu care ne alertează pentru a nu cădea pradă celui rău pentru totdeauna.
Să ne rugăm unii pentru alții pentru ca peretele rugăciunii să se extindă pe tot Pământul și să dea putere celor persecutați, celor care suferă de foame fizică și spirituală, a celor ce sunt martirizați, a tuturor suferinzilor. Să facem din această rugăciune o acțiune permanentă față de semenii noștri, să nu fim indiferenți față de durerea fraților noștri.
Mama noastră ne cheamă să nu disperăm, ci să rămânem în credința că Dumnezeu care vede tot, trimite Ajutoarele Sale celor ce sunt ai Lui.
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu