sâmbătă, 21 iulie 2018

Mesajul Domnului nostru Isus Cristos dat către iubita Sa fiică, Luz de Maria dat în 14 iulie 2018


Iubitul Meu Popor:
VĂ CHEM SĂ VĂ SALVAȚI SUFLETUL....
SALVAREA ESTE O DECIZIE PERSONALĂ, DE ACEEA TREBUIE SĂ RECUNOAȘTEȚI CĂ SUNTEȚI CREATURILE MELE ȘI CĂ NU SUNTEȚI NUMAI CARNE, AVEȚI ȘI UN CORP, ŞI SUFLET, ȘI SPIRIT. (Cf. I Tes 5, 23) TREBUIE SĂ ACȚIONAȚI ȘI SĂ GÂNDIȚI ÎN VOINȚA MEA PENTRU A MERITA VIAȚA ETERNĂ.
Iubitul Meu Popor, omenirea are oportunitatea de a se opri din drumul ei, și  dacă nu o face pentru ea însăși, va suferi din cauza deciziei greșite, a indiferenței ei, a nebuniei ei și a lipsei de respect față de Trinitatea Noastră.  Desfrânarea a pus stăpânire pe om, nebunia răului îl face să se meargă fără a se opri, atrăgându-l spre prăpastie.
Ce este omul acestei generații?...
Ce ești tu?....
Va veni o vreme când bărbatul va fi ca și  femeia și femeia ca și bărbatul, hainele lor nu se vor diferenția, comportamentul lor va fi contrar naturii lor.
Diviziunea căminelor va domni, copiii vor avea puterea și părinții nu vor reuși să fie ascultători. Soțul își va lăsa soția și invers, totul va fi calculat ca și normalitate, și astfel se va intra într-o decadență a familiei. ACEASTA ESTE STRATEGIA RĂULUI CARE LOVEȘTE CU PUTERE ÎN FAMILIE, ȘTIE CĂ AȘA ÎI VA FI MAI UȘOR SĂ FACĂ DEZORDINE ÎN SOCIETATE.
Poporul Meu, recunoașteți acele cuvinte profețite de Mama Mea? Deja ele se împlinesc.
ÎN BISERICA MEA ESTE HAOS. Câțiva, care sunt rătăciți, se apropie de Biserica Mea, nu pentru a se corecta, ci pentru a continua să folosească rău liberul arbitru și să se simtă protejați de răul în care trăiesc.
Libertinajul este lipsă de obediență și cine trăiește în lipsa de obediență este în răzvrătire, și asta duce către haos și totală degenerare. Aceasta este dovada că dușmanul are nevoie de suflet.
Aveți conștiință pentru a decide ce drum vreți să urmați și pentru a acționa drept, aveți nevoie de ajutorul Duhului Meu Sfânt, dar nu știți cum să cereți discernământul....unii cred că dacă au cunoștințe academice raționează foarte bine, dar în cele spirituale nu este așa.
 ÎN ACEST MOMENT, CEL CARE ÎNTR-ADEVĂR MERGE ÎN CUVÂNTUL MEU, CEL CARE ALĂTURÂND CUNOȘTINȚELE, IUBEȘTE CUM IUBESC EU, SIMTE CUM SIMT EU, ESTE ADEVĂRAT AȘA CUM SUNT EU ADEVĂRAT (Cf In 14,6) ȘTIIND CĂ OMUL ESTE RESPONSABIL DE ACTELE SALE.
Creatura de acum crede că posedă tot ce are nevoie pentru a merge mai departe în tot ce își propune și de aceea nu este analitică, ci urmăritoarea a modernismelor și, într-un final, se leagă de rău de cele mai multe ori.
Omenirea trăiește într-o societate și este repetitoare a unei acțiuni și unei gândiri, a ”bolii ciclice”, a lipsei de respect față de Mine, de aceea omul nu învinge corupția.
Puterea răului pe Pământ a crescut îngrijorător și copiii Mei au reacții lente, se găsesc într-o furtună care nu se oprește: îi ajunge suferința, vina, îi ajunge furia, păcatele de tot felul, crescând consecvent puterea răului pe Pământ.
Iubitul Meu Popor:
ACESTA ESTE UN MOMENT EXTREM DE PERICULOS PENTRU SUFLETE...
E MOMENTUL PE CARE CEL RĂU L-A AȘTEPTAT PENTRU A ÎNDEPĂRTA, PRIN TOATE MIJLOACELE POSIBILE, OMENIREA DE TREIMEA NOASTRĂ...
CEL RĂU A PLASAT MASONERIA ÎN FAȚA ORGANIZAȚIILOR CARE SCHIMBĂ ORIENTĂRILE PENTRU LUME, PROFITÂND DE TĂCEREA VINOVATĂ A CELOR CARE CUNOSC ADEVĂRUL DIN POPORUL MEU.
Încă din timpuri îndepărtate, Poporul Meu a fost tratat cu mare cruzime, adoratorii răului au persecutat Poporul Meu. Comunismul este sprijinit de principalele organizații mondiale care continuă să fie marii prădători ai Poporului Meu (1)
Unii dintre copiii Mei deja au perceput apostazia care se apropie (Cf II Tes 2, 3-4) în acest război spiritual dintre forțele binelui și ale răului, între cei care Mă adoră și care care îl urmează pe șarpele care îi înșeală, oferind o mai mare dreptate și egalitate pentru toți.
POPORUL MEU, FIȚI GENEROȘI CU FRAȚII VOȘTRI CARE SUFERĂ. FIȚI VOI IUBIREA MEA, FIȚI SENSIBILI ȘI RUGAȚI-VĂ CU INIMA, NU PENTRU A FI CÂȘTIGĂTORI, CI PENTRU A NU-I LĂSA FĂRĂ NICI UN SPRIJIN PE CEI CARE SUFERĂ.
Rugați-vă copiii Mei, rugați-vă pentru frații voștri care suferă din cauză persecuției comunismului.
Rugați-vă copiii Mei, rugați-vă, revoltele s-au răspândit în diferite țări.
Rugați-vă copiii Mei, rugați-vă pentru Anglia, se va îmbrăca în doliu.
Rugați-vă copiii Mei, Italia este cutremurată.
Natura continuă să se schimbe, nu mai e aceeași, ca și omul care nu mai este același.
Poporul Meu:
EU NU VĂ ABANDONEZ, CHIAR DACĂ VÂNTURILE SUFLĂ CU PUTERE ȘI APELE SE AGITĂ. (Cf. Sal 46,3; 93,4) CHIAR DACĂ OAMENII VĂ SPUN CĂ SUNTEȚI SINGURI, NU SUNTEȚI SINGURI....
EU SUNT CU VOI, MAMA MEA ESTE CU VOI, LEGIUNILE DE ÎNGERI SUNT CU VOI.
NU VĂ TEMEȚI, CEL RĂU NU VA BIRUI PESTE POPORUL MEU.
Vă binecuvântez, vă iubesc.
Al vostru Isus
AVE MARIA IMACULATĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT
AVE MARIA IMACULATĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT
AVE MARIA IMACULATĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT

COMENTARIUL INSTRUMENTULUI
Fraților:
Domnul nostru mi-a permis următoarea viziune:
Privesc la numeroase creaturi umane într-o luncă, soarele strălucește și cerul este clar, lasă să se vadă firmamentul. Uneori soarele se ascunde și firmamentul se întunecă, persoanele tratează asta cu naturalețe.
Văd că apare o bestie care are tentacule și în câteva secunde apucă cu tentaculele sale una dintre creaturile umane care este neatentă. Și totul se schimbă, cei care erau amabili, crativi și care împărțeau cu frații lor au devenit josnici și au atacat împotriva celor care erau frații lor, i-au persecutat și i-au omorât.
În mijlocul acestui scenariu dantesc (de la Dante Aligheri ”Divina Comedie”), Mama Sfântă apare și pronunță următoarele cuvinte:
”Așa cum preț de o închidere și deschidere de ochi cel rău a luat inima omului și a transformat-o în piatră, așa copiii Mei sunt luați de cel rău, pentru ca unii să fie persecutorii altora, pentru ca să nu se recunoască ca și frați, pentru ca unii să-L deteste pe Fiul Meu. Este un moment în care cel rău are nevoie să acapareze o creatură umană și să o îndepărteze de Fiul Meu. De aceea, dacă fiecare cunoaște slăbiciunea sa, să se întărească și să nu permită ca răul să-l i-a prin surprindere. Fiți umili și puternici, acționați  prin  faptă în favoarea fraților voștri.”
Și Mama noastră s-a îndepărtat.
Am văzut pe unii dintre frați îndepărtându-se grăbiți și pe alții care s-au grupat uniți pentru a se proteja.
Din cauza înmulţirii fărădelegii, dragostea multora se va răci, Însă cine va rămâne statornic până la sfârşit, acela va fi mântuit.
(Matei 24, 12-13)
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu