joi, 26 iulie 2018

Mesajul Domnului nostru Isus Cristos dat iubitei Sale fiice, Luz de Maria, 26 iulie 2018


Poporul Meu:
CUNOAȘTEȚI MAREA MEA IUBIRE PENTRU VOI. ÎN PORUNCI SE FACE DESCOPERITĂ VOINȚA TATĂLUI MEU DIN IUBIRE PENTRU OMENIRE, PENTRU A FI ÎNDEPLINITĂ DE FIECARE CREATURĂ UMANĂ. TOATĂ LEGEA SE REZUMĂ ÎN CRUCEA MEA DE GLORIE ȘI MAIESTATE, DIN IUBIRE PENTRU GENERAȚIILE TUTUROR TIMPURILOR.
Eu v-am chemat insistent fără a găsi răspuns, nu Mi-ați răspuns, refuzați să Mă ascultați, vă revoltați de parcă ați fi pierdut rațiunea și vă oferiți răului fără a sta pe gânduri.
Omenirea nu adoră Trinitatea Noastră, s-a atașat de atâția dumnezei falși care le-au fost prezentați ca și o mare noutate, fără a se gândi la consecințe.
A fost deja revelat, ca semne ale ultimelor timpuri, razvrătirea împotriva Legii Divine, împotriva Domnului vieții pentru că omul nu găseşte păcat  în acțiunea și faptele împotriva a ceea ce este Voința Tatălui Meu și care se găsește scrisă în Decalog. Omenirea se bucură cu mare tam-tam de aberația ”dreptul de a omorî pe inocenții Mei”. Cel rău a injectat venin în minte și aceasta s-a otrăvit și cu o inimă otrăvită, omul este într-o agonie constantă.
NU VEDEȚI NICI MĂCAR PENTRU UN MOMENT CĂ CEL RĂU SE TRANSFORMĂ ÎNTR-O DEPENDENȚĂ DE CARE ESTE FOARTE GREU SĂ SCĂPAȚI, mergeți din păcat capital în păcat capital, de fiecare dată mai teribil, pentru că din fiecare păcat se desprind, de dimensiunea păcatului în sine, alte păcate și vicii care, de fiecare dată, sunt tot mai greu de satisfăcut, creatura nu este satisfăcută și păcatul devine o necesitate și crește.
DEZGOLIREA TRUPULUI ESTE UN ALT SEMNAL A PIERDERII VALORILOR, A SĂCĂCIEI SPIRITUALE ÎN CARE SE GĂSEȘTE ACEASTĂ GENERAȚIE ȘI A LIPSEI DE RESPECT CRUDE FAȚĂ DE SEMENI.  Este produsul minților otrăvite de șerpii pe care cel rău i-a împrăștiat peste tot Pământul și care s-au prins de cei care folosesc aceeași respingere ca și a demonilor împotriva Casei Tatălui Meu.
Această generație a uitat de Potop și îl respinge, toate obiecțiile și refuzurile omenirii față de Potopul Universal fiind niște ipoteze sterile a rațiunii umane limitate pentru a continua să satisfacă valul de ofense față de Casa Noastră. Alte evenimente cu care Tatăl Meu a acționat pentru a opri omul rătăcit ca și în Sodoma și Gomorra, s-au întâmplat din cauza lipsei de respect a omului, în toate aspectele vieții.
Crucea Mea conține revoltele omului....
Sunt Iubire și sunt Milostivire, ați interpretat greșit aceasta, după bunul vostru plac.....
Sunt Iubire și Mă dăruiesc pe Cruce nu pentru a altera Legea Divină, ci pentru a o confirma. (Cf In 3,17) Nu M-am oferit pentru ca  Omenirea să se revolte împotriva Divinității Noastre. Această atitudine de nerecunoascut și rebelă a omului a deschis poarta Pedepsei pentru Omenire.
NU AMENINȚ OMUL.....
OPRESC DEGENERAREA OMULUI ÎNAINTE CA TOŢI SĂ SE PIARDĂ.
Omenirea a intrat în etapa schimbărilor cauzate de un comportament rău al omului. Creația este produsul Iubirii Tatălui Meu și păstrează binele în sine. Creația atrage binele și îl caută fără încetare. Dar în acest moment, Natura suferă de singurătate, acea singurătate pe care Omenirea o transmite prin îndepărtarea de Trinitatea Noastră și Natura caută cu repeziciune acea afinitate cu omul și nu o găsește; dimpotrivă, se teme de om și reacționează manifestându-și puterea, intensificând acțiunea ei pe Pământ cu fenomene consecutive.
Iubitul Meu Popor:
AR FI DE AJUNS SĂ ÎMI DAȚI LOCUL PE CARE ÎL MERIT PENTRU CA LUCRĂRILE ȘI ACȚIUNILE MELE SĂ GĂSEASCĂ LIBERTATEA NECESARĂ PENTRU A CREȘTE ÎN CREATURILE UMANE ȘI AȘA TRINITATEA NOASTRĂ AR FI TOTUL ÎN TOȚI.
Dimpotrivă, în acest moment Poporul Meu este persecutat, insultat, înjunghiat, uitat și calomniat pentru că, în final, cei care persecută găsesc scuze în ideologiile existente.
OMENIREA S-A AVENTURAT PE UN DRUM PE CARE VA GĂSI POTICNELI ȘI NUMAI CEI CARE ÎŞI SCHIMBĂ VIAȚA ȘI AU O CONȘTIINȚĂ MAI MARE ASUPRA NECESITĂȚII DE A TRĂI, VOR LUCRA ȘI ACȚIONA ÎNTR-O FORMĂ MAI SPIRITUALĂ, VOR GĂSI PACEA ÎN MIJLOCUL LUPTELOR VOR GĂSI FORȚA ÎN MIJLOCUL LIPSEI DE MORALITATE, VOR GĂSI PROTECȚIE ÎN MIJLOCUL PERSECUȚIEI ȘI VOR ȘTI SĂ GĂSEASCĂ IUBIREA MEA ȘI A MAMEI MELE ÎN MIJLOCUL PUSTIIRII ÎN CARE POPORUL MEU VA FI UMILIT.
Omul trebuie să caute uniunea cu Casa Noastră, trebuie să fie practicant al Poruncilor, al Fericirilor, al Sacramentelor și să Mă cunoască pentru a Mă recunoaște la momentul necesar. Trebuie să vă schimbați prin a fi mai spirituali pentru ca să Mă trăiți( să trăiţi în Mine), să Mă simțiți, să Mă prețuiți și să nu vă confuzați în fața acelor ”lupi îmbrăcați cu blană de miel” care trăiesc în lume pentru a vă confuza până și în Biserica Mea, pentru a vă distrage.
Pământul se cutremură mai mult decât înainte, anunțând omul despre viitorul spre care se îndreaptă.
Ușa s-a deschis, copiii Mei, și trebuie să vă apropiați mai mult de Mine pentru a repara atâta răutate care provine de la cei care au decăzut din cauza veninului satanei.
Mari schimbări vor continua să se petreacă pe Pământ, Cerul va arăta măreața putere a Casei Noastre și omul nu va reuși să oprească Voința Trinității Noastre până când nu va trece prin sita purificării și  nu se va decide să fie mai spiritual pentru el însuşi.
Iubitul Meu Popor:
 VEȚI TRĂI CONSTERNAȚI ÎN FAȚA EVENIMENTELOR CONSECUTIVE LA CARE VEȚI FI MARTORI....
VOI RĂMÂNEȚI FIDELI LEGII DIVINE ȘI ATAȘAȚI DE ADEVĂR. CUVÂNTUL MEU NU TREBUIE SĂ SE TRANSFORME PENTRU A SCUZA PĂCĂTOSUL ȘI NICI NU TREBUIE SĂ FIE ÎNCĂLCAT. (Cf.Psalmi 118 (119),1-8)
Cel rău nu obosește în căutarea creaturilor umane care s-au îndepărtat de Mine și s-au aventurat pe drumul noutății perverse, în drumul modernismelor care facilitează declinul și apropierea îndeplinirii a tot ceea ce Mama Mea v-a anunțat.
Unii o numesc pe fiica Mea ”apocaliptică”, ei sunt foarte departe de Cuvântul Meu. Sunt Eu cel care emană, prin Voință Divină, ceea ce vă comunică. (Cf Ex 3,14; Is 45,5) Sunt ”apocaliptic” pentru că numesc păcatul, păcat, pentru că avertizez Omenirea despre consecințele cursului pe care l-a luat din cauza revoluției liberalismului și a modernismului, chiar și în Biserica Mea. Pentru modernişti, păcatul nu duce la rău sau la infern, Adevărul Meu este de modă veche și Revelațiile Mele și cele ale Mamei Mele sunt date în prezent, dar aparțin trecutului omului....
Oh, copii! Cum o să vă lepădați de zdrențele cu care mergeți?
POPORUL MEU, APROPIAȚI-VĂ DE MINE ȘI DE MAMA MEA, ESTE NECESAR SĂ INTRAȚI CU O MAI MARE SPIRITUALITATE ÎN ACEST NOU TIMP ÎN CARE COPIII MEI TREBUIE SĂ RĂMÂNĂ ÎNTĂRIȚI.
Vă binecuvântez. Sunteți lumina Ochilor Mei....
Al vostru Isus
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT

COMENTARIUL INSTRUMENTULUI:
Fraților:
Să medităm la Cuvintele spuse de Papa Benedict al XVI-lea la discursul inaugural de la Conferința Generală a Episcopiei Latinamericane și a Caraibelor, făcut în Aparecida (Brazilia) în mai 2007, ceea ce continuă să fie mare importanță pentru creștinul din acest moment:
Ce este această realitate? Ce este realul?”, și afirma un pic mai târziu ”Cine îL exclude pe Dumnezeu din orizontul său, falsifică conceptul de ”realitate” și, în consecință, nu se poate ajunge decât  pe căi greșite și cu soluţii distrugătoare. Prima afirmație fundamentală este, ei bine, următoarea: doar cel care Îl recunoște pe Dumnezeu, cunoaște realitatea și poate să răspundă ei în mod adecvat și cu adevărat uman. Adevărul acestei teze rezultă evident înaintea eșecului tuturor sistemelor care Îl pun pe Dumnezeu între paranteze”.
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu