duminică, 15 iulie 2018

Pregatiţi-vă, copilaşii mei micuţi, pentru că Schisma Bisericii şi căderea Economiei Mondiale sunt pe cale să vină!


Imagini pentru rosa mistica
26 Februarie 2017
Apelul Urgent al Mariei, Rosa Mistica către Umanitate

Copiii mei, fie ca pacea Domnului Meu să fie cu voi, iar protecţia mea maternă să fie cu voi întotdeauna.
Micuţii mei, 2 mari evenimente care vor marca destinul omenirii sunt pe cale să fie declanşate.Căderea economiei mondiale se simte venind şi odată cu ea, timpul semnului bestiei. Schisma este celălalt eveniment care e pe care să se întâmple şi care va marca destinul Bisericii Fiului Meu; rebeliunea unora dintre cardinali va diviza Biserica, mişcând fundaţia sa, dar niciodata distrugând-o.
Economia naţiunilor va scădea gradat datorită instabilităţii globale; instabilitatea a fost planificată de elită pentru a destabiliza pieţele şi pentru a aduce era Microcipului. Atacul unora şi moartea unuia dintre liderii acestei lumi, va fi mecanismul de declanşare care va cauza economia mondială să se prăbuşească definitiv. Umanitatea va fi şocată de acest eveniment, lumea va fi zguduită, iar elita Iluminati va profita de acest eveniment ameninţător şi va cauza colapsul economiei mondiale şi începerea folosirii obligatorii a Microcipului. Multe naţiuni vor fi falimentate, iar liderii naţiunilor puternice vor exploata acest fapt pentru a le supune şi înrobi.
Banca mondială condusă de elită va fi prima care va declara falimentul; totul este plănuit pentru a face umanitatea să creadă că singura cale de ieşire din marea recesiune economică este adoptarea unui nou sistem administrat cu credite (puncte), care vă vor fi dăruite doar dacă veţi avea semnul bestiei. În timp ce logistica microcipului este implantată şi umanitatea este însemnată, pentru un timp se vor folosi aşa numiţii bani de plastic care vor fi rulaţi prin credite sau puncte. Banii de hârtie vor dispărea pentru totdeauna.
Banca Mondială, împreună cu Fondul Monetar International, vor furniza împrumuturi naţiunilor pentru a le ridica din ruină, cu condiţia purtării obligatorii a microcipului care va fi implantat în populaţia lor. Creditele vor fi date fără niciun interes de a învia economia naţiunilor. Semnul bestiei va mişca economia mondială; doar cei care vor avea semnul bestiei implantat pe frunte sau pe mâna dreaptă vor avea acces la credite sau puncte.
Astfel, cuvintele Cărţii Apocalipsei se vor împlini: "Ea a făcut ca la toţi – mici şi mari, bogaţi şi săraci, liberi şi sclavi – să li se dea un semn pe mâna dreaptă sau pe frunte şi nimeni să nu poată cumpăra sau vinde dacă nu are semnul, adică numele fiarei sau numărul numelui ei." (Apocalipsa 13:16-17)
Toţi cei care vor refuza să poarte semnul bestiei îşi vor pierde slujba şi proprietăţile. În timpul domniei adversarului meu, Noua Ordine Mondială va conduce naţiunile. Ea va fi responsabilă de exproprietărirea tuturor bunurilor şi bogăţiilor celor care vor fi împotriva regimului. Toţi cei care vor permite să fie însemnaţi îşi vor pierde identitatea şi vor deveni parte dintr-un sistem autoritar, unde fiinţa umană va înceta să fie o persoană; va deveni un număr care va fi codat şi stocat într-o arhivă a unui mare computer numit "Big Brother". Toţi cei marcaţi vor fi monitorizaţi prin satelit; ei vor deveni entităţi, iar Big Brother le va direcţiona destinul.
Big Brother va fi ochiul lui satan care va vedea totul; cel care încearcă să se revolte sau să scape de microcip îşi va pierde viaţa instant. Răni urât mirositoare vor apărea pe trupul celor însemnaţi; mânia lui Dumnezeu va fi dezlănţuită asupra lor, iar ei nu vor avea odihnă nici zi, nici noapte.
Copiii credincioşi ai lui Dumnezeu vor fi persecutaţi, iar mulţi dintr ei îşi vor pierde viaţa pentru credinţa lor.
Copilaşi micuţi, nu vă temeţi! Dacă vă pregătiţi spiritual şi ascultaţi instrucţiunile noastre, nu aveţi niciun motiv să vă temeţi. Să ştiţi că Cerul nu vă va abandona, iar Eu, mama voastră, vă voi acoperi cu Mantia mea şi îi voi face invizibili pe toţi copiii mei credincioşi care sunt devotaţi Sfântului Meu Rozariu. Deci, puneţi-vă încrederea în Cele 2 Inimi ale Noastre şi totul va fi în concordanţă cu voinţa Tatălui Meu.
Rozariul meu vă va proteja de legiunile răului, iar demonii spirituali şi întrupaţi nu vor fi capabili să vă facă niciun rău.
Deci, copilaşii mei micuţi, pregătiţi-vă pentru că Schisma din cadrul Bisericii şi căderea economiei sunt pe cale sa vină. Rugaţi-vă căci puterea rugăciunii continue să întărească Biserica şi pentru ca Biserica să poată îndura zilele martiriului şi purificării care sunt pe cale să înceapă. Voi, Popor al lui Dumnezeu, sunteţi Trupul Mistic al Bisericii, iar Capul vostru este Cristos. Sprijiniţi-l pe Papa si pe cardinalii mei credincioşi astfel încât această cupă amară pe care Biserica Fiului meu o va bea, să servească la întărirea ei şi să permită renaşterea de mâine a noii Biserici, mai spirituală şi mai încredinţată Evangheliei Fiului Meu.
Fie ca Pacea Domnului Meu să locuiască în voi.
Mama voastră, Maria Rosa Mistica, vă iubeşte.
Faceţi cunoscute mesajele întregii umanităţi.



3 comentarii:

  1. Papa? Ha! El este o slugă credincioasă a elitei sataniste si masoneriei. E diavol cu chip de om.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mesajul face referire la papa Benedict pentru ca zice : "Sprijiniţi-l pe Papa si pe cardinalii mei credincioşi "

      Ștergere
  2. Kundalini, ai dreptate, dar in acest mesaj Mama Maria se refera la Papa Benedict, nu la falsul profet = papa francisc = cardinalul Bergoglio.

    RăspundețiȘtergere