marți, 3 iulie 2018

Mesajul Preasfintei Fecioare Maria, dat către preiubita Sa fiică, Luz de Maria 27 iunie 2018


Iubiți copii ai Inimii Mele Imaculate:
ADUC REPARARE PENTRU FIECARE CREATURĂ UMANĂ CARE NU DOREȘTE SĂ ADORE TRINITATEA SFÂNTĂ.....
ADUC REPARARE PENTRU CEI CARE, ÎN ÎNCĂPĂȚÂNAREA DEȘERTULUI LOR SPIRITUAL, AU CĂUTAT APĂ PENTRU A-ȘI POTOLI SETEA ÎN IZVOARELE RĂULUI....
Vă port cu mine în fiecare Cuvânt ce iese din Gura Mea, în fiecare ”Te iubesc”  cu care  Îl ador pe Tatăl Meu Etern, cu fiecare Cuvânt cu care Îl ador pe Divinul Meu Fiu, cu fiecare Cuvânt cu care Îl ador pe Duhul Sfânt.
Iubiți copii ai Inimii Mele Imaculate, fiind Mama întregii omeniri, din nou vă invit să rămâneți și să avansați în cunoașterea întregii Legi Divine (Cfr.Sal 119 (118)), vă chem la o practică constantă a Evangheliei, fiind adevărați discipoli ai Fiului Meu.
Ca și parte a Corpului Mistic al Fiului Meu, ați fost chemați să fiți instrumente în slujba Fiului Meu și a fraților voștri pentru a împărți  nu numai pâinea, ci și cunoștințele și așa să fiți instrumente în Mâna Iubirii Divine.
NU DORESC SĂ SE PIARDĂ NICI CEL MAI MIC GÂND SAU SENTIMENT DE FRATERNITTE, DE UNITATE.
ÎNȚELEGEȚI, COPIII MEI, ÎN ACEST MOMENT ESTE NECESAR SĂ DOMINE ÎN VOI UNIUNEA, DOAR AȘA VEȚI REUȘI SĂ AVEȚI FORȚA DE A RĂMÂNE ÎN PICIOARE. I-am chemat pe discipolii Fiului Meu pentru a se întări și astfel veţi deveni puternici; este primul apel a Fiului Meu către fiecare dintre ei. (Cf. Hech 1, 14). Voi, ca și instrumente ale Fiului Meu, trebuie să propuneți unitatea pentru ca, credința să nu decadă și să nu uitați că trebuie să fiți antreprenori, deciși și puternici astfel încât comentariile sau disprețul fraților voștri să nu vă doboare la pământ.
Iubiți copii ai Inimii Mele Imaculate:
NU MERGEȚI PE SCURTĂTURĂ PENTRU A VĂ REÎNTÂLNI CU FIUL MEU...
SCURTĂTURILE VĂ VOR DUCE ÎN DENUMIRI RELIGIOASE CARE NU SUNT CALEA CEA DREAPTĂ SPRE SALVAREA SUFLETULUI.
Rămâneți în alertă, voi sunteți chemați să priviți către voi înșivă pentru a nu vă înșela prin intermediul egoului uman.
Fiți deţinători fideli ai unității între frați, nu există nimic mai nefast pentru suflet, decât certurile, divizările, competiția. Degetele de la mâini nu sunt egale, fiecare dintre ele are o funcție integrală. În diversitatea de daruri pe care le posedă copiii Mei, fiecare dintre ele trebuie să fie oferit în serviciul Poporului Fiului Meu; nici un dar nu este pentru beneficiul propriu, ci pentru binele comun al tuturor fraților (Cf I Cor 12,3-11).
RUGĂCIUNEA ESTE PUTERNICĂ ȘI DACĂ ACEASTĂ RUGĂCIUNE AR FI FĂCUTĂ DE POPORUL FIULUI MEU PENTRU CONDUCĂTORI, DESTINUL ACESTEI GENERAȚII AR FI FOST ALTUL.
Iubiți copii, în Inima Mea Imaculată rămâne fiecare dintre Profețiile pe care Trinitatea Sfântă Mi le-a dat (ca un ordin) spre a le face cunoscute pentru binele omenirii. Cu părere de rău, trebuie să spun că nu au fost ascultate aceste Apeluri și Avertismente, nu s-au împlinit Solicitările pe care le-am făcut pentru lume. Ați ales neascultarea și refuzul de a expune Poporului Fiului Meu clipele crude pe care le întâmpină și pe care le va întâmpina cu și mai multă forță Biserica Fiului Meu. Ar fi fost posibil să le evitați sau să le diminuați dacă ați fi ascultat Rugămințile Mele. OMUL A SUFERIT DE NEASCULTARE ȘI CONTINUĂ SĂ FACĂ ASTA PÂNĂ LA SATURAȚIE FĂRĂ A RECUNOAȘTE ACEASTĂ LIPSĂ DE RESPECT. Rugăciunea nu este disprețuită de Fiul Meu, dar timpul nu este timp și omul este încăpățânat în a folosi ce a construit pentru a-și demonstra puterea.
Omenirea este într-o ameţeală și este cufundată în indolență, se scufundă în indiferența a ceea ce nu sublimează sufletul, ci îl menține diminuat pentru petreceri și plăceri de moment.
OMUL, INDIFERENT FĂȚĂ DE ÎNSUȘI NATURA SA, S-A CUFUNDAT ÎN RĂU, ÎNTUNECATĂ FIINDU-I CALEA ȘI DE ACEEA GREȘELILE SUNT CONSTANTE, SACRILEGIILE SE COMIT CU O FRECVENȚĂ MAI MARE, DOAR CĂ VOI NU SUNTEȚI INFORMAȚI DESPRE ELE.
Rugați-vă copii Mei, rugați-vă pentru Europa, este dominată de ea însăși din interior.
Rugați-vă copii Mei, rugați-vă pentru Venezuela, pământ acoperit de durere și sfâșiat de foamete pentru a cauza moartea alor Mei.
Rugați-vă copii Mei, rugați-vă pentru Nicaragua, pământ îmbăiat în sângele copiilor Mei, pământ pătat de tentaculele răului.
Rugați-vă copii Mei, Italia se cutremură.
Iubiți copii ai Inimii Mele Imaculate, economia, de fiecare dată mai instabilă, dezlănțuie egoismul. Omul fără Dumnezeu ajunge să fie de nerecunoscut și oamenii care sunt credincioși, în disperarea cauzată de foamete, ajung să acționeze împotriva propriului sânge, se transformă în creaturi egoiste și chiar sălbatice.  ACEASTA VĂ FACE SĂ FIȚI PURTĂTORI AI RĂULUI, OFERIȚI PENTRU A-I FI DE AJUTOR ANTICRISTULUI.
IUBIȚII COPII, AȘTEPTAȚI ÎNGERUL PĂCII (1), FIDELI TRINITĂŢII PREASFINTE. VA FI DĂRUIT POPORULUI FIULUI MEU ÎN TOIUL DURERILOR ŞI VA FI UN BALSAM ÎN ACEL MOMENT.
Perseverați, fiți fideli, încercările sunt constante în toate popoarele și pentru toţi oamenii. Cei fideli Fiului Meu nu vor capitula pentru că în încercări vor găsi curajul pentru a merge mai departe.
Ca Mamă și Învățătoare, așa ghidez Poporul Fiului Meu, cel care Mi-a fost încredințat. Nu vă temeți căci cel rău va fi învins.
Nu subestimați Ajutoarele Cerești, rugați-vă Îngerilor Păzitori, Sfinților și Sfintelor, rugați-vă unii pentru alții: UNITATE, UNITATE, UNITATE.
Vă binecuvântez cu Iubirea Mea.
Mama Maria
AVE MARIA NEPRIHĂNITĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT
AVE MARIA NEPRIHĂNITĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT
AVE MARIA NEPRIHĂNITĂ, CONCEPUTĂ FĂRĂ DE PĂCAT
(1) Revelații despre Îngerul de Pace, citește.....
COMENTARIUL INSTRUMENTULUI:
Fraților:
Mama noastră, îmbrăcată delicat  cu o rochie de o aparentă mătase albă, o manta de o culoare suavă, celestă, care o acoperă din Sfântul Cap până la Picioarele Ei Sfinte, cu un voal transparent care Îi lasă să i se vadă Părul strălucitor și ușor ondulat. Are o coroană superbă de aur, cu trei Cruci, care au pietre prețioase, că privind la ele, orbești. Crucea din centru are o piatră roșie, Crucea din dreapta are o piatră verde și Crucea din stânga are o piatră albastră. Îmi lasă impresia că sunt unele dintre pietrele despre care se vorbește în Apocalipsă, cele pe care le vom avea în Noul Ierusalim (Cf. Apoc 21,11. 19-21)
Fragmentul citat din Apocalipsă:
”Temeliile zidului cetăţii sunt alcătuite în întregime din tot felul de pietre preţioase: prima temelie din iaspis; a doua, din safir; a treia, din calcedoniu; a patra, din smarald; 20 a cincea, din sardonix; a şasea, din cornalină; a şaptea, din crisolit; a opta, din beril; a noua, din topaz; a zecea, din crisopaz; a unsprezecea, din iacint; a douăsprezecea, din ametist. 21Cele douăsprezece porţi erau douăsprezece mărgăritare, fiecare poartă era [făcută] dintr-un singur mărgăritar. Iar piaţa cetăţii era din aur curat, transparent precum cristalul.”
Mama noastră îmi zice:
”Iubită profetă, am vorbit oamenilor de inimă dură, în care nu este loc pentru Iubirea Fiului Meu. (Ex 32,9; Hech 7,51)
Exod 32,9 => “Domnul i-a zis lui Moise: ,,Văd că poporul acesta este un popor încăpăţânat.
Fapte 7,51 => “ Încăpăţânaţi, cu inimile şi urechile păgâne, voi vă împotriviţi întotdeauna Duhului Sfânt. Aşa au fost părinţii voştri, aşa sunteţi şi voi
Acelor copii ai Mei care nu cred în Cuvântul Meu și nu cred că îl pot face cunoscut, dat fiind că Tatăl Ceresc Îmi ordonă să îl transmit omenirii, le spun că vor veni timpuri de mari încercări în care  Fiul Meu vă va cere să vă rugați Sfântul Rozariu în timp ce veți tranzita locuri periculoase unde răul va predomina.
Celui care nu acceptă Ajutorul Meu pentru toată omenirea, va cădea pradă fricii, intrând într-o mare disperare.
Ca Mamă și Regină a ultimelor timpuri, nu vă voi abandona, voi fi umbra care va merge în urma fiecăruia (dintre voi) și sub protecția Legiunilor Cerești care vă vor însoți în marea bătălie a binelui contra răului.
O Mamă îi previne pe copii Ei și nu le cauzează teamă, ci le vorbește în Adevăr din dragostea pe care o are pentru ai Ei. Cu protecția Celui Preaînalt, Poporul Fiului Meu va fi triumfător. Nici o armă puternică nu va reuși să-i învingă pe copiii lui Dumnezeu. Nu vă temeți căci Eu sunt aici
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu