luni, 2 septembrie 2019

Ce am spus, am împlinit - mesaj primit de Anton Ciobanu în 25.08.2019


Lume, a sosit timpul
Ca să hotărăsc verdictul,
Pentru cel care urmează,
Că de bine sau de groază.

Sunt Tatăl ce vă vorbesc,
Vreau să vă reamintesc
Că s-au dus toate ca apa,
Și ca roua dimineața.

S-a ajuns timpul de prânz
Ca să vă uitați în sus,
Înspre cer, spre Dumnezeu,
Ce trimite Semnul Său:

O Cruce, nimic mai mult,
Doar cu Fiul de vorbit,
Hotărât și scurt pe doi:
Vreți la buni sau cu cei răi?

Copii, o să stingă luna,
Va fi întuneric și ziua.
Soarele se va ascunde
Pentru doar câteva zile.

Va fi întuneric și frig,
Însă nu va ține mult.
Trei zile va bate vântul,
De va legăna pământul,

Și vă scutur totodată,
Cum n-a mai fost niciodată.
Așa toate la un loc,
Că după urmează foc,

Din cer o să las pe voi,
V-ați făcut leneși și răi.
Nu vă rugați, nu postiți,
Mai toți ați ieșit din minți.

Copii, acum o să fiu scurt,
Asta am avut de spus.
Luați în seamă, nu glumesc,
Sunt Tatăl vostru Ceresc.

Ce am spus, am împlinit,
Nici acum n-o să vă mint.
Până acum v-am spus totul,
Urmează să vedeți Semnul.

Va fi soare, va fi cald,
Când Semnul la voi îl las,
Dar înainte de asta,
Veți crede că e Pedeapsa.

E doar o atenționare,
Pentru viața următoare,
Cum e sus sau cum e jos,
Cât de tragic sau frumos...

V-a transmis Tatăl din cer,
Prin Anton ca mesager.
Pân acum tot v-am vorbit,
Atât lasă, pune punct.

Duminică, 25.08.2019, ora 19:36, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu