duminică, 29 septembrie 2019

Transcriere a seminarului Cartea Adevarului, 5 septembrie 2019 Bucuresti

Prelegere sustinuta de Joseph Gabriel

Traim intr-o lume in care fiecare crede ceea ce doreste. Omenirea nu se mai raporteaza la cele 10 Porunci date de Dumnezeu profetului Sau Moise in Vechiul Testament.
Cele 10 porunci sunt de fapt 10 trepte spre Dumnezeu. Cand refuzam cele 10 porunci atunci dam voie Diavolului sa vina in viata noastra. Diavolul doreste sa ne simtim confortabil, sa avem o viata placuta, sa avem false virtuti, o caritate falsa, sa fim de acord cu divortul, adulterul si homosexualitatea. Astazi este acceptabil sa ii spunem unui copil: poti fi fata sau poti fi baiat. Este ok sa spui unui copil: poate ca esti gay. Aceasta duce la introducerea spiritelor rele in sufletele copiilor. Primul lucru pe care Dumnezeu ne invata in crestinism este ca suntem intr-o batalie spirituala si batalia se da pentru sufletul tau, este o batalie care se da in fiecare zi.
Diavolul vrea ca noi sa ne suprapreciem, sa nu constientizam pacatul in care ne aflam.
Cand incalcam o porunca a lui Dumnezeu platim un pret: ne rupem de Harul Domnului.
Diavolul vine prin ganduri, vine si prin TV, filme, media, internet. Diavolul da batalia pentru mintea noastra. Vrea sa ne controleze mintea, gandurile. El vine in "haina” de aparenta inocenta. Satana nu arata raul ca rau, ci face ca raul sa para bun. Diavolul controleaza lumea. Cel rau a pus lacomia in oameni, care vor din ce in ce mai mult.
Isus ne spune ca foarte multe suflete cad in iad. Puterea diavolului este atat de subtila, de raspandita. Toate aceste canale media ne influenteaza mintea, astfel incat ne-am obisnuit sa ne justificam pacatele. Si atunci taiem legatura noastra cu harul lui Dumnezeu.
Dumnezeu ne spune in Cartea Adevarului – implorati-ma in fiecare zi pentru harul de a rezista influentei diavolului in viata voastra. El este prezent in atat de multi oameni, le controleaza vietile. Cand diavolul preia controlul asupra cuiva, se asigura ca viata lui e confortabila.
Atunci cand exista un conflict in inima ta, in constiinta ta, Dumnezeu este acolo, pentru ca El iti arata ca ce traiesti nu este corect, El te provoaca, te face sa te trezesti. Cartea Adevarului este o chemare de trezire a constiintei. Foarte putini oameni detin controlul asupra propriei lor minti, doar cei care s-au abandonat Domnului Isus detin acest control! Cei mai multi nu se pot abandona cu mintea si inima lui Dumnezeu, pentru ca ele sunt acaparate de lucrurile lumii. Mai ales in Biserica, unde preotii isi iubesc casele, masinile si chiar o femeie langa ei.
In Cartea Adevarului se spune ca pana cand nu cunosti diavolul care exista in viata ta, nu Il poti cunoaste pe Isus. Pana cand nu recunosti lupta dintre bine si rau care se da in tine si in lume, Isus ramane doar o chestie imaginara pentru tine. Pana cand nu intri in batalia spirituala - nimic nu e real.
Sa nu fim confortabili. Sa renuntam la noi insine pentru a ne salva pe noi si alte suflete. Traim timpul Marii Amagiri si Isus a stiut ca omul va ajunge in acest moment in care va fi mai rau decat pe vremea lui Noe. De aceea Dumnezeu a planuit de la inceput sa ne dea Cartea Adevarului. Doar cei curajosi primesc Cartea Adevarului.
Prin Cartea Adevarului Dumnezeu vrea sa ne trezim. Dumnezeu ne-a dat acest curaj. EL ne-a ales si ne-a dat o Misiune. Dumnezeu are nevoie de noi. Cei care au acceptat Cartea Adevarului s-au abandonat total lui Dumnezeu, s-au lasat transformati. Cand nu alegem noi pe Domnul, suntem alesi de cel rau. Cum a spus Domnul in Matei 12:30: “Cine nu este cu Mine, e impotriva Mea." 
Cartea Adevarului ne invata sa fim catolici adevarati, sa nu urmam falsa biserica, ci sa ramanem in Adevar.
Cartea Adevarului ne intreaba: Esti gata sa-L primesti pe Isus care vine? Sa ne caim, sa ne spovedim,  ca sa fim gata.
Cei mai multi nu vor sa auda de Cartea Adevarului, pentru ca ei vor sa ramana adormiti, in confortul lor. Pentru ca aceasta Carte a Adevarului ne indeamna sa traim viata crestina complet, sa ne dam toata inima, mintea si sufletul lui Isus, sa ne salvam propriul nostru suflet si sa ne rugam si sa salvam si celelalte suflete.
Cartea Adevarului ne-a fost promisa deja in Biblie. Dar Biserica Catolica nu doreste sa auda de asta. Nici despre profetiile de la La Sallette nu doreste Biserica Catolica sa auda, desi acestea sunt recunoscute de Biserica. Ce ne-a spus Sfanta Fecioara in acele profetii? Ca Roma isi va pierde credinta si va deveni tronul anticristului. Ce este atat de dificil de inteles? Nu a spus ca “poate” isi va pierde credinta, ci cu siguranta se va intampla asta. Suntem pe aceasta cale a apostaziei.
Ce nu intelegem cand Sfanta Fecioara a venit la Fatima si a spus ca diavolul va birui si se va infiltra la insusi varful Bisericii, nu la mijloc, ci chiar la varf. Care este acel varf al Bisericii? Stim cu totii. Ce este dificil in a intelege asta?  Sfanta Fecioara a venit si la Akita unde a spus ca episcopi se vor ridica impotriva altor episcopi, cardinalii impotriva altor cardinali. Se intampla asta acum? Da! Sfanta Fecioara ne-a dezvaluit acestea, dar noi nu ascultam.
 (aici s-a cerut o Biblie) Un soldat al Cartii Adevarului fara Biblie este ca un soldat fara arma, a spus Joseph. Trebuie sa o citim.
S-a facut referire la Daniel 10:12-14, in care se spune ca Daniel s-a rugat si a postit si arhanghelul Gabriel a venit si i-a spus ca Dumnezeu l-a placut si i-a dat un mesaj pentru Daniel. Daniel 10:21 “Vin acum sa iti spun ce este scris in Cartea Adevarului.”
Cartea Adevarului este mentionata deci in Cartea lui Daniel, cu 1200 de ani inainte de Cristos. Dumnezeu a stiut dintotdeauna ca vom ajunge la aceste timpuri de apostazie si a promis ca ne va ajuta prin Cartea Adevarului. El spune ca aceasta Carte a Adevarului este o explicatie a Apocalipsei. Si dovada ca aceasta Carte a Adevarului este atat de importanta este ca diavolul s-a impotrivit atat de mult ca arhanghelul Gabriel sa ii aduca lui Daniel Cartea Adevarului. In Cartea lui Daniel se spune ca ingerul Persiei s-a impotrivit 21 de zile pentru ca arhanghelul sa aduca aceasta carte lui Daniel. Persia era un regat al raului, ca si Babilonul, Grecia si Roma.
Dar ce inseamna o zi pentru Dumnezeu? Un an? Un secol? Daca ne gandim la ultima varianta - sunt 21 de secole de la nasterea lui Cristos pana cand omenirea a primit Cartea Adevarului. Nu este o coincidenta fantastica? Acest lucru arata importanta Cartii Adevarului pentru salvarea sufletelor. Pentru ca este Cuvantul lui Dumnezeu transmis printr-un profet.
Si Dumnezeu i-a spus acestui profet ca aceasta carte explica Apocalipsa. Ne sperie oare acest lucru?
Oamenilor pe care i-am intalnit si care au citit Cartea Adevarului  lor li s-a schimbat inima total. Este adevarat. Doar cei curajosi vin aici. Doar acei oameni carora Dumnezeu le-a dat curajul in adancul inimii lor. Sa va spun adevarul. Voi credeti ca ati venit aici datorita alegerii voastre. Dar de fapt Dumnezeu v-a ales. Eu cred asta din adancul inimii. Dumnezeu v-a ales pentru ca El cunoaste inimile voastre.
Multi oameni care aud aceste mesaje fug cu o suta la ora. Nici nu mai vor sa asculte. Dar Dumnezeu v-a dat voua acest curaj, stie cine sunteti.  Voi nu stiti cine sunteti, dar Dumnezeu stie cine sunteti si iubeste curajul vostru. El v-a dat un curaj profund si are o misiune pentru voi. Dragostea pe care o are Dumnezeu pentru inima voastra este dincolo de orice v-ati imagina. El v-a chemat pe voi aici astazi pentru un motiv anume.  Nu exista nimeni aici pe care El sa nu il iubeasca in mod absolut. Si El v-a examinat inima de multe ori inainte ca voi sa ajungeti aici. El a ales doar oamenii care au curaj, care s-au hotarat sa isi deschida inima catre El si sa vada cum El sufera in aceasta lume.
Nu putem auzi destul acest adevar, ca Dumnezeu detine un absolut control al vietilor noastre si ne iubeste.  Dar un lucru si mai important este ca El are nevoie de noi. El ne dezvaluie faptul ca aceasta Carte Adevarului va salva miliarde de suflete si datorita sinceritatii rugaciunilor noastre si a iubirii noastre pentru Dumnezeu.
Oamenii pe care i-am intalnit prin intermediul Cartii Adevarului sunt total transformati. Ei traiesc pentru Cristos, in Cristos, depind de puterea lui, se abandoneaza total Lui. Nu sunt oameni sfinti, dar sunt unii oameni care postesc cinci zile pe saptamana cu paine si apa. Merg la Liturghie in fiecare zi, fac 2-3 Rozarii, spun Coronita Milostivirii Divine, se spovedesc in fiecare saptamana, oameni mari, pentru ca inimile lor s-au schimbat. Dumnezeu vrea sa va transforme inima astazi, nu maine, ci astazi. Deci trebuie sa ne deschidem inima aici in aceasta camera, Isus este aici cu noi si spune: va cunosc pe voi, si cunosc curajul pe care il aveti, va cunosc inima, dar as vrea sa mai deschideti inca o usa pentru Mine, vreau sa va deschideti in totalitate inima fata de Mine, si veti salva atat de multe suflete pentru mine.
Inchideti ochii pentru un minut si ne vom ruga. Isuse, iti multumim pentru prezenta Ta aici, avem nevoie de Tine. Fara iubirea Ta, Doamne, suntem nimic. Iarta-mi pacatele, iarta-mi mandria. Lasa-ma sa imi abandonez inima cu totul Tie. Arata-mi, Isuse, cum sa fac asta. Arata-mi ca Tu stai langa usa inimii mele si bati. Dar eu am locuri in inima mea care sunt ascunse. Am rani si nu permit nimanui sa patrunda acolo. Este acolo o rana precognitiva, dinainte de cunoasterea mea. Si Doamne, nu stiu cum sa deschid aceasta parte a inimii mele. Sunt infricosat. Isuse, cu puterea Ta vino, eu deschid inima mea, vino si curata-mi sufletul. Vino cu bucuria Ta imensa, indeparteaza spiritele rele si ranile si umple-ma cu Tine Insuti. Iti abandonez toate lucrurile Tie. Nu mai ascult lucrurile negative, ma incred cu totul in Tine, Doamne Isuse. De acum nu eu traiesc, ci Isus traieste in Mine. Multumesc, Doamne Isuse. Amin

Apoi a fost citit mesajul 747 din Cartea Adevarului

747. Lucrul cel mai îngrozitor la care am fost martor în timpul petrecut în Grădina Măslinilor, a fost distrugerea provocată de păcat în timpul de pe urmă

Luni, 25 martie 2013 la ora 14:50
Multiubita Mea fiică, lucrul cel mai îngrozitor la care am fost martor în Timpul petrecut în Grădina Măslinilor, a fost distrugerea provocată de păcat, în timpul de pe urmă. În timpul viziunii care Mi-a fost arătată de către satana, am văzut felul în care omul muritor va nesocoti Legile lui Dumnezeu. Acesta, cel rău, Mi-a arătat imagini teribile; M-a ispitit prezentându-Mi toate motivele pentru care ar trebui să încalc Voința Tatălui Meu. El a vrut să mă chinuie și pentru asta a expus puterea pe care totuși o va mai avea, în ciuda morții Mele pe Cruce.
Mi-a arătat distrugerea finală a Bisericii Mele de pe pământ; felul în care sectele masonice vor prelua puterea în interiorul ei; imoralitatea omului; lipsa de rușine a copiilor lui Dumnezeu în timp ce comit păcate carnale josnice; uciderea celor nevinovați și erorile celor care susțin că vorbesc în Numele Meu.
Atât de puternic este satana, încât a strecurat în mintea Mea îndoieli în legătură cu faptul că Sunt Fiul Omului. Eu, în Divinitatea Mea, nu puteam ceda păcatului, dar vă spun asta doar pentru ca oamenii să poată înțelege cum răul îi poate ispiti să se îndepărteze de Mine.
Satana nu arată răul în modul cel mai clar. El prezintă răul ca și cum ar fi bine. El este viclean și îi poate înșela chiar și pe cei mai curați dintre voi, făcându-vă să credeți că o minciună este Adevăr.
Pe măsură ce oamenii se îndepărtează de Învățăturile Mele, ei vor îmbrățișa răul cu bucurie și lăcomie în inimile lor. Fără îndrumare, ei vor cădea mereu din starea de har. Când Numele Meu va fi șters de pe fața pământului, omul nu va putea să Îl găsească pe Dumnezeu.
Orice religie urmați nu contează, pentru că singura voastră cale către Dumnezeu este prin Mine, Unicul Său Fiu. Prin moartea Mea pe Cruce Eu v-am salvat de flăcările Iadului – inclusiv pe fiecare bărbat, femeie, copil care trăiește în lume astăzi. Dacă nu acceptați asta, nu puteți intra pe Porțile Paradisului. Doar prin Fiul puteți ajunge la Tatăl. Dacă Mă respingeți pe Mine, Isus Cristos, respingeți propria voastră mântuire.
Cât de puține știți despre păcat și despre felul în care el vă separă de Dumnezeu. Răspândirea păcatului nu a fost niciodată atât de mare ca acum, de când Dumnezeu a creat lumea. Voi, păcătoșii, ați atins noi profunzimi, care Mă dezgustă. I-ați făcut chiar și pe cei mici, de care trebuia să aveți grijă, să se poarte ca niște demoni. Sunteți lipsiți de caritate, dragoste și compasiune unii față de alții și totuși mulți expuneți faptele voastre de credință pentru ca lumea să le vadă și să le admire. Întocmai precum Fariseii dictau Legile lui Dumnezeu, dar nu le practicau, nici nu arătau umilință, tot astfel vor ceda față de păcatul mândriei aceia dintre voi care spun că vin în Numele Meu.
Aveți nevoie încă, să învățați atât de multe prin Glasul Meu și Învățăturile Mele, care se lovesc de urechi surde. Apoi sunt aceia care își petrec tot timpul proclamându-și cunoștințele despre Dumnezeu, spunând că știu profețiile ce urmează încă să fie dezvăluite, dar de fapt nu știu nimic. Fără Marea Mea Milostivire voi nu ați putea intra în Împărăția Mea.
A venit timpul ca toți aceia care pretind că îi îndrumă pe copiii lui Dumnezeu pe căile Domnului, să Mă implore pe Mine, Isus Cristos, să le acord Darul Umilinței. Este timpul ca voi să ascultați Adevărul, așa cum vă este dat, pentru că nu aveți mult timp pentru a vă converti în Ochii Mei.
Al vostru Isus

In acest mesaj Isus ne spune ca a experimentat pacatul din zilele din urma. Si diavolul L-a ispitit pe Isus si I-a aratat puterea pe care el, diavolul o va avea asupra mintii noastre. Isus ne explica foarte clar ca diavolul este stapanul lumii, si chiar daca Fiul Omului va fi crucificat si se pregatea sa fie crucificat, satana i-a aratat cum va fi in zilele din urma si chiar a pus indoiala in inima lui ca El este Fiul Omului. Diavolul va deghiza raul in bine. E bine sa faci un avort, iti sopteste diavolul. Aceasta fata are doar 16 ani, este un act de mila sa o ajutam sa faca avort, iar cei care nu sprijina acest lucru sunt considerati fara mila. Isus ne-a aratat ca in aceste timpuri noi vom imbratisa pacatul pentru diavolul va pune stapanire pe mintile noastre si noi suntem dispusi sa ne predam lui. Diavolul a pus lacomie in inimile noastre. Nu ne saturam niciodata cu ce avem vrem mai mult – mancare, distractie, sex.
Isus stia in gradina Ghetsemani ce va fi in vremurile noastre, El a vazut aceste timpuri si ne spune: cat de putin ati invatat despre pacat, felul in care pacatul va separa de Dumnezeu. Pacatul te separa de Dumnezeu! Biserica nu mai predica asta. Falsul Profet spune ca e ok sa fii gay, cei care traiesc in concubinaj sa primeasca Sfanta Impartasanie, desi in Evanghelie se spune ca daca un om isi paraseste sotia sau va trai cu cea lasata de altul comite adulter. Acest fals papa, falsul profet, ne spune ca este in regula. Intr-un mesaj din 26 ianuarie 2012, Isus ne spune: “Fiecare din cele 10 Porunci ale Tatălui Meu sunt încălcate în fiecare zi. Și totuși Biserica Mea nu predică despre gravitatea păcatului. Ei nu spun niciodată oamenilor că ajung în iad dacă comit un păcat de moarte și nu arată căință.”
In enciclica Amoris Laetitia, cap 5, falsul profet spune ca cei care traiesc in relatii neacceptate de Biserica nu mai trebuie sa fie considerati ca traind in pacat de moarte. Nu e nevoie sa fii teolog ca sa iti dai seama ca este falsul profet. El este impotriva a tot ce reprezinta Legea lui Dumnezeu. Acest fals profet, actualul papa spune ca Dumnezeu este milostiv si iarta tot. Dar daca nu te caiesti pentru pacatele tale, nu esti iertat, este simplu.
Nu voi intra mai mult in aceasta chestiune, ci voi vorbi mai mult despre felul in care pacatul ne desparte de Dumnezeu.
Sa ne tinem de mana Tatalui, doar atunci ne simtim in siguranta, ca un copil. El este aici pentru a ne da totul. Acel gol pe care il avem in suflet, numai tatal, Abba, ni-l poate umple, numai El ne reda demnitatea. In Isaia 41:9 Dumnezeu spune:  “Tu eşti robul Meu, te aleg, şi nu te lepăd! Nu te teme, căci Eu sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, căci Eu sunt Dumnezeul tău; Eu te întăresc, tot Eu îţi vin în ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare.’
(S-a citit psalmul 51, al lui David, “un om placut lui Dumnezeu”.) David, care l-a ucis pe Goliat si a castigat multe batalii pentru Israel, caci Dumnezeu i-a dat curajul sa castige toate bataliile, acest David a comis adulter si l-a trimis pe sotul femeii de care se indragostise sa lupte in prima linie ca sa fie omorat, ceea ce s-a si intamplat. Deci profetul Nathan a venit la David si i-a spus ca trebuie sa se caiasca. David a scris psalmul 51, in care simtim cainta lui.
Multi oameni pacatuiesc si nu simt nimic. Atunci cand comitem un pacat nu ni-l putem scoate din minte. Dar prin cainta Dumnezeu ne iarta pacatele. Prin sangele lui Cristos pacatele noastre sunt sterse, dar ele raman in mintea noastra. David spune ca oasele lui au fost zdrobite de pacat, pentru ca atunci cand ne taiem de la harul lui Dumnezeu oasele noastre sunt zdrobite si harul lui Dumnezeu nu poate ajunge la noi. David Il implora pe Dumnezeu sa ii spele sufletul, sa il reinnoiasca, si noi trebuie sa imploram reinnoirea. Pentru ca Dumnezeu ne iubeste. Inima smerita este jertfa placuta lui Dumnezeu. Zdrobirea inimii tale este placuta lui Dumnezeu. Inima infranta si smerita nu va fi indepartata de Dumnezeu. Cainta noastra este placuta lui Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu ii ridica pe cei smeriti. Asa cum El va recladi zidurile Ierusalimului. Sa nu ne fie rusine sa recunoastem pacatosenia noastra, pentru ca avem constiinta, iar Duhul Sfant locuieste in constiinta noastra.
In Ioan 2:15 Isus spune: “Nu iubiţi lumea, nici lucrurile din lume! Dacă iubeşte cineva lumea, dragostea Tatălui nu este în el.”  A iubi inseamna a-ti darui in totalitate inima. Iubirea Tatalui nu isi gaseste loc in cel care iubeste lumea. Iubesti lumea ori iubesti pe Tatal. Avem liber arbitru. Putem alege. Cartea Adevarului ne vorbeste tot timpul despre liberul nostru arbitru, despre puterea de a alege. Pentru ca in lumea asta nu exista decat pofte dezordonate. Nu sunt de la Tatal, ci sunt din lume. Cel care face voia lui Dumnezeu, Il are pe Dumnezeu pentru totdeauna. Cartea Adevarului este despre cum sa fii un bun catolic, nu sa urmezi neadevarul in Biserica si in afara ei, nebunia si mandria lumii. Trebuie sa fim pregatiti. Acestea sunt timpurile din urma. Trebuie sa ne pregatim sufletul.
Isus poate veni oricand, a Doua Sa Venire va fi in timpul vietii voastre. Esti pregatit? Despre asta este Cartea Adevarului. Sa ne gandim la parabola celor 10 fecioare care Il asteptau pe mirele Cristos, dar 5 dintre ele nu si-au luat destul ulei in lampile lor. In mijlocul bataliei spirituale si-au pierdut curajul, s-au dus sa caute curaj. Dar in acest timp Isus a venit si a inchis usile. Si ele au batut la portile inchise. Doamne, lasa-ne sa intram. Iar El le-a spus, plecati, nu va cunosc. Tot astfel diavolul vrea sa ne tina in lume ... trebuie sa fim pregatiti, sa ne caim, sa mergem la spovada, sa ne marturisim, sa simtim cu adevarat remuscare pentru pacatele noastre. Isus ne spune ca nu putem fi iertati daca nu ne caim de pacatele noastre. Daca nu ne cerem iertare si nu spunem Isuse, am gresit, nu suntem iertati.

Intrebari si raspunsuri
Maria Divinei Milostiviri ne spune ca multa lume se roaga pentru o gramada de lucruri, dar multe nu sunt trebuincioase, de aceea Dumnezeu nu le primeste.
Despre evenimente: Cateodata Maria Milostivirii Divine spune celor apropiatI: evenimentele sunt iminente, alteori spune: mai avem timp. Isus nu a dat date precise pentru aceste evenimente.
Despre cip: Cipul vine, sa nu ne indoim de asta. Oamenii vor deschide usa casei, a masinii cu cipul. Cine nu va primi cipul nu va putea sa foloseasca banii pe care ii are in banca. De aceea este bine sa cumpere aur, argint, sa ii investeasca in refugii, provizii pentru viitorul familiei. Pentru ca atunci cand va veni cipul banii lor vor fi practic inutilizabili fara cip.
Despre refugii: In refugii va fi Adoratie si Isus ne va vindeca.
In refugii vom fi f fericiti, ma fericiti decat ne inchipuim ca suntem astazi, pentru ca vom fi cu Isus.
Vom fi protejati de Pecetea Dumnezeului celui Viu. Vom fi fara boala, invizibili fata de dusmani vom fi protejati si fizic.
Sa ne facem provizii de apa, mancare, seminte, sa avem panouri fotovoltaice. Domnul va inmulti hrana pe care o avem (in prezent intr-o comunitate a Cartii Adevarului din Australia, borcanele cu mancare nu se golesc, desi nimeni nu le umple fizic). Sa nu ne ingrijoram de data de expirare a alimentelor.
Putem alege noi locul de refugiu, trebuie o zona retrasa, ferita, sa nu ne ingrijoram daca nu este un preot in zona, Dumnezeu va trimite unul. 1/3 dintre preoti vor veni in aceste refugii.
Sfanta Fecioara a spus ca nu toata lumea va trebui sa plece de acasa.
Daca avem Pecetea pe fereastra sau perete, nu vom pati nimic. Este posibil ca locuinta noastra de azi sa fie refugiu.
Sa nu ne temem, sa avem incredere in Tatal nostru, pentru ce El detine controlul.
Despre Marele Avertisment: Cand va avea loc Marele Avertisment?
Va fi razboi, apoi un om va face pace (o falsa pace), acesta va fi Anticristul.
Falsul Profet va schimba Liturghia, Sacramentele, ceea ce va duce la faptul ca nu se va mai produce transsubtantierea, nu va mai exista Euharistia in acele biserici ale falsei credinte. Falsul Profet va schimba cuvintele consacrarii, va desacraliza Biserica si abia atunci cand aceste lucruri vor fi implinite, Anticristul va putea intra in falsa biserica.
Marele Avertisment va avea loc inainte ca  Anticristul sa preia biserica.
Anticristul va spune ca Marele Avertisment a fost o iluzie, legata de o configuratie a planetelor.
Dupa Avertisment unii oameni se vor intoarce la pacatele lor si vor veni cele 3 zile de intuneric.
Rapirea va avea loc cand Isus va veni pe nori.
Cei rapiti vor cobori cu Isus pe nori...si vor trai cu cei de pe pamant timp de 1000 de ani de Pace in Noul Cer si Noul Pamant!
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu