vineri, 6 septembrie 2019

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS DAT IUBITEI SALE FIICE, LUZ DE MARIA, 12 AUGUST 2019


Preaiubitul Meu Popor,
IUBIREA MEA RĂMÂNE DESCHISĂ PENTRU CEL CARE DOREȘTE SĂ MEARGĂ PE CALEA MEA.
Copii, trebuie să fiți mărturie vie a Iubirii Mele, a Carității Mele pentru frații voștri.
ACESTA NU ESTE UN TIMP AL LAMENTĂRILOR, EL VA VENI CU PROMTITUDINE. ACESTA ESTE TIMPUL DECIZIILOR ÎN CARE FIECARE CREATURĂ UMANĂ VA FI BINECUVÂNTATĂ CU MILOSTIVIREA MEA PENTRU CA UNUL CÂTE UNUL SĂ PRIVEASCĂ LA PĂCATELE PE CARE LE-A COMIS ÎN TOATĂ VIAȚA LUI, SPOVEDITE SAU NESPOVEDITE. ASTFEL VEȚI VEDEA BINELE FĂCUT ȘI CEL NEFĂCUT, RĂUL COMIS, PĂCATELE VOASTRE DE OMISIUNE, TOATĂ VIAȚA VOASTRĂ.
Cine înfăptuiește și acționează cu frații săi Asemenea Mie, se căiește cu toate forțele, puterile și simțurile lui și își mărturisește păcatele sale cu propunere fermă de îndreptare, acel fiul al Meu va trăi AVERTISMENTUL ca toate ființele umane, dar nu cu intensitatea cu care o vor trăi cei ce rămân în noroiul păcatului din neascultare și ignoranță la Chemările Mele, ale Mamei Mele și ale fidelului Meu, Sfântul Arhanghel Mihail.
Poporul Meu, DORESC SĂ FIȚI COPII ADEVĂRAȚI ȘI PENTRU ASTA TREBUIE SĂ ÎNVĂȚAȚI DIN CĂDERI ȘI SĂ VĂ RIDICAȚI CA PRIN MILOSTIVIREA MEA, INVADAȚI DE IUBIREA MEA ȘI IUBIREA FAȚĂ DE APROAPELE, SĂ VĂ MÂNTUIȚI PRECUM TÂLHARUL CĂIT; DE ACEEA ESTE ESENȚIAL CA FIII MEI SĂ CEARĂ IERTARE ȘI SĂ ÎNVEȚE SĂ IERTE.
Creatura umană este imperfectă într-un anumit domeniu din viața ei. Acela care crede că este drept și ireproșabil să se uite în interiorul lui! Copiii Mei tind să se idealizeze pe ei înșiși, ignorând că ceea ce ei presupun ar putea fi înțepătura care îi împiedică să se apropie de Mine.
Nu puteți să-l judecați pe fratele înainte de a vă judeca pe voi înșivă; trebuie să vă decideți să acționați cu promtitudine, copiii Mei, în ceea ce privește lipsa de caritate față de frații voștri.
ESTE CINEVA IREPROȘABIL?
ACELA SĂ VINĂ ÎNAINTEA MEA ȘI SĂ-MI EXPLICE ÎN CE ESTE IREPROȘABIL ȘI EU ÎI VOI RĂSPUNDE ÎN MOMENTUL AVERTISMENTULUI UNDE SĂ SE PRIVEASCĂ PE EL ÎNSUȘI.
Poporul Meu, ați ajuns să fiți orbi spirituali, cu inima de piatră; sunteți păcătoși, priviți cu inima împietrită către alți păcătoși; criticați, murmurați aproapele pe ascuns, credeți că aveți rațiune și refuzați iubirea și iertarea fraților voștri și astfel vă apropiați primindu-Mă cu aroganța celui ce M-a pălmuit când a început procesul împotriva Mea în palatul marelui preot. (vezi In 18,2)
ȘI VOI, POPORUL MEU, PE CINE AȚI JUDECAT ȘI CONDAMNAT FOLOSINDU-VĂ DE MARTORI FALȘI CARE APOI VĂ VOR TRĂDA PENTRU A ÎNCERCA SĂ SE SALVEZE ÎNAINTEA MEA?
Trebuie să vă priviți pe interior, examinându-vă mai ales în Iubire, totodată în iertare, în caritate și trebuie să aprindeți flacăra credinței ca să nu o pierdeți din cauza celor ce greșesc și în căderea lor îi fac și pe alții să cadă fără a se mai putea ridica.
POPORUL MEU, MĂ VOI ÎNTOARCE ÎNAINTEA VOASTRĂ ÎN GLORIE ȘI MĂREȚIE, MĂ VEȚI VEDEA CA JUDECĂTOR.
CÂȚI PE PATUL LOR DE MOARTE NU VOR CERE IERTARE ȘI SE VOR CONDAMNA PE EI ÎNȘIȘI?
 Le vorbesc celor vii, Poporului Meu, un Popor de vii, nu de morți, vă vorbesc vouă pentru a acționa și a vă îndrepta cu promtitudine.
Această generație este nesupusă, nu Mă ascultă, nu O ascultă pe Mama Mea, nici pe trimisul Meu, Sfântul Arhanghel Mihail. De aceea nu se ridică de pe patul de moarte unde rămâne cu orgoliul și neascultarea lor, de aceea tineretul, în marea lui majoritate, acționează preponderent după placul lor, al celor mari sau al celor de vârsta lor, trăiesc în mijlocul ”lupilor cu piei de oi” fără limite sau frontiere.
Marile evenimente profețite de Mama Mea în locurile reale ale aparițiilor se îndeplinesc. Instrumentele Mele fidele și adevărate, aceia ce sunt respinși și neînțeleși de Poporul Meu, cărora le-am transmis tot ceea ce se va întâmpla cu această generație, sunt disprețuiți și Poporul Meu, fără a se opri să vadă fapta și acțiunea lui, continuă să sară puțin câte puțin într-o prăpastie de vicii pe care le-a ridicat slujitorii satanei, aceia care fără disimulare se reunesc în fața umanității pentru a decide destinul popoarelor, iar omenirea nerațională se supune păcatelor, nu îndeplinește Legea Divină. Sunt responsabili de fumul satanei care a penetrat Biserica Mea în trecut, iar acum o invadează total și o întunecă.
Din Iubire vă repet parte din adevăr ca să vă treziți: SUNT EU, (vezi In 4, 26) DOMNUL ȘI DUMNEZEUL VOSTRU, ISUS CRISTOS, CEL CARE VĂ VORBEȘTE ÎN ADEVĂR CĂCI PRIVESC INIMA OAMENILOR.
Aveți nevoie de salvare, trebuie să-i salvați pe frați, aveți nevoie să Mă iubiți, dar înainte, iubiți-vă pe voi înșivă și pe aproapele!
RIDICAȚI PRIVIREA, PRIVIȚI ÎN ÎNALT ȘI CEREȚI ÎN RUGĂCIUNE, MĂRTURISIȚI PĂCATELE VOASTRE ȘI PRIMIȚI-MĂ PENTRU CA SĂ VĂ ÎNTĂRIȚI, DAR PRIMIȚI-MĂ ÎN PACE!
Poporul Meu, rugați-vă ca să nu pierdeți credința, rugați-vă și primiți-Mă în Trupul și Sângele Meu, nu vă apropiați să Mă primiți îmbrăcați nedemn; cel ce nu posedă veșminte, să nu Mă primească precum cei ce posedă veșminte căci astfel Mă ofensează!
NU TOTUL ESTE PIERDUT, DAR TREBUIE SA VĂ TREZIȚI ȘI SĂ DORIȚI SĂ VĂ SALVAȚI, SĂ VĂ SCHIMBAȚI VIAȚA, SĂ VĂ SCHIMBAȚI ATITUDINEA, SĂ IUBIȚI CUM IUBESC EU (vezi In 13, 31) ȘI SĂ VĂ CONVERTIȚI. Eu sufăr pentru suferințele voastre, pentru tot ce trăiți și veți trăi, pentru luptele spirituale și pentru cât greșiți prin neascultare.
Mă bucur de copiii Mei supuși, de cei ce Mă ascultă și de fiecare moment în care ei luptă pentru a nu cădea, de cei ce se forțează să se ridice. Mă bucur pentru cei ce rămân la dispoziția fraților lor și Mă bucur cu cei ce răspândesc Milostivirea Mea, fiind o Flacără ce arde în mijlocul întunericului.
ACEST CUVÂNT AL MEU ESTE PREȚUIT DE POPORUL MEU ȘI ÎN POPORUL MEU SE GĂSESC COPIII MEI, AI PREASFINTELOR INIMI, PE CARE ÎI IUBESC ȘI ÎI BINECUVÂNTEZ PENTRU PERSEVERENȚA LOR ÎN ACESTE GRUPURI DE RUGĂCIUNE.
Poporul Meu, nu uitați că în acest timp toată puterea răului se varsă peste omenire și fiecare dintre voi trebuie să fie un far care luminează calea fraților voștri către Milostivirea Mea, ca ei să nu se teamă a se căi sau a continua drumul pe Calea Mea.
Rugați-vă, ceea ce v-a fost revelat este trăit de această generație.
Rugați-vă, marile națiuni sunt în fiecare moment mai nesigure.
Rugați-vă, elementele naturii se năpustesc peste om, îl fac să sufere indezirabilul.
Rugați-vă, pământul se cutremură și cu această cutremurare geografia se schimbă.
Iubitul Meu Popor, nu vă temeți, căiți-vă, convertiți-vă, NU VĂ TEMEȚI, EU SUNT IUBIRE FĂRĂ SFÂRȘIT, ADEVĂRATA IUBIRE. ” EU SUNT ADEVĂRUL ȘI VIAȚA„ (vezi In 14,6)
Vă binecuvântez cu Iubire Infinită.
Al vostru Isus

BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!
BUCURĂ-TE MARIE PREACURATĂ, ZĂMISLITĂ FĂRĂ DE PĂCAT!

COMENTARIUL LUZ DE MARIEI
Fraților, II Petru 3,10: ”...în ziua aceea, cerurile vor dispărea cu vuiet, principiile elementare se vor distruge în foc, la fel și pământul cu toate lucrurile care vor fi găsite.„
”Dar noi așteptăm, după promisiunea Lui, ceruri noi și un pământ nou în care va locui dreptatea.„ (II Petru 3,13)
Cartea Spovezilor de Sfântul Augustin de Hipona: ” nu te apropia, [oh Dumnezeule], dar celor cu inima chinuită de remușcări, nici nu te lăsa găsit de mândri, oricât de mult în curiozitatea și experiența lor, sunt capabili să găsească stelele și să cunoască și să măsoare drumurile astrelor prin regiunile siderale.„ (Cartea V, capitolul III).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu