sâmbătă, 26 august 2017

Mesaj primit de Maria Julianna în 10 iunie 2017

IXAcasă, Domnul Isus spune...

Dragii Mei copii! Va izbucni în curând al treilea război mondial. Pregătiţi-vă! În curând mulţi vor trebui să dea mărturie despre Mine, fiindcă soseşte Marele Avertisment – dar şi datorită morţii.
Copiii Mei! A sosit timpul. Profeţiile Mele se împliesc. În curând va ajunge pe Pământ o asemenea lume cum nu a mai fost de la Facere încoace. [Aici, Domnul îmi arată o mare ditrugere: oraşe distruse, pământuri arse de foc, război atomic şi totul este atât de nepopulat, nu sunt oameni, totul este distrus]. Rugaţi-vă pentru păcătoşi şi pentru aceia care vor muri groaznic, fie din cauza războiului, fie în timpul Marelui Avertisment, ca în ultima clipă a vieţii să găsească refugiu la Mine şi, căindu-se de păcate, să-i pot salva. Vă binecuvântez cu iubirea îngrijorătoare ce se revarsă din Inima Mea, cu binecuvântare întăritoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.” 

Întărire din Sfânta Scriptură: Mc 10, 39:”Isus a vorbit”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu