marți, 22 august 2017

Mesajul dat lui Barnaba în 3 iulie 2015

Ora 3:00 a.m.                            
Casa lui Israel să fie conacrată Sângelui Mielului 

În timpul rugăciunii de la această oră, am avut o viziune cu Sfânta Fecioară, îmbrăcată în alb şi violet cu o coroană pe cap. Era însoţită de mulţi îngeraşi. A venit şi mi-a vorbit blând:
„Pacea din Ceruri fie cu tine. Vino mai aproape la umbra mantiei mele. Vino la mine, fiule, şi simte grija mea maternă. Eu sunt Maica ta, Maria, Maica Domnului Isus Cristos în Agonie. Am venit cu un mesaj de iubire de la Isus. Vino şi împărtăşeşte dragostea mea.
Barnaba, aşa cum ţi-a spus Cristos în prima zi a novenei, eu sunt Femeia ce a fost prima care a început actul de consolare a lui Isus, Copilul în Agonie. Cu lacrimile mele vărsate în ziua circumciziei, am deschis totodată poarta către Adoraţia Prescumpului Sânge, în timp ce am adunat Sângele pe o pânză sacră. Da, eu ador  Preţiosul Sânge care va fi vărsat pentru răscumpărarea omenirii. În acest fel îi invit pe toţi oamenii să adore preţul răscumpărării lor. Barnaba, am pus deoparte Sângele inocent vărsat pentru mântuirea lor. Acum, vă invit să continuaţi acest act până când întreaga lume se va uni în victoria Mielului. 

Am cerut ca naţinile lumii să-şi înalţe drapelurile, ca semn al victoriei, pe tărâmul Sfânt ales, spre a marca începutul victoriei lor. Fiecare drapel va avea mărimea de 5/3 metri şi va fi ridicat la 12 metri înălţime, deasupra postamentului care va avea şapte trepte şi să fie la 3 metri distanţă, unul de celălalt. Postamentele vor fi construite la o distaţă rezonabilă de Crucifxul Uriaş, urmând forma hexagonală a planului dat ţie. În aces mod, construcţia va începe de la prima diagonală din dreapta a planului hexagonal din faţa Crucifixului Uriaş. Fii cu băgare de seamă la Templu şi menţine distanţa faţă de centrul Crucifixului Uriaş. Înainte de timpul stabilit, vă voi da cuvintele consacrării şi vă voi spune mai mult. 
 
Copii, aceste simboluri fizice sunt semne ale victorie reale câstigate în spirit. Pentru oamenii cărnii, acestea sunt prostii. Dar pentru copiii mei cărora li s-a dat harul să vadă, acestea sunt semne ale victoriei. Aşa cum duşmanul Sfintei Cruci îşi lansează atacul împotriva sufetelor în marile oraşe ale lumii cu armele sale de nelegiuire şi de distrugere a valorilor, Eu, Regina Cerului, îmi adun copiii în acestă îndepărtată parte a lumii cu arma purităţii susţinută de Preţiosul Sânge a lui Cristos. Veniţi, copiii mei, şi ridicaţi-vă steagul şi anunţaţi victoria Mielului. Veniţi şi staţi pe pământul vostru şi voi obţine victorie pentru voi. Lăsaţi copiii să fie pe poziţii şi să-şi vadă duşmanii învinşi.
O Israel, fiica ta te cheamă; auzi glasul reginei tale. Ascultă chemarea fiicei Sionului.  Casa lui Israel să fie consacrată Sângelui Mielului. Însemnaţi uşile şi pragurile cu Sângele Neprihănit al Mielului. Ridicaţi drapelurile voastre. Ridicaţi-vă în libertate şi mărşăluiţi către victorie. Staţi pe pământul vostru şi vedeţi victoria Mielului lui Dumnezeu! Eu sunt Regina voastră, fiica voastră.
O, Sioane, Eu sunt Maria, Mama lui Isus Cristos în Agonie. Vino şi alătură-te luptătorilor mei. Vă las în pacea mea. “
Totul a dispărut imediat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu