sâmbătă, 28 octombrie 2017

Faceţi tot ce vă va spune

Uite aşa poate să vină,
Mesajul şi pe căldură,
Că îl aştept de ceva vreme,
Şi ceva o să însemne.

Poate bine, poate rău,
Asta n-am cum să ştiu eu.
Sunt un slujnic copilaş,
Încă pe acest făgaş.

Sfânta Treime mi-a spus,
Şi Măicuţa tot de sus,
Despre lume, despre timp,
Şi că eu voi fi răpit,

După Semn, după lumină,
Şi o să-mi rămână ca urmă,
Poza care e pe carte,
Şi mesajele mai toate.

Mai toate că am mai scris,
Ce în carte n-am cuprins.
Le las pe fotoliu sau pat,
Aşa cerul m-a îndemnat.

Totu-i pregătit şi aştept,
Momentul cel mai măreţ,
Ca să vină, să mă urce,
Sus în cer de a ajunge.

-Maica Sfântă îţi spune ţie,
Aceste cuvinte a scrie,
De la Tatăl, de la Fiul,
De la mine prin Sfânt Duhul,

Că tu nu eşti luat în seamă.
Nici eu nu am fost ca Mamă
De Fiu a lui Dumnezeu,
Ce-am născut pe Fiul Său.

Lumea-i rea şi îndreptată,
Multă spre partea cealaltă.
Dragi copii, acum vă spun,
Că se schimbă al vieţii drum.

De a fost bine, de a fost greu,
Eu v-am ajutat mereu.
Dragi copii, eu vă iubesc,
Şi la Fiul mijlocesc,

Pentru ce e atât de aproape,
Ca atunci El să vă scape,
De frică şi de pedeapsă,
Când toţi o să-i staţi în faţă:

Semnul şi confesiunea,
Avertismentul, Minunea,
Ce n-a fost, va fi vreodată.
Asta-i cea mai mare şansă,

Ce o aveţi dată de sus,
De la Tatăl prin Isus.
Nu respingeţi, nu lăsaţi,
Alta n-o să mai aflaţi.

E momentul şi-i aproape,
Să-i arunce, să-i ia în braţe
Cei nu vor, nu cer iertare,
Pentru viaţa următoare.

Nu vă spun la întâmplare:
Va fi mare sărbătoare,
La fel trist, stânjenitor,
Celor ce pierd veşnicul cer.

De când eram pe pământ,
Am spus, acum iarăşi spun:
Ascultaţi ce vă va spune,
Vrea bine la întreaga lume.

Cât suferă şi cât plânge,
De timpul care se scurge,
Şi trece în mare grabă!
Nicicând n-o să mai întoarcă.

Va fi altul, nou, nouţ,
Noul Cer şi Noul Pământ,
Pe care vor locui,
Cei cu El vor de a fi.

Dragi copii, inima-mi plânge!
Vreau ca toţi de El asculte,
Pentru Noua Împărăţie,
Ce va fi pentru vecie.

Maica Sfântă v-a vorbit,
Prin şoapta Duhului Sfânt.
Ascultaţi ce o să vă spună,
Fiul vouă acum la urmă,

Să puteţi trece, învinge,
Să ajungeţi în Noua Lume,
În Împărăţia Sa,
Ce va fi de-a pururea.

                                      12.06.2015, ora 16:30, Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu