marți, 3 octombrie 2017

Mesajul din 20 iulie 2017 dat prin Maria Julianna


Acasă, în ora îndurării, Domnul Isus spune...
 „ Dragii Mei copii! Priviţi ca la un mare har şi privilegiu fptul că vă vorbesc! Chiar şi doar un singur cuvânt al Meu valorează mai mult pentru voi decât întregul pământ la un loc. Cuvântul Meu e lumină pentru sufletul  şi mintea voastră, vă dă vedere clară, vă arată direcţia încotro s-o luaţi. De urmaţi această direcţie atunci veţi ajunge în Rai, în fericirea veşnică, întrucât cuvintele Mele sunt Duh şi Viaţă pentru toţi aceia care le ţin, dar sunt moarte veşnică pentru toţi cei care se împotrivesc lor.
IXDragii Mei copii! Supuneţi-vă mereu învăţăturilor şi mesajelor Mele şi atunci veţi evita capcanele satanei şi veţi fi înconjuraţi de pace şi veţi fi în siguranţă, iar sufletul vostru va fi umplut cu o lumină strălucitoare, care de fapt sunt Eu, întrucât fiecare dintre voi Îl purtaţi în voi pe Dumnezeu, aşa cum Preasfânta Mea Mamă M-a purtat sub inima ei timp de nouă luni. Voi, cei care vă hrăniţi regulat cu Trupul, Sângele şi Cuvânul Meu, primiţi în inima voastră învăţătura Mea şi o transpuneţi în fapte şi astfel, purtaţi în voi Lumina Lumii şi această lumină se revarsă din voi în toate faptele şi cuvintele voastre, în modul vostru de viaţă. Inclusiv modul vostru de gândire diferă de cel al necredincioşilor, deoarece voi gândiţi potrivit învăţăturilor Mele şi iubirea, porunca de căpătâi, domneşte în sufletele voastre.
Dragii Mei copii! Ţineţi mereu de învăţăturile Mele! Rămâneţi şi rezistaţi lângă Mine până la moarte şi atunci veţi câştiga viaţa veşnică, pe care v-am obţinut-o prin pătimirea şi moartea Mea groaznică pe cruce.
Nu înţelegeţi multe din cele ale viitorului şi nu vi se descoperă pe deplin, fiindcă nu ar face bine stării vostre de spirit şi nu le-aţi putea îndura. Am spus asta şi apostolilor Mei că aş putea să le spun încă multe dar nu le-ar putea îndura. Atâta timp cât trăiţi în trup, veţi gândi în mod pământesc, din punctul de vedere al trupului, ceea ce este şi firesc întrucât sunteţi închişi în acest sac de ţărână şi sunteţi obligaţi să trăiţi în împrejurări pământeşti.
Trăiţi în prezent fiindcă de viitor Mă voi îngriji Eu, dar pregătiţi-vă fiindcă profeţiile nu se lasă mult aşteptate, se vor împlini curând. Rugaţi-vă în fiecare zi ca să vă dau harul şi posibilitatea de a împlini nemijlocit sfântul Meu plan dintru veşnicie destinat fiecăruia dintre voi. Rugaţi-vă mereu pentru toţi şi pentru toate!
Prigoana se tot apropie şi este inevitabilă pentru Europa, fiindcă au aruncat învăţătura Mea. Nu Mă mai adoră pe Mine ci adoră idoli, de aceea trebuie să-i pedepsesc. Vor muri deopotrivă şi cei buni alături de cei răi, de aceea trăiţi mereu pregătiţi, fiindcă atunci când va trebui să daţi mărturie despre Mine, să nu vă lepădaţi şi să fugiţi. În fiecare zi cereţi puterea Duhului Sfânt, harul tăriei, fiindcă dacă trebuie, să puteţi rămâne loiali Mie chiar şi cu preţul vieţii. Pentru asta vă binecuvântez, dragii Mei copii, cu binecuvântare întăritoare, cu iubirea ce se revarsă din Inima Mea, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”

Întăriri din Sfânta Scriptură: 2Kor 9,14: „rugaţi-vă”; Mc 4, 24: (Isus) a spus”; 33: „ le-a propovăduit învăţătura.”

Sursa:http://jezusuzenete.hu/2017-julius-20-itthon-a-kegyelem-orajaban-az-ur-jezus/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu