luni, 30 octombrie 2017

Pregătiţi în orice clipă

-Doamne, ce îmi spui acum?
Că vei veni în ajun?
Mi-ai mai spus şi n-ai venit,
Multă lume am minţit.

Au fost ce mi-au reproşat,
Că am avut aşa curaj,
Cum am dat la lume scris,
Că pe toţi eu i-am minţit.

Tu la timpul potrivit,
Mie mi-ai reamintit,
Cu Tine la fel au făcut,
Zicând mincinos, parşiv.

Acum scriu ca să rămână,
După timpul cel din urmă,
Că cine scria, trimitea,
Aşa să facă, nu mai vrea.

-Nu-i nimic, tu lasă scris,
Că mereu Eu ţi-am şoptit.
Sunt Duhul ce te inspiră,
În timpurile de pe urmă.

Tu L-ai întrebat pe Domnul,
Dacă va trimite Semnul.
Ar fi timpul, ar fi vremea,
El să-şi arate puterea,

Prezenţa Lui luminoasă,
Toată lumea s-o privească.
Nu ca om, ca spirit vine,
Peste doar câteva zile.

V-aţi rugat? V-aţi spovedit?
Oare postul l-aţi ţinut?
V-a spus Mama, cât şi Duhul,
Atât Tatăl, cât şi Fiul,

Ca să vă pregătiţi bine,
În veghe şi-n rugăciune.
Momentul de El nu-i ştiut,
De Tatăl e hotărât.

Cu Semnul sau A Doua Venire,
Nu ştie nici El, nici lume.
Numai Tatăl hotărăşte,
De aşteaptă sau vorbeşte.

V-a mai spus, poate oricând,
În orice zi, ceas sau minut,
Însă după cum miroase,
Clipa este foarte aproape,

Că a început de ieri,
Ploaia doar de meteori.
Asta e doar începutul,
Dar, vai, cum va bate vântul!

Va vui cerul, pământul,
Scuturând ca aşternutul,
De praf şi de lâncezeală,
Că toţi or să iasă afară,

Să asculte şi să vadă,
Domnul ce poate să facă:
Să scuture, să aşeze,
Doar în câteva momente.

Cu Lumina vine Domnul,
Să lumineze tot omul.
Nici un laser, nici o rază,
Ca a Lui nu luminează.

Cât v-aţi pregătit de bine?
Că v-a spus, ca hoţul vine.
Totul este pregătit,
Pentru lume, pentru timp.

Ce v-am spus, nu-i de glumit,
Veţi vedea Semnul venind,
Că-n ajun, că de Crăciun.
El e pregătit de drum.

Poate azi, poate fi mâine,
Urmează Tatăl a-i spune,
Fiului ce-L aşteptaţi,
În veghe să vă rugaţi,

Şi în candela ulei fie,
Fie nopţi sau fie zile.
Staţi cu lumina aprinsă,
Pentru următoarea clipă,

Nu să căutaţi atunci,
Că veţi rămâne uimiţi,
Cum totul se va bloca.
De aveţi, veţi descurca,

Cu lumină, hrană, apă,
Pentru o scurtă perioadă,
De îmbrăcat, învelit,
Că va fi şi tare frig.

Şi vântul tare va bate,
Şi din faţă, şi din spate.
Va fi cum e o tornadă,
Totul strică şi răstoarnă.

Pregătiţi-vă, copii,
Timpurile sunt târzii,
Pentru lume, pentru timp,
Şi pentru Semn de venit!

Duhul Sfânt v-a şoptit:
Pregătiţi în orice timp.
Candela fie aprinsă,
Şi în inimă, şi la uşă,

Că vine Domnul şi spune:
“ Cei cu lumină la Mine!
Cei ce nu au sau n-au ajuns,
Sau lumina li s-a stins,

Închid poarta şi trag clapa,
Şi cu asta e cam gata.”
Cum în Sfânta Carte-i scris,
Până aici s-a îndeplinit.

În următoarele zile voi spune,
De a îndeplini ce rămâne.
E scurt timpul şi-i grăbit,
Vă voi spune tot la timp!
        14.12.2014, ora 23:41 Anton Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu