marți, 3 octombrie 2017

Mesajul din 19 iulie 2017 dat prin Maria Julianna

Acasă în ora îndurării, Domnul Isus spune....
Întărire din Sfânta Scriptură: Mt 26,1: Isus a grăit aşa:” Ştiţi că peste două zile va fi Paştele. Fiul Omului va fi dat la moarte.”
 „Dragii Mei copii! Nu vreau să vă înspăimânt, nici să vă sperii, ci doresc doar să aprofundez în voi mesajele Mele. De aceea repet de atâtea ori ceea ce v-am mai spus. Aşa cum pe Mine M-au dat la moartea pe cruce, aşa şi pe voi vă vor ucide din cauza Mea, fiindcă sluga nu este mai mare decât stăpânul şi nici discipolul mai mare decât Învăţătorul său. Dacă pe Mine M-au omorât şi pe voi vă vor omorî. Dacă pe Mine M-au prigonit şi pe voi vă vor prigoni. Dragii Mei copii, vă rog să înţelegeţi că asta presupune a Mă urma pe Mine.
Micuţii Mei, pregătiţi-vă! În curând va trebui să vă refugiaţi. Trăiţi fiecare zi, ca şi cum ar fi ultima şi ar trebui să staţi în faţa scaunului Meu de judecată. Aceasta înseamnă a fi mereu pregătit.
Fiţi dârji! Pilda vieţii voastre să se potrivească cu viaţa sfinţilor! Luaţi jugul Meu, fiindcă este dulce şi povara Mea este uşoară.
Dragii Mei copii! Încredeţi-vă în Mine! Eu să fiu pentru voi singurul vostru sprijin, pildă, speranţă, fericire veşnică, Eu, care prin moartea Mea pe cruce, v-am dovedit iubirea nemărginită pe care o am pentru voi. Eu, care am murit pentru a vă dărui viaţa veşnică. Voi, cei care în fiecare zi vă hrăniţi cu Trupul Meu şi beţi Sângele Meu, primiţi o putere nouă iar şi iar şi astfel puteţi să-l învingeţi pe satana, cel care este veşnicul perdant. Respingeţi-i orice ispită şi plăcere pe care el, căpetenia lumii, v-o oferă! Doar atunci puteţi ieşi învingători, dacă le respingeţi şi dacă, în orice problemă, tristeţe sau încercare, vă hrăniţi speranţa, seninătatea şi încrederea în voi. Atunci sunt valabile şi pentru voi cele opt fericiri, fiind fericiţi în orice împrejurări, întrucât izvorul bucuriei şi nădejdii voastre este Singurul Dumnezeu viu, adevărat şi Atotputernic.
Bizuiţi-vă pe Mine cu toată încrederea, în toate situaţiile vieţii, în fiecare clipă! Timpul este scurt. Profeţiile se împlinesc curând. Credeţi tot ceea ce v-am spus! Trăiţi mesajele Mele şi atunci veţi fi fericiţi! Eu trăiesc în voi şi voi în Mine, pe veci, nedespărţiţi. Primiţi de la Mine viaţa, aşa cum mlădiţa este hrănită de Viţă, iar Eu voi da roadele Mele şi vor fi gustoase, hrănitoare şi folositoare pentru fraţii voştri şi îi vor conduce la viaţa veşnică. Primiţi binecuvântarea Inimii Mele înflăcărate, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”
Întăriri din Sfânta Scriptură: Ef 5, 16-17: „ Folosiţi timpul, că umblă vremuri grele...înţelegeţi Voia Domnului.” Mc 14,42: „ A sosit ceasul, Fiul Omului este dat pe mâna răufăcătorilor.” 49: „ Trebuie să se împlinească Scriptura.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu