duminică, 21 ianuarie 2018

Mesaj primit de Maria Julianna în 14 noiembrie 2017

IXAcasă, Domnul Isus spune...
 „ Dragii Mei copii! Se apropie ceasul, e chiar aici, când se vor îmlini cuvintele Mele. Vă avertizez fiindcă vreau ca să nu vă ia pe nepregătite şi ca să trăiţi pegătiţi în permanenţă.
Micuţii Mei! Nu fiţi necredinicoşi ci credincioşi! Profeţiile sunt ziceri înainte, tocmai ca să avertizeze dianinte despre evenimentele care se vor împlini. Priviţi în jurul vostru: purificarea lumii se petrece de mult: multele catastrofe naturale, război, valuri de imigranţi – toate acestea sunt consecinţe ale păcatelor. Rugaţi-vă, fiindcă doar datorită rugăciunilor voastre mai dau amânare. Cu toate că Eu ştiu dinainte ce veţi alege prin propria voinţă, însă totuşi aştept răspunsul vostru. Profeţiile pe care vi le-am dat la cunoştinţă se vor împlini. Prigoana şi războiul sunt deja aici şi vor cere multe jertfe.
Vă binecuvântez, dragii Mei copii, cu binecuvântare întăritoare ce se revarsă din Inima Mea iubitoare, în numele Tatălui, al Fiului şi al Sfântului Duh.”
Îtărire din Sfânta Scripptură: Mc 14,42 şi 49: „ A sosit ceasul, Fiul Omului va fi dat pe mâna răufăcătorilor...Scriptura trebuie să se împlinească.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu